Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi työkaveri ei pitänyt yhtään päivää lomaa joulun ja uudenvuoden välipäivinä, ja aikoo tulla töihin loppiaisen jälkeen perjantainakin

Vierailija
05.01.2022 |

Ärsyttävää ja niin läpinäkyvää pomon nuoleskelua. 🙄

Luulee varmaan saavansa itsensä näyttämään paremmalta kuin me muut.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meillä työpaikalla edes voi kuin korkeintaan muutama pitää yhtä aikaa lomaa. Niinpä ei mullakaan ollut yhtään vapaata välipäivinä ja loppiaisen jälkeen on myös työpäivä.

Vierailija
22/42 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välipäivät on ihan parasta olla töissä! Projektit ei etene, kun muut ovat lomalla. Kaiken ajan voi käyttää osaamisen kehittämiseen opiskellen, lukien alan julkaisuja tai katsomalla youtubea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ja syy on se, ettei meillä määräaikaiset saa pitää lomia. Vakituisten lomat menee etusijalle.

t. 9 vuotta sijaisena ja viime vuonnakin 0 lomapäivää

Saatko sinä sitten ne lomapäivät rahana?

Vierailija
24/42 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en varhaiskasvatuksen opettajana saanut lomaa jouluna, en syyslomalla, enkä kesä-heinäkuussa, vaikka olen esiopetusryhmän opettaja. Hoitsut halusivat lomansa noille ajoille ja se meni pomolle läpi. Sitten kun minä lomailen esiopetuksen ollessa täydessä tohinassa hoitajat valittavat että eivät he suunnittele, eivätkä suostu siihen että opettaja ei ole etukäteen suunnitellut toimintaa esiopetukseen, eivätkä he tiedä mitä millekin yhteistyötaholle pitäisi nyt sanoa kun eivät ole vastuussa eikä palavereja voi pitää, ne täytyy siirtää siihen kun opettaja on paikalla. En suostu suunnittelemaan loma-ajalleni mitään, olen silloin lomalla.

Että sellainen raikas tuulahdus varhaiskasvatuksesta.

Vierailija
25/42 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ihan normaalia. Meillä ainakin on todella kiireistä ollut ja vain muutama ihminen on jonkun yksittäisen päivän saanut pitää vapaata.

Vierailija
26/42 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan lomat rahana. Lomailen vapusta syys-lokakuulle. Määräaikaisen etuja.

Vierailija
27/42 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ja syy on se, ettei meillä määräaikaiset saa pitää lomia. Vakituisten lomat menee etusijalle.

t. 9 vuotta sijaisena ja viime vuonnakin 0 lomapäivää

Jos olet ollut yhteen putkeen määräaikaisilla sopimuksilla, tiedät varmasti itsekin, että tilanne on laiton?

Vierailija
28/42 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta alasta johtuen vuoden vaihde on aina kiireistä aikaa. Ei silloin voi olla lomalla.

Vierailija
29/42 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kerry mitään ylimääräisiä lomapäiviä mistä ottaa. Viikon talviloma ja neljän viikon kesäloma. Siinä kaikki. En todellakaan ala niitä lomapäiviä pätkimään joulun välipäivien vapaiksi.

Vierailija
30/42 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden rauhallisin aika töissä, miksi pitäisin silloin lomia?

Etätöissä kotona eikä mitään työtehtäviä ja vielä pitäis lomapäivät tuhlata...

Vierailija
31/42 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olen ollut itsekin kaikki välipäivät. Meillä on kiirettä vuodenvaihteessa, silti perheelliset pitävät lomiaan. Ajattelin kyllä ensi jouluna olla itse vaihteeksi lomalla, kun en ole moneen vuoteen ollut. Jos sinne asti eletään.

Vierailija
32/42 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän lomaa, kun tykkään, joskus toisin ja joskus toisin. Riippuu vuodesta. Pidämme puolison kanssa samoihin aikoihin ja joku vuosi voi olla erilailla.

Vierailija
33/42 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en varhaiskasvatuksen opettajana saanut lomaa jouluna, en syyslomalla, enkä kesä-heinäkuussa, vaikka olen esiopetusryhmän opettaja. Hoitsut halusivat lomansa noille ajoille ja se meni pomolle läpi. Sitten kun minä lomailen esiopetuksen ollessa täydessä tohinassa hoitajat valittavat että eivät he suunnittele, eivätkä suostu siihen että opettaja ei ole etukäteen suunnitellut toimintaa esiopetukseen, eivätkä he tiedä mitä millekin yhteistyötaholle pitäisi nyt sanoa kun eivät ole vastuussa eikä palavereja voi pitää, ne täytyy siirtää siihen kun opettaja on paikalla. En suostu suunnittelemaan loma-ajalleni mitään, olen silloin lomalla.

Että sellainen raikas tuulahdus varhaiskasvatuksesta.

Sairasta, oikeastiko opettaja ei saa lomailla silloin kun esiopetusta ei järjestetä??

Vierailija
34/42 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä niin rentoa että meen Aina töihin

Vierailija
35/42 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä saa pitää lomansa milloin haluaa. Jouluna niitä välipäiviä on muutenkin, joten en pitänyt kuin maanantain vapaata. Ihme, jos joku siitäkin loukkaantuu.

Vierailija
36/42 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä saa pitää lomansa milloin haluaa. Jouluna niitä välipäiviä on muutenkin, joten en pitänyt kuin maanantain vapaata. Ihme, jos joku siitäkin loukkaantuu.

Kuule, ei saa pitää lomiaan milloin haluaa, etenkään varhaiskasvatuksessa. Juuri esikoulun opettaja kertoi kuinka hän on töissä koko joulun ja kesäkuun sekä heinäkuunkin, kun hoitajat haluavat lomansa noille ajoille.

Vierailija
37/42 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lomapäiviä ole jäljellä, niin eikö tämän palstan neuvo ole aina ottaa saikkua?

Vierailija
38/42 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä Olen ehdottomasti töissä tuon ajan. Kivaa ja rauhallista

Vierailija
39/42 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosina on ollut koko ajan kiire töissä, niin välipäivinä ehtii sentään edistämään projekteja, kun ei tule niin paljoa yhteydenottoja muualta.

Vierailija
40/42 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin lomailtu lasten kanssa ja mies tehnyt koko loman töitä..talviloma hänellä on, mutta säästää sen lasten hiihtolomalle. Ei kaikilla ole mahdollisuus palkattomaan yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän