Saan ihottumaa ilmaisusta "Huone kylpee valossa"... Kerro ilmaisu, joka aiheuttaa ihottumaa tai vähintään lievää kutinaa sinulle
Kommentit (2280)
Vierailija kirjoitti:
Masuasukin kasvaessa taaperoksi edetään lapsentahtisesti ja aloitetaan tunteiden sanoittaminen
ja sormiruokailu. Se on sitä lapsiperhearkea.
Tuo viimeksimainittu sana on lähes kirosanaan verrattava...
Yläfemmojen heittely. En koskaan tälle lämmennyt, yökötti vain. Olin järkyttynyt kun yleistyttyään ekstrovertit huusivat tätä ja heidän mielestään jokaisen piti osallistua hymyissä suin.
Sama kuin halaukset... Miksi? Saiko niistä joku 'jotain' vai oliko se vain kursailua. Koronan jälkeen tämäkin onneksi poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Valoisa ja tilava 18 neliön yksiö.
Tämähän on tilaihme!
Kaikki mitä Krista Kiuru tai Sanna Marin päästää suustaan
Kaikki viittaukset sisäiseen lapseen. Se pitäisi löytää ja sitä pitää kuunnella jne. Ja voimaantuminen ja voimaannuttaminen.
Minua ärsyttää jos jollain pää lyö tyhjää tai joku on kaikilla herkuilla.
Irina kirjoitti:
Rodullistaa.
Joku voi olla jotain rotua, mutta miten rodullistetaan joku – hirveää epäkieltä.
Rodullistettu. Mitä se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ikkunat antavat kadulle tai puistoon.
Miksei voi olla vaan avautuvat?
Missä noin puhutaan, lmao
Vierailija kirjoitti:
"Mysteerimies" ja kymmeniä valokuvia tyrkkyjuontajan kanssa. Kotona, lenkillä, juhlissa, Amerikassa ja missä milloinkin.
Mysteerimies on kyllä hyvä! 😂🤭😁🤣😅
Menee heittämällä läpi. Jaksuhali. Meikämandoliini
Pitkässä juoksussa.
Naiskirjailija.
Kivenheiton päässä keskustasta.
Ärsyttävimpiä: 1. Saan ihottumaa, kun kuulen jonkun sanovan jotain. 2. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista 3. Mitä se sun takapuoltasi kutittaa 4. Taitaa olla hiekkaa väärässä paikassa.
Nämä kaikki kuvastavat sitä, että joku asettuu toisten yläpuolelle. Muut eivät saa valikoida puheenaiheita tai aloittaa keskustelua. Ja jos aloitat keskustelun, käytät toisen mielestä vääriä sanoja. Ylemmyyttä, jota en voi sietää.
Sisustusohjelmissa hoetaan: väriMAAILMA ja SPAosasto.
Ja uheilussa tehdään jatkuvasti historiaa 😀
Terveys edellä. Hauraat vanhukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoissa näkee paljon tuota, varmaan myös asuntoesittelyissä 😀
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää sana "raikas", muussa kuin salaatin/juoman kuvailussa. Raikas meikki/sisustus yms.
Mä käytän sanaa raikas lähinnä ulkoilmasta. Siis jos se on raikas :p
Seiskassa on aina "julkkiskaunottaria", vaikka oikeasti ovat vain hurjasti pynttäytyneitä/leikeltyjä/pisteltyjä/käsiteltyjä/meikattuja jnpp. tyttöraasuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monessa asunnonmyyntimainoksessa.
Sanan lopussa -pi. Täällä asuupi, tässä ompi jne.
Jäätävä!