Yksi työkaveri ei pitänyt yhtään päivää lomaa joulun ja uudenvuoden välipäivinä, ja aikoo tulla töihin loppiaisen jälkeen perjantainakin
Ärsyttävää ja niin läpinäkyvää pomon nuoleskelua. 🙄
Luulee varmaan saavansa itsensä näyttämään paremmalta kuin me muut.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en varhaiskasvatuksen opettajana saanut lomaa jouluna, en syyslomalla, enkä kesä-heinäkuussa, vaikka olen esiopetusryhmän opettaja. Hoitsut halusivat lomansa noille ajoille ja se meni pomolle läpi. Sitten kun minä lomailen esiopetuksen ollessa täydessä tohinassa hoitajat valittavat että eivät he suunnittele, eivätkä suostu siihen että opettaja ei ole etukäteen suunnitellut toimintaa esiopetukseen, eivätkä he tiedä mitä millekin yhteistyötaholle pitäisi nyt sanoa kun eivät ole vastuussa eikä palavereja voi pitää, ne täytyy siirtää siihen kun opettaja on paikalla. En suostu suunnittelemaan loma-ajalleni mitään, olen silloin lomalla.
Että sellainen raikas tuulahdus varhaiskasvatuksesta.Miten johto antaa tämän tapahtua? Eikö ole itsestään selvää että opettaja ei voi olka esikouluaikaan lomalla??
No katsos kun varhaiskasvatuksessa ollaan niin tasa-arvoisia että kaikki tekevät kaikkea. Paitsi hoitajat, jotka eivät tee opettajan työtä.
Miten johto antaa tämän tapahtua? Eikö ole itsestään selvää että opettaja ei voi olka esikouluaikaan lomalla??