Lisää veroja, jotta saadaan maksettua hoitajien palkat
Niin, oletteko ajatelleet sitä, jotta niiden hoitajien palkan korotus pitää jollakin tavalla kustantaa? Ja se kustannetaan verorahoista.
Kuka teistä on valmis itse maksamaan kalliimpia hintoja tai enemmän veroja, jotta hoitajat saisivat parempaa palkkaa?
Kommentit (26)
Persujen aluevaalikampanja alkoi heikosti. Tiinakin kärähti valehtelusta.
Ei tarvitse nostaa veroja.
Otetaan se kuusi miljardia, jonka lähetimme etelän maille, omaan käyttöön. Italia laski juuri veroja 8 miljardilla.
Samoin voi eräästä muutosta ja keh avusta ottaa, ja voila, saamme sairaanhoidon vaikka vuoden 1999 tasolle.
Maksuton terveydenhuolto pois aikuisilta, nykyään ei pidä ottaa mitään vastuuta terveydestä.
Ei senttiäkään lisää näille yli 3000 euron porvarishoitajille. Rahat käytettävä mieluummin vanhuksiin ja köyhiin.
No anna jotain lukuja. Paljonko vaikka arvonlisäveroa pitäisi korottaa että hoitajille saadaan 10% palkankorotus? Ei minulla ainakaan ole tähän asti ollut mitään vaikeuksia maksaa verojani ja olen maksanut ne hyvillä mielin, koska Suomessa on hyvät julkiset palvelut.
Arvoisat persut! On erikoista, että aina marisette veroista, vaikka ette niitä edes maksa (kts. T. Hakkaraisen ja V. Vallinin (PS) tuloverotus v. 2021), ja vaikka tuloverot ovat vain 16% verokertymästä.
Nostetaan pääomatuloveroa. Estetään veronkierto, jossa palkansaaja kierrättää tulonsa osakeyhtiön kautta ja tosiasiallisesti välttelee veroja.