Kaveri varastaa alushousujani mitä teen?
Onko täällä kohtalo tovereita joilta ilmeisesti miespuoliset kaverit varastavat alushousuja pyykkikorista? Mitä hittoa he niillä tekevät ja miten asian voisi ottaa puheeksi vai olisiko jotenkin mahdollista hoitaa asia ilman, että asian ottaa kiusallisesti esille ja nolaa toisen?
Tai no mistä minä tiedän vaikka tyttökaverini niitä varastelisi mutta ei tunnu oikein tyttöjen touhuilta?
Kommentit (25)
Kysyin täällä kerran löytyykö oikeasti naisia, joista on kohteliaisuus, kun kaverimies tahtoo ostaa käytetyt pikkarit. Ketju meni poistoon minuuteissa.
Sulla taitaa olla kavereissa samanlainen pervo kuin mulla, joka nauttii tuntemiensa naisten pikkuhousujen haistelemisesta. Ero vaan siinä, ettei kehtaa pyytää. En tiedä kumpi on pahempi: varastaminen vai epäkunniottava kysymys. ”Mun” pervo väittää, että olen ainoa asiasta huonoa tykännyt, mutta vaikea uskoa, ettei naisia yleisesti ottaen haittaa tulla kohdelluksi seksityöläisenä.
Laitat kämppään kameravalvonnan ja kyltin seinään, että kuvaus päällä. Siten katsot jatkuuko varastaminen. Jos jatkuu, niin sitten julkaiset todisteaineiston netissä vaikka tyyliin: 'N vei alusvaatteeni tietämättäni pyykkikorista ja varmaan pesee ne kotonaan ja palauttaa. Taisin pilata yllätyksen ?.
Laita webcam sinne pyykkikoriin, niin näet varkaan itse teossa ja voit myös uhkailla, että kuvat menee nettiin, jos ei alkkarien pölliminen lopu.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin täällä kerran löytyykö oikeasti naisia, joista on kohteliaisuus, kun kaverimies tahtoo ostaa käytetyt pikkarit. Ketju meni poistoon minuuteissa.
Sulla taitaa olla kavereissa samanlainen pervo kuin mulla, joka nauttii tuntemiensa naisten pikkuhousujen haistelemisesta. Ero vaan siinä, ettei kehtaa pyytää. En tiedä kumpi on pahempi: varastaminen vai epäkunniottava kysymys. ”Mun” pervo väittää, että olen ainoa asiasta huonoa tykännyt, mutta vaikea uskoa, ettei naisia yleisesti ottaen haittaa tulla kohdelluksi seksityöläisenä.
Pitäisiköhän ihan vitsillä jättää sinne oikein kunnolla kostea pikkarit pervon nuuhkittavaksi?
Siirrä ne likaiset pikkarit jonnekin muualle ennen illanistujaisia, vaikka siivouskomeroon.