Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortinvastustajat käskevät aina antamaan lapsen adoptioon

Vierailija
25.04.2015 |

Nytkin on paljon lapsia ilman vanhempia, joten miksi niitä ei ensiksi adoptoida? Ja adoptioon antaminen on erittäin rankka naisen psyykelle. Raskaus on sitä paitsi terveysriski ja itse muutaman adoptoidun tiedän miettivän usein miksi ei kelvannut vanhemmilleen.

Kommentit (323)

Vierailija
321/323 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:47"]

Minulla on VAKAUMUS. Uskon pyhään spagettihirviöön ja vakaumukseni takia en mitään ikäviä paskahommia tee. Unelma-ammattini on roskakuski, mutta kun vakaumus kieltää paskahommat niin minulle pitää järjestää juuri tässä ammatissa tehtäviä, joihin ei kuulu mitkään roskien kuljetukset. 

[/quote]

Lääkäri lupautuu suojelemaan elämää. Se on eettinen kysymys. Abortti on vain yksi "lääketieteellinen" toimenpide, ei päätehtävä.

Omantunnonvapaus on ihmisoikeus, ja tuo laki lääkäreiden omantunnonvapaudesta on suositeltu Euroopasta Suomeenkin. Ei ole metsäläisten keksintö.

Lakiehdotus oli rajattu elämän lopettamista koskemaan. Roskakuskivertaus ei toimi pätkääkään. Eikä tämä ollut ap:n aihe.

[/quote]

Päteepäs. Sinusta vain ihmisellä ei voi olla vakaumusta, ellei ole kristitty. Kyllähän roskakuskillekin voi järjestää siistiä sisätyötä. Vakaumuksen mukaan pitää muidenkin tanssia. Sinun vakaumuksesi mukaan elämä on pyhää. Minun vakaumukseni mukaan roskat. Niihin en saa koskea. Roskakuski pitää siltä saada olla. HALOO!

Vierailija
322/323 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan pitää aborttien teosta. Kuka ne ikävät työt sitten tekee jos kaikilla on niistä oikeus kieltäytyä? Työnantaja itse? Ja miksi lakiehdotus tuntu koskevan vain lääkäreitä ja hoitajia? Olen välinehuoltaja (se joka sairaalassa puhdistaa välineet) ja olen putsaillut myös aborttipihtejä eli joidenkin mielestä murhavälineitä. Olisiko minula ollut oikeus kieltäytyä koskemasta verisiin aborttipihteihin, vaikka jo paikkaan hakeutuessani tiesin, että niitä voi tulla vastaan? Voisinko hakeutua töihin jolekin aborttiklinikalle ja kieltäytyä tekemästä siellä töitä? No Suomessa ei ole aborttiklinikoita, mutta periaate on sama; älkää hakeko sellaiseen paikkaan töihin missä ette voi työskennellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/323 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omantunnonvapaus" ei ole oikein työkavereita, työnantajaa eikä potilasta kohtaan. Siinä yritetään kuoria kermat päältä ja jättää "paskaduunit" muiden kontolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä