Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö väärin?

Vierailija
25.04.2015 |

Jätin noin vuosi sitten seurustelukumppanini koska olin ihastunut toiseen. En ollut varsinaisesti pettänyt, vaan kahvitellut, käynyt pitkiä keskusteluja ja ollut treffeillä jne. Oliko väärin, etten kertonut eron syyksi tätä kolmatta osapuolta? Suhteemme oli huono jo pitkään ennen ihastustani. Nykyään seurustelen ihastukseni kanssa.

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kirjoittaja mies? 

Vierailija
2/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit vuosi sitten erotilanteessa ehkä järkevimmällä mahdollisella tavalla. Väärin teit kuitenkin siinä, että asioiden pimittämisen jälkeen itse aktiivisesti jatkoit ystävyyttä. Olisit jättänyt exän rauhassa toipumaan erosta ja masennuksesta ilman että itse heilut ympärillä. Kyllähän tuollaisen asian pimittäminen on aidossa ystävyyssuhteessa väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä mietit vielä vuodenkin jälkeen tuota? Ja et tehnyt väärin

Vierailija
4/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No exä sai juuri tietää asiasta ja on sitä mieltä että tein väärin, että vehkeilin selän takana tms.
Ap

Vierailija
5/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:44"]No exä sai juuri tietää asiasta ja on sitä mieltä että tein väärin, että vehkeilin selän takana tms.
Ap
[/quote]
Niin ja hän loukkaantui myös siitä, että valehtelin eron syystä.
Ap

Vierailija
6/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä käyminen toisen kanssa seurustellessa on pettämistä.

Vierailija
7/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:50"]Treffeillä käyminen toisen kanssa seurustellessa on pettämistä.
[/quote]
Minun mielestäni vasta suuteleminen tms on. Halusin tutustua ihastukseeni ennen kuin teen mitään lopullista. Eikä ne nyt silleen olleet treffejä, näimme vain toisiamme.
Ap

Vierailija
8/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut ittes pussiin, äsken oli hetki sitten  ja nyt vuosi sitten. Kohta julkistetaan, jos ei täällä, niin muualla toisten ja omat virheet, ja sitten käydään kisaa "pahempi toistaan".  ANTAISIT JO OLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toi oli helevetin väärin tehty, ja jos siulla ois täysin puhdas omatunto et olisi täällä pohdiskelemassa asiaa. 

Vierailija
9/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusmeininkiä. "En varsinaisesti pettänyt" Hehehe.

Vierailija
10/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:50"]Treffeillä käyminen toisen kanssa seurustellessa on pettämistä. [/quote] Minun mielestäni vasta suuteleminen tms on. Halusin tutustua ihastukseeni ennen kuin teen mitään lopullista. Eikä ne nyt silleen olleet treffejä, näimme vain toisiamme. Ap

[/quote]

Mitä jos nykyinen miehesi tekisi samalla tavalla seurustelunne aikana? Olisitko ihan ok asian suhteen?

Vierailija
11/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:50"]Treffeillä käyminen toisen kanssa seurustellessa on pettämistä. [/quote] Minun mielestäni vasta suuteleminen tms on. Halusin tutustua ihastukseeni ennen kuin teen mitään lopullista. Eikä ne nyt silleen olleet treffejä, näimme vain toisiamme. Ap

[/quote]

Mitä jos nykyinen miehesi tekisi samalla tavalla seurustelunne aikana? Olisitko ihan ok asian suhteen?
[/quote]
No eihän se kivaa olisi, muttei ketään voi omistaa. En suudellut häntä tai mitään. Tutustuin vain. Jatkoimme exän kanssa suhteen jälkeen ystävinä, enkä kertonut uudesta suhteestani hänelle, ja nyt exä on sitä mieltä, että se oli väärin etten kertonut, että hän ei olisi halunnut jatkaa ystävinä siinä tapauksessa. Itse en näe tekemisissäni mitään väärää, vaikkei nää tietty ikinä ole kivoja juttuja. Nyt menetin exän ystävänä. :(
Ap

Vierailija
12/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kun ei voi saada.

Vierailija
13/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh ap, kun et saanutkaan voita leivän molemmin puolin.

Nyt voit todeta, että erot satuttavat ja kaikki osapuolet eivät halua jatkaa sun ystävinä, vaikka se olisi sulle helpompaa.

Vierailija
14/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:28"]Puhut ittes pussiin, äsken oli hetki sitten  ja nyt vuosi sitten. Kohta julkistetaan, jos ei täällä, niin muualla toisten ja omat virheet, ja sitten käydään kisaa "pahempi toistaan".  ANTAISIT JO OLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toi oli helevetin väärin tehty, ja jos siulla ois täysin puhdas omatunto et olisi täällä pohdiskelemassa asiaa. 
[/quote]
En nyt tiedä mihin viittaat tai kenelle tämä viesti oli tarkoitettu, mutta oma eroni tapahtui vuosi sitten ja vähän aikaa sitten vasta exä sai tietää että eron lopullinen syy oli ihastukseni (jonka kanssa en pettänyt tosin) Minun viestieni perässä lukee ap.
Ap

Vierailija
15/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:05"]Kaikkea kun ei voi saada.
[/quote]
Tiedän tämän. Mutta jäin nyt miettimään, että teinkö tosiaan väärin? Exä on sitä mieltä, että oli väärin valehdella hänelle ja että eron jälkeinen ystävyytemme perustui valheisiin tms.
Ap

Vierailija
16/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:05"]Kaikkea kun ei voi saada.
[/quote]
Tiedän tämän. Mutta jäin nyt miettimään, että teinkö tosiaan väärin? Exä on sitä mieltä, että oli väärin valehdella hänelle ja että eron jälkeinen ystävyytemme perustui valheisiin tms.
Ap
[/quote]
Tai että ikään kuin olisin huijannut hänet ystäväkseni tai jotain sinnepäin....
Ap

Vierailija
17/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:50"]Treffeillä käyminen toisen kanssa seurustellessa on pettämistä.
[/quote]
Minun mielestäni vasta suuteleminen tms on. Halusin tutustua ihastukseeni ennen kuin teen mitään lopullista. Eikä ne nyt silleen olleet treffejä, näimme vain toisiamme.
Ap
[/quote]

Ei saatana. Oot samanlainen ällötys kuin yhden kaverini miesystävä. Se jäi kiinni just "harmittomista" treffeistä toisen naisen kanssa, ja mulle tää mies sitten sanoi että "ollaan oltu X:n kanssa niin kauan yhdessä, että kai mulla nyt on oikeus tutustua muihinkin ja kertonut en siksi että en ollut varma vielä olisko tän Y:n kanssa mahdollisuuksia". Eli luodaan itselle jo valmiiksi uusi elämä ja toinen jätetään yhtäkkiä vain tyhjän päälle. Todellakin teit väärin!!

Vierailija
18/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:05"]Kaikkea kun ei voi saada. [/quote] Tiedän tämän. Mutta jäin nyt miettimään, että teinkö tosiaan väärin? Exä on sitä mieltä, että oli väärin valehdella hänelle ja että eron jälkeinen ystävyytemme perustui valheisiin tms. Ap

[/quote]

No niihän se tekikin, kun et kertonut hänelle kaikkea!

Vierailija
19/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä teit vähän väärin, mutta menneet ovat menneitä eikä niille voi enää mitään. Jos suhde oli huono, tekosi oli mielestäni melko ymmärrettävä. On samantekevää mitä sanoit eron syyksi. Eksäsi urputukset kannattaa jättää omaan arvoonsa. 

Vierailija
20/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi jäi ystäväksi koska elätteli vielä toiveita sinun suhteesi, kun sai kuulla että on kolmas osapuoli, hän tajusi vain menettäneensä aikaa ja vaivaa. Näin miesnäkökulmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan