Saan ihottumaa ilmaisusta "Huone kylpee valossa"... Kerro ilmaisu, joka aiheuttaa ihottumaa tai vähintään lievää kutinaa sinulle
Kommentit (2280)
Tähdet! Sometähti, Salkkaryähti,TTKtähti. Iltapäivälehtien lööpeissä siis kun melein kaikki on tähtiä joolla leuat loksahtavat😝
Ruokakeskusteluissa ilmaisu "pää lyö tyhjää", kun ei tiedä mitä kaupasta ostaa ja laittaa ruoaksi.
Se kun uutisoidaan, että joku B-luokan julkkis "julkaisi rohkean kuvan" = turhake, jonka olin jo unohtanut ja taas se nostetaan mediaan puolialastomilla kuvillaan kun ei muuten saa huomiota.
Inhoan myös sitä, kun omista vanhemmista puhutaan sanalla "porukat".
Mua jotenkin inhottaa kaikki vatsa-sanan versiot. Englannissa belly ja tummy aiheuttaa puistatuksia ja suomessa masu.
Lyhenteet, jotka tehdään sanojen eka alkukirjaimista.
Kela, hus, Evli, amkki, tyky, telli,
Siinä sitte kyselee, että mistä on kyse
Veto, kun puhutaan musiikista. Että se veti hyvin. Oli muuten tosi kova veto. Mikä prkleen veto, mitä se vetää? Pulkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vieläkö saadaan helteitä, Mette?" Syyskuun viimeisellä viikolla, mairea hymy naamalla. Tekis mieli kirkua. Takuulla saadaan kuulla tänäkin syksynä, kun räntää jo roiskii.
Vaatisi melkoisen mielikuvituksen kertoa sama asia aina eri tavalla, ovathan he verbaalisesti lahjakkaita nuo toimittajat, kumminkin usein ajateltu.
Ei kukaan odota, että aina eri tavalla sanottaisiin. Ja meinaatko, että tämä on ainoa tapa kysyä meteorologilta, millaista säätä on tulossa?
Kysyttiin, mikä sanontapa ärsyttää, ja minua nyt ärsyttää tämä kyseinen!
No nyt on kuumaa! (Kun joku missi, malli tai muu julkkis, myös mies, patsastelee vähissä vaatteissa)
Vierailija kirjoitti:
Makustella
Palastella
Kiinnostelee
Näitä sanoja pitääkin oikein mehustella!
Itku tuli. Hyi, miksei voi sanoa itkin tai itketti. Kuulostaa samalta kuin lapsi sanoo kakka tuli.
Vahva suositus!