Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupunki jossa on Suomen kauneimmat naiset

Vierailija
19.04.2023 |

Moi! Halusin jakaa teille tän uskomattoman jutun. Oon viime aikoina matkustellut ympäri Suomea, ja löysin yks päivä aivan mahtavan kaupungin, jossa on Suomen kauneimmat naiset! Oon ihan sanaton, miten upeita naisia siellä oli joka kadunkulmassa.

No, ei tää nyt tietenkään ole mikään virallinen titteli tai mitään, mutta kyllä se oli ihan selvä juttu, että tässä kaupungissa on ihan eri tasoa kauneuden suhteen. En oo koskaan nähnyt näin paljon upeita naisia samassa paikassa! Ne oli ihan kuin malleja tai jotain, niin kauniita ja tyylikkäitä.

Kävin siellä baareissa ja klubeilla, ja joka paikassa oli vaan näitä upeita naisia. En oo koskaan aiemmin kokenut mitään vastaavaa. Oon ihan onnessani, että löysin tän paikan, ja mulla on jo suunnitelmissa palata sinne uudestaan mahdollisimman pian!

Jos joku teistä tietää, mistä kaupungista mä puhun, niin kertokaa ihmeessä! Ja jos teillä on kokemuksia samankaltaisista paikoista, niin jakakaa niitä kanssani. Tää on ihan huikea juttu, ja halusin vaan jakaa tän teidän kanssa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku.

Vierailija
2/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut tietenkin Joensuusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulu.

Vierailija
4/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoki. Siellä on mielestäni komeimmat naiset.

Vierailija
5/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turku.

Tämä. Vaaleita, pitkiä, hoikkia ja hyväkäytöksisiä.    Jännä miten stereotypiat voi joskus osua noin kohdalleen :o

Vierailija
6/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin turkulaisena voinen minäkin sanoa, että kyllähän meiltäkin löytyy kauniita naisia. Mutta on täällä näköjään komeita miehiäkin.

Vierailija
7/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere on parempi kuin turku

Vierailija
8/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampere on parempi kuin turku

On!   Mutta tyyli eri kuin Turussa:  Turussa on missityyli ja Tampereella sellainen rokahtavampi.

Mutta hyviä molemmat!

Vierailija
9/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun missikisat oli voimissaan, turkulaisia alettiin pitää Suomen kauneimpina. Esimerkiksi Miss Turku- kisaa seurattiin ja usein Miss Turku osallistui Miss Suomi ja Suomen Neito kisaan. Lola, Saija Palin, Marika Saukkonen, Nina Björkfelt ( tms?), Vanessa Forsman, Piritta Hagman taitaa olla olla sieltä suunnalta misseilyn aloittaneita. 

Vierailija
10/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun yökerhoihin oli juppiaikana tapana laittautua. Ehkä tämä on edelleen Turun yöelämässä. Helsingin yökerhot täyttää Kerava- look.

Vierailija
11/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun missikisat oli voimissaan, turkulaisia alettiin pitää Suomen kauneimpina. Esimerkiksi Miss Turku- kisaa seurattiin ja usein Miss Turku osallistui Miss Suomi ja Suomen Neito kisaan. Lola, Saija Palin, Marika Saukkonen, Nina Björkfelt ( tms?), Vanessa Forsman, Piritta Hagman taitaa olla olla sieltä suunnalta misseilyn aloittaneita. 

Ne oli aikoja ne. Missimamma Marjo Sjöroosilla oli/on pettämätön silmä ja vainu, olihan oma siskonsakin perintöprinsessa.

Vierailija
12/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipuri

Vierailija
13/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä rumia haahkoja kaikkialla suomessa. Kannattaa ottaa kuulias thaikkuvaimo ;)

Vierailija
14/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku ja Vaasa. Tampere on kolmas.

Vierailija
15/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä rumia haahkoja kaikkialla suomessa. Kannattaa ottaa kuulias thaikkuvaimo ;)

T. Keskikaljaa kittaava Pena 50.v.

Vierailija
16/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa kun mennään shoppailemaankin niin laittaudutaan aina tyylikkääksi. Katsokaa vaikka joskus Hansassa tms. käytävällä kulkevia. On kuin katsoisi muotinäytöstä.

Vierailija
17/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan eniten luonnonkauneutta ja maanläheistä söpöyttä esim. Maajussille morsian Karoliina.

Luulen, että eniten tällaisia löytyy kaukana pääkaupunkiseudulta.

Vierailija
18/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemi tietenkin jos päihderiippuvuus viehättää

Vierailija
19/19 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Turkkunenhan se on, valitettavasti.

t. Stadin kundi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi