Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

täydellisistä naisista..

Vierailija
24.04.2015 |

Aloin katsomaan sarjaa alusta ja ai että ällöttää se Susanin tytär.onko se kenenkään muun mielestä vastenmielisin näyttelijä jonka tiedätte?Ne Lyneten pikkuset kaksopojat on varmaan suloisimmat lapset ulkonäöltään mitä olen ikuna nähnyt!Ikinä en ole nähnyt menestys sarjassa niin huonoa näyttelijää kuin Mike kuumahan se mies on mutta näytteleminen on kuin salatuista elämistä.ja voi miksi Rexin piti kuolla!olisin paljon mielummin katellut suurta romanssia hänen ja Breen kun Susanin ja Miken välillä..mitä mieltä te olette?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muusta sarjasta se naapurin vaalea homo on niin tutun näköinen?mun mielestä se on hirveästi sen nurse jackien näköinen kävisivät vaikka siskosta ja veljestä.

Vierailija
2/14 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sarja loppuunja sano sitten ;) monta muuttujaa tulossa. En koskaan itsekään juliesta tykännyt erityisemmin, mutta ei se mua haitannutkaan. Miken näyttelijän työssäkään en nähnyt koskaan valittamista. Nauti sarjasta! Paras mitä oon nähnyt. Harmittaa, että on mun osalta ohi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä!susanin,miken ja julien olis saannut jättää pois koko sarjasta ja keksiä niiden tilalle jotain viihdyttävämpää.mutta ei kun mentiin tappamaan ne parhaat edie,karl ja rex.tai ihan paras tais olla se naapurin mamma joka kuoli syöpään lopussa nimeä en muista.

Vierailija
4/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt paljastako kun on ap:llä sarja kesken...

Vierailija
5/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen sarja sisältää mustaa huumoria ja ironiaa, joten parhaat koukut juonessa voivat mennä ohi, jos keskittyy ihastelemaan tai äimistelemään roolituksia.

Vierailija
6/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliset naiset on maailman paras sarja. Ja ei Rex ollut se oikea Breelle, huomaa sarjan edetessä ja Breestä kuoriutuu niin upea nainen ettei mitään rajaa.
Mike ja Susan ovat ihania yhdessä, sekin on sellainen rakkaus mikä kasvaa sarjan myötä.
Omat suosikit ovat Gabby ja Carlos,wau mikä tiimi :)

Vierailija
7/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:35"]Aloin katsomaan sarjaa alusta ja ai että ällöttää se Susanin tytär.onko se kenenkään muun mielestä vastenmielisin näyttelijä jonka tiedätte?Ne Lyneten pikkuset kaksopojat on varmaan suloisimmat lapset ulkonäöltään mitä olen ikuna nähnyt!Ikinä en ole nähnyt menestys sarjassa niin huonoa näyttelijää kuin Mike kuumahan se mies on mutta näytteleminen on kuin salatuista elämistä.ja voi miksi Rexin piti kuolla!olisin paljon mielummin katellut suurta romanssia hänen ja Breen kun Susanin ja Miken välillä..mitä mieltä te olette?
[/quote]

ja edemmäs sarjassa huomaat että MJ on söpöintä ikinä telkkarihistoriassa :)

Ja karen mcClusky on kyllä kanssa huippu.
Ja Bree, huh mikä nainen!

Vierailija
8/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:35"]Aloin katsomaan sarjaa alusta ja ai että ällöttää se Susanin tytär.onko se kenenkään muun mielestä vastenmielisin näyttelijä jonka tiedätte?Ne Lyneten pikkuset kaksopojat on varmaan suloisimmat lapset ulkonäöltään mitä olen ikuna nähnyt!Ikinä en ole nähnyt menestys sarjassa niin huonoa näyttelijää kuin Mike kuumahan se mies on mutta näytteleminen on kuin salatuista elämistä.ja voi miksi Rexin piti kuolla!olisin paljon mielummin katellut suurta romanssia hänen ja Breen kun Susanin ja Miken välillä..mitä mieltä te olette? [/quote] ja edemmäs sarjassa huomaat että MJ on söpöintä ikinä telkkarihistoriassa :) Ja karen mcClusky on kyllä kanssa huippu. Ja Bree, huh mikä nainen!

[/quote]

ja breen henkinen kasvu sarjan edetessä! Laatukamaa

Vierailija
9/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mj lähelleekkään niin suloinen kun ne kaksoset!ei saa huijata.

Vierailija
10/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 00:45"]Ei ole kyllä mj lähelleekkään niin suloinen kun ne kaksoset!ei saa huijata.
[/quote]

onhan se paljon söpömpi :)

Vierailija
11/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvitti kun tuli dokumentti tuon sarjan teosta ja siinä kerrottiin miten Teri ei tullut noiden muitten naisten kanssa toimeen ja mä vaistosin sen jo tossa sarjassa koko ajan.yleensä tykkään siitä mutta tohon Susanin reppana rooliin se ei sovi.en kyllä tiedä olisko siihen sopinnut Calista Flockhart tai Mary-Louise Parker ketä roolin kanssa meinattiin sen paremmin.no ehkä Calista ja sitten meillä olis kuitenkin Weeds.

Vierailija
12/14 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 01:01"]Mua huvitti kun tuli dokumentti tuon sarjan teosta ja siinä kerrottiin miten Teri ei tullut noiden muitten naisten kanssa toimeen ja mä vaistosin sen jo tossa sarjassa koko ajan.yleensä tykkään siitä mutta tohon Susanin reppana rooliin se ei sovi.en kyllä tiedä olisko siihen sopinnut Calista Flockhart tai Mary-Louise Parker ketä roolin kanssa meinattiin sen paremmin.no ehkä Calista ja sitten meillä olis kuitenkin Weeds.
[/quote]

mun mielestä teri on kyllä loistava susanina.
kaksk kohtausta saa minut AINA itkemään.
1. Susanin huutoitku mike sylissä viimeisellä tuotantokaudella
2. Lynetten epätoivoinen huuto tornadon jälkeen.

olen nähnyt koko sarjan ehkä 5-8 kertaa ja myönnän että ensimmäiset kerrat pidin susania ärsyttävänä ja hän välillä onkin mutta tykkään hänestä enemmän ja enemmän. Hauskat tilanteet kun hän on niin kömpelö,hän on aika herttainen ja hellyttävä ja haluaa kaikille vaan parasta. Ja Teri osaa kyllä näytellä loistavasti.

Vierailija
13/14 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tuotantokautta täydellisiä naisia on ?

Vierailija
14/14 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä kaikki kuolevat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme