Kaupunki jossa on Suomen kauneimmat naiset
Moi! Halusin jakaa teille tän uskomattoman jutun. Oon viime aikoina matkustellut ympäri Suomea, ja löysin yks päivä aivan mahtavan kaupungin, jossa on Suomen kauneimmat naiset! Oon ihan sanaton, miten upeita naisia siellä oli joka kadunkulmassa.
No, ei tää nyt tietenkään ole mikään virallinen titteli tai mitään, mutta kyllä se oli ihan selvä juttu, että tässä kaupungissa on ihan eri tasoa kauneuden suhteen. En oo koskaan nähnyt näin paljon upeita naisia samassa paikassa! Ne oli ihan kuin malleja tai jotain, niin kauniita ja tyylikkäitä.
Kävin siellä baareissa ja klubeilla, ja joka paikassa oli vaan näitä upeita naisia. En oo koskaan aiemmin kokenut mitään vastaavaa. Oon ihan onnessani, että löysin tän paikan, ja mulla on jo suunnitelmissa palata sinne uudestaan mahdollisimman pian!
Jos joku teistä tietää, mistä kaupungista mä puhun, niin kertokaa ihmeessä! Ja jos teillä on kokemuksia samankaltaisista paikoista, niin jakakaa niitä kanssani. Tää on ihan huikea juttu, ja halusin vaan jakaa tän teidän kanssa.
Kommentit (19)
Seinäjoki. Siellä on mielestäni komeimmat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Turku.
Tämä. Vaaleita, pitkiä, hoikkia ja hyväkäytöksisiä. Jännä miten stereotypiat voi joskus osua noin kohdalleen :o
Näin turkulaisena voinen minäkin sanoa, että kyllähän meiltäkin löytyy kauniita naisia. Mutta on täällä näköjään komeita miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tampere on parempi kuin turku
On! Mutta tyyli eri kuin Turussa: Turussa on missityyli ja Tampereella sellainen rokahtavampi.
Mutta hyviä molemmat!
Joskus kun missikisat oli voimissaan, turkulaisia alettiin pitää Suomen kauneimpina. Esimerkiksi Miss Turku- kisaa seurattiin ja usein Miss Turku osallistui Miss Suomi ja Suomen Neito kisaan. Lola, Saija Palin, Marika Saukkonen, Nina Björkfelt ( tms?), Vanessa Forsman, Piritta Hagman taitaa olla olla sieltä suunnalta misseilyn aloittaneita.
Turun yökerhoihin oli juppiaikana tapana laittautua. Ehkä tämä on edelleen Turun yöelämässä. Helsingin yökerhot täyttää Kerava- look.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun missikisat oli voimissaan, turkulaisia alettiin pitää Suomen kauneimpina. Esimerkiksi Miss Turku- kisaa seurattiin ja usein Miss Turku osallistui Miss Suomi ja Suomen Neito kisaan. Lola, Saija Palin, Marika Saukkonen, Nina Björkfelt ( tms?), Vanessa Forsman, Piritta Hagman taitaa olla olla sieltä suunnalta misseilyn aloittaneita.
Ne oli aikoja ne. Missimamma Marjo Sjöroosilla oli/on pettämätön silmä ja vainu, olihan oma siskonsakin perintöprinsessa.
Yhtä rumia haahkoja kaikkialla suomessa. Kannattaa ottaa kuulias thaikkuvaimo ;)
Turku ja Vaasa. Tampere on kolmas.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä rumia haahkoja kaikkialla suomessa. Kannattaa ottaa kuulias thaikkuvaimo ;)
T. Keskikaljaa kittaava Pena 50.v.
Turussa kun mennään shoppailemaankin niin laittaudutaan aina tyylikkääksi. Katsokaa vaikka joskus Hansassa tms. käytävällä kulkevia. On kuin katsoisi muotinäytöstä.
Itse arvostan eniten luonnonkauneutta ja maanläheistä söpöyttä esim. Maajussille morsian Karoliina.
Luulen, että eniten tällaisia löytyy kaukana pääkaupunkiseudulta.
Rovaniemi tietenkin jos päihderiippuvuus viehättää
No Turkkunenhan se on, valitettavasti.
t. Stadin kundi
Turku.