Treffiseuraa?
Mistäs löytäisin treffiseuraa? Nyt on pitempään ns. kuiva kausi menossa treffiseuran suhteen ja jotain säpinää kaipailisin. Mitkä on parhaat paikat löytää naisia? Äläkä ehdota baaria, sieltä ei tunnu kuin yhden illan juttuja löytyvän ja niitä en halua!
Mies 27v kyselee.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 01:50"]
Ootko ap samanlainen ku Temptation islandin Simo?
[/quote]
En oo sarjaa ollenkaan seurannu, niin paha kommentoida, mutta mitä kuullu vähän siitä niin enpä itse lähtis minnekkään saarelle tai muuallekkaan varta vasten seurustelevana p*llua hakemaan.
AP
Länsirannikon tyttö on nyt paikalla :D
Kuulemma tanssikursseilta. Mutta älä levitä tietoa. Olen yhdessä sähköpostilistassa ja joka viikko tulee itkukirjeitä että naiset tarvivat paria kurssilla x tai y plz tule/tulkaa. Niistä valitset sitten kaikkein kivoimmat. Ja tanssiminen on sitäpaitsi tosi kivaa.
Koulusta tai työpaikalta voisit löytää.
Harrastuksen ovat hyviä paikkoja tutustua. Itsekkin naisena löytänyt paljon treffiseuraa omien harrastuksien parisa. Taikka sitten vain heität vähän jerryä lähikaupan myyjälle ja kysyt häntä treffeille
Missä asut? Minkä ikäisistä naisista pidät?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:25"]
Harrastuksen ovat hyviä paikkoja tutustua. Itsekkin naisena löytänyt paljon treffiseuraa omien harrastuksien parisa. Taikka sitten vain heität vähän jerryä lähikaupan myyjälle ja kysyt häntä treffeille
[/quote]
Jep onhan tuota tullu aina heitettyä, ei vaan ole hirveän montaa kiinnostavaa kassaneitiä kohdannut nyt vuoden sisään esimerkiksi. Kaksi oikeastaan ja toisella niistä on kihlasormus, toista en ole pitkään aikaan nähnyt.
AP
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:29"]
[/quote]
Pohjois-Karjalassa. Pidän urheilullisista, ehkä vähän introvertimmistä naisista, introvertti olen itsekin ja fiksuista, jotka ajattelevat omilla aivoillaan ;)
AP
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:25"]
[/quote]
Mistä harrastuksista olet löytänyt?
AP
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:29"]
[/quote]
Oho anteeks, luin väärin. Parikymppisistä neljäkymppisiin, tosin vanhempien kanssa en voi vakavaa suhdetta harkita, mutta kemiat määrittelee sen kenen kanssa tulee toimeen, ikä on sivuseikka sinänsä.
Millä alalla oot? Karjalaismiehet on ihania, itellänikin on yksi.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:42"]
Millä alalla oot? Karjalaismiehet on ihania, itellänikin on yksi.
[/quote]
Sairaanhoito
AP
Hmmm... Tinder? :D Itsekin kaipaisi vähän jotain sutinaa, mutta mistä? Se onkin se suurin kysymys varsinkin täällä tuppukylässä
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:51"]
Hmmm... Tinder? :D Itsekin kaipaisi vähän jotain sutinaa, mutta mistä? Se onkin se suurin kysymys varsinkin täällä tuppukylässä
[/quote]
Juu pitää ehkä liittyä, oon ollut puol vuotta poissa Tinderistä, koska en vain jaksanut sitä enää. Mutta maksimoishan se mahdollisukksia löytää hyviä naisia, kun liittyis takas sinne. Ja muutenkin ehkä nettideittailu aloittaa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:55"]
[/quote]
Juu pitää ehkä liittyä, oon ollut puol vuotta poissa Tinderistä, koska en vain jaksanut sitä enää. Mutta maksimoishan se mahdollisukksia löytää hyviä naisia, kun liittyis takas sinne. Ja muutenkin ehkä nettideittailu aloittaa.
[/quote]
Joo ja mä olen kuullut siitä paljon hyvää et ehkä kannatais itsekin kokeilla :) Tapaan kyllä töissä mukavasti kivannäköisiä ja oloisia miehiä, mutta eipä siinä sitten viitsi lähteä mitään ehdottelemaan.. edes kahveja :D Toivotaan nyt, että löydät jostain vähän säpinää :)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:59"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:55"]
[/quote]
[/quote]
Joo ja mä olen kuullut siitä paljon hyvää et ehkä kannatais itsekin kokeilla :) Tapaan kyllä töissä mukavasti kivannäköisiä ja oloisia miehiä, mutta eipä siinä sitten viitsi lähteä mitään ehdottelemaan.. edes kahveja :D Toivotaan nyt, että löydät jostain vähän säpinää :)
[/quote]
Kiitoksia, sitä samaa sulle!
AP
Suomi24 palstalta irtoaa aina niin vakavaa kuin kevyttäkin seuraaa. T. N40
Ja lisään vielä, että älä nyt sitä baaria/pubiakaan ihan unholaan heitä. Kerran menin ihan yksin baariin ja löysin mukavaa seuraa ja sain sitä toivottua sutinaa eikä pelkkää yhden yön juttua :D you never know
Länsirannikon tyttö paikalla? :)