Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut Finnairin asiakaspalvelu-chatin jonossa nyt 4 tuntia.

Vierailija
05.01.2022 |

Hieno asiakaskokemus.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair sai huonoimmat pisteet yli 1000 henkeä työllistävien yritysten asiakaspalvelusta, kun tästä tehtiin kyselytutkimus, olisikohan ollut puoli vuotta sitten.  

Esimerkiksi paljon parjatut VR ja Postikin meni Finnairin edelle heittämällä. 

Finnairin taloudellinen tilanne on niin kehno, että sinne tuskin on varaa palkata yhtään ainoaa työntekijää lisää. Botteja voi tietysti lisätä vaikka kuinka, mutta ne vain huonontavat asiakaspalvelua.

Vierailija
22/25 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa Finnair itse aspaansa pyörittää. Olin vuosia sitten töissä firmassa, joka hoiti Finnairin - ja aika monen muunkin suuryrityksen - aspaa. Se oli niin äärimmilleen kilpailutettu, että väkeä ei voinut palkata riittävästi. Kaikilla piti olla vähintään 80 % ajasta laskutettavassa työssä ja jotta niihin lukemiin päästiin, asiakkaita piti olla koko ajan jonossa.

Jos puheluiden välissä oli vaikka puoli minuuttia taukoa, se oli aina puoli minuuttia laskuttamatonta aikaa, josta piti kuitenkin maksaa palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädit jonottaa puhelinpalveluihin kun eivät osaa nettiä käyttää 😄

Vierailija
24/25 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tädit jonottaa puhelinpalveluihin kun eivät osaa nettiä käyttää 😄

Osattaisiin käyttää, mutta minun varaukseni -sivulla lentojen muuttaminen ei ole ollut mahdollista koko alkuvuoden aikana. Siitäköhän johtuu nää valtavat ruuhkat puhelinpalveluun?

Vierailija
25/25 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair Plus -jäsenille on oma puhelinpalvelunsa ja toimii paljon nopeammin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi