Etunimi, jota teini-iässä pidit niin hienona -peukutusketju
Mikä etunimi olisi ollut mielestäsi hieno teini-iässä? Tunnetusti maku muuttuu monissa asioissa iän myötä eli nimen ei enää tarvitse olla makuusi. Yksi nimi per viesti. Peukku ylös = minäkin tykkäsin tästä teininä, peukku alas = en tykännyt tästä nimestä teininä.
Musta Pinja oli maailman kaunein nimi. Enää en voisi kuvitellakaan antavani ko. nimeä vaikka omalle tytölle. :D
ap
Kommentit (178)
Sara ja Jesse,Sara tuli Tuija Lehtisen kirjoista mutta Jessestä en tiedä.
Itse asiassa tyttäreni keskimmäinen nimi on Sara.
Aliisa (katsoin paljon muumeja)
Joskus ekalla meidän luokalla oli sellainen ujo isosilmäinen Satu, ja sattumalta telkkarissa pyöri joku ala-asteen luokkaan sijoittuva sarja, jossa oli ihan samantapainen Satu-niminen henkilö. Molemmat Sadut nimineen olivat mun mielestä kauniita. Vieläkin voisin ehkä antaa Sadun nimeksi lapselleni, koska tuo mielikuva nimestä on ainakin osittain säilynyt, ja nimi taitaa olla mahdollisen lapseni ikäluokassa harvinainen. Olen itsekin väärän ikäinen nimelleni, mun mielestä se on hyvä tapa varmistaa uniikki nimi.
Muutama vuosi myöhemmin suunnittelin lapsen nimeksi Elisaa tai Eliseä. Elina oli niin tavallinen, niin vähän fiinimpi versio siitä. Tykkäsin myös Für Elise-kappaleesta. Osuin opiskeluaikana ikäväluontoisen Elisan kämppikseksi, ja nykyään miehelläni on tyhmä ja rasittava tuttavapariskunta jonka nainen on Elise. Joten ei noita enää.
Yläasteella lempparini oli Olivia. Siitä luovuin koska alkoi muuttua niin tavalliseksi ja koska mulla on pitkä nimi ja kadehdin lyhytnimisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Lunasta naisen nimenä, mutta eilen kuulin, että se on koirien suosituin nimi viime vuonna. :D
Oma nimeni on yksi suosituimmista koiran nimistä. :D Eipä siinä mitään.
Oletko Tessu?
No en tietenkään, se on vain koiran nimi, olen Musti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Lunasta naisen nimenä, mutta eilen kuulin, että se on koirien suosituin nimi viime vuonna. :D
Oma nimeni on yksi suosituimmista koiran nimistä. :D Eipä siinä mitään.
Bella, oletan?
Ei ole. Kaunis nimi sekin, mutta en olisi itseni sen nimisenä. :)
Ajattelin aina et mun pojasta tulis Jonne. Ei tullut ei ja kaikki kolme kiittävät mua vieläkin jos asia tulee jossain esiin :D
Kristiina
Oli mielestäni kaunein nimi mitä on. Onhan se kiva mutta nykyään keksisin monta nätimpää nimeä.
Jaakko!
Siinä sitä tuntui olevan jotain!
Koulussa oli minua pari vuotta vanhempi tyttö nimeltä Lumi ja hän oli tosi kaunis. Minusta nimi oli silloin 90 luvulla tosi ihana.