Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan ihottumaa ilmaisusta "Huone kylpee valossa"... Kerro ilmaisu, joka aiheuttaa ihottumaa tai vähintään lievää kutinaa sinulle

Vierailija
05.01.2022 |

-

Kommentit (2280)

Vierailija
2061/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki mikä tulee Mika Aaltolan suusta tässä kamppanjan aikana on ollut sekavaa puhetta ja herättänyt ärtymystä. Valheita, puolitotuuksia ja vetoavaa lässytystä siellä onkin ollut paljon.

Vierailija
2062/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joutuu kuulemaan sanat tapiseeraus, tapiseerata, sekametelisoppa, on pahempaa kuin se että joku tulisi takaapäin ja työntäisi mustan jättidildon perseeseen. Luoja miten mä vihaan niitä sanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse ajattelen, että....

Esimerkiksi Taru Tujunen käyttää tuota koko ajan, ja siksi raskasta kuunnella Pyöreän pöydän lähetystä. Toki tullut raskaaksi siitäkin syystä, että Maria Pettersson toimii vetäjänä. Aalto-Setälän aikaan kuuntelin joka viikko, nyt ei meinaa enää viitsiä. Radiossa nimenomaan sillä on väliä, kuinka ajatukset tuutataan ulos.

Vierailija
2064/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis jo lunta (inhoan talvea ja nyt on vasta marraskuu)

Vierailija
2065/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitutaan joulunviettoon

Nautitaan yhdessäolosta 

Mäkin inhoan tuota rauhoittumista! "Tää on meille sellainen paikka missä me rauhoitutaan ja kiireet unohtuu." Nönnönnöö.

Mulle tulee mieleen jotkut yhdeksänvuotiaat adhd-kakarat sokerihumalassa, jotka pitää saada rauhoittumaan.

Vierailija
2066/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sanaa 'rouhea', jota viljellään sisustusaiheisissa artikkeleissa ja tv-ohjelmissa.

Varsinkin kun sanaa käytetään useimmiten kuvattaessa jotain asunnon sisustaneiden henkilöiden näennäisen persoonallista ja vaihtoehtoista sisustusratkaisua. Kuitenkin useimmissa tapauksissa kyse on jostain maailman keskiluokkaisimmasta asiasta, joka on suurin piirtein yhtä vaihtoehtoinen kuin töihin puetut maiharit.  "Me meinattiin laittaa työhuoneen seinään tapetti, mut jätettiinkin tiiliseinä näkyviin, kun haluttiin rouheutta. Tykätään vähän erilaisesta tyylistä. Tsihihii."

Vierailija
2067/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi asiaa:

Junarata. Itse liikun mieluummin rautatiellä  koska epäilen, että junaratojen junissa istuminen on epämukavaa. Tosin välimatkat toisaalta ovat lyhyempiä. 

Ksikki sellaiset sananparret  joiden tarkoitus on painaa toista alas ja nostaa itseä. Esim: laiska töitänsä lukee,  laiskalla rakko kämmenessä jne. En voi mitään että niskakarvat nousevat ja tulee epämiellyttäviä väristyksiä selkäpiihin. Nämä tehostavat kun kuulee päälle  että enhän .ä ole mitään sanonut, nehän on vain sanontoja. (Kun eihän sillä mitään tarkoiteta eikä meinata, kun tehdään valinta lausua näitä sanontoja, jotka on vartavasten sorvattu tähän tarkoitukseen ja joita on varta vasten tähän käyttöön opeteltu). Olen ehkä saanut kuulla niitä elämäni aikana oman kiintiöni täyteen vai mikä lie.

Jo edesmenneellä äidilläni oli tapana sanoa syyllistävästi, jos en halunnut jotakin jota hän tarjosi: "Ei kelpaa köyhän anti rikkaan kakaralle". Niin, hän tosiaan oli itse se rikas, ja minä taas yksinhuoltajaäitinä joskus todella tiukilla. Ai että kun se otti pannuun.

Vierailija
2068/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tää ketterä on niin kulunut ilmaisu yäk

Vierailija
2069/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sanaa 'rouhea', jota viljellään sisustusaiheisissa artikkeleissa ja tv-ohjelmissa.

Varsinkin kun sanaa käytetään useimmiten kuvattaessa jotain asunnon sisustaneiden henkilöiden näennäisen persoonallista ja vaihtoehtoista sisustusratkaisua. Kuitenkin useimmissa tapauksissa kyse on jostain maailman keskiluokkaisimmasta asiasta, joka on suurin piirtein yhtä vaihtoehtoinen kuin töihin puetut maiharit.  "Me meinattiin laittaa työhuoneen seinään tapetti, mut jätettiinkin tiiliseinä näkyviin, kun haluttiin rouheutta. Tykätään vähän erilaisesta tyylistä. Tsihihii."

Saan iho-oireita jo noista muistakin sisustusohjelmien vakkari-ilmaisuista, kuten juuri "me haluttiin semmoista ja tämmöistä", tai "tähän valittiin tämmönen värimaailma koska jaada jaada". Katson niitä selvästi ihan liikaa.

Vierailija
2070/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina on edulliset  hinnat.

Kauppiaalle varmaan on.

Vierailija
2071/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskautua. Substanssiosaaminen. Arjen pyörittäminen. Hyvinvointivaltio. 

Vierailija
2072/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä maaliin, jota poliitikot viljelee, tekee mieli joka kerta kiljua kun ne sanat kuulee.

Vierailija
2073/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoisa on parempi. Kylpeä valossa on överi eikä lainkaan uskottava.

Vierailija
2074/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että joutuu kuulemaan sanat tapiseeraus, tapiseerata, sekametelisoppa, on pahempaa kuin se että joku tulisi takaapäin ja työntäisi mustan jättidildon perseeseen. Luoja miten mä vihaan niitä sanoja.

Mitä ihmettä on tapiseeraus?

Vierailija
2075/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollut hieno MATKA

Kaikki tekeminen on jonkinlainen matka nykyään. Kävin vessassa, se oli SUPER-UPEA MATKA..

Ja sateet lähestyvät etelästä KÄSIN. 

Miksei jaloin?

Vierailija
2076/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouhea sisustus

Vierailija
2077/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen kakkalle

laitoin sen takkan eteen

Vierailija
2078/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saadaan clousattua tää case..."

Ggggrrraaaaaaah!!!!

Sitä ei clousata, se päätetään. Ja se ei ole mikään case, vaan tapaus.

Aij sssaaaatan että menee otsasuoni tukkoon kun joku puhuu finglishiä.

Vierailija
2079/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä on tapiseeraus?

Tapetointia. 

Vierailija
2080/2280 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle hellii kesällä (pitempään jatkuvana ja varsinkin töissä ollessa kidutusta). En pidä enää niin paljon kesästä liian kuumuuden takia.