Tarkeneeko oikeasti Helsingissä jo paljain säärin
ilman sukkia? Näitä bloggaajien sivuja kun katselee, niin näyttävät viipottavan tosi keveissä vaatteissa.
Kommentit (16)
Helsingistä en tiedä mutta mä ainakin olen jo pari kauppareissua capreilla tehnyt täällä Keski-Suomessa.
No ei todellakaan pärjää. Itse viipotan vielä nilkkurit ja talvitakki päällä Helsingissä.
Joinain päivinä on tarjennut hyvin, toisina on ollut viilempää. Viime viikolla tarkeni ihan ohuessa takissa ja vaikka espandrillot jalassa :) Muutamana päivänä on ollut +14 astetta auringossa!
Ihmisten ilmoilla jalat puetaan sukkaan, omalla pihalla voi tepastella paljain säärin.
Tyylikonsultti ja tapakouluttaja
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:28"]Ihmisten ilmoilla jalat puetaan sukkaan, omalla pihalla voi tepastella paljain säärin.
[/quote]
Kaiva se hiekka pois pillustasi.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:28"]
Ihmisten ilmoilla jalat puetaan sukkaan, omalla pihalla voi tepastella paljain säärin.
[/quote]
Olisi kovin ikävää jos joutuisi jalat pukemaan sukkaan. En usko että tuo sinun tapasi on muiden keskuudessa suosittu käytäntö.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:28"]Ihmisten ilmoilla jalat puetaan sukkaan, omalla pihalla voi tepastella paljain säärin.
[/quote]
Kaiva se hiekka pois pillustasi.
[/quote]
Taitaa tarvita teollisuusimurin...
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:28"]Ihmisten ilmoilla jalat puetaan sukkaan, omalla pihalla voi tepastella paljain säärin.
[/quote]
Missäs muuten voi kouluttautua tapakouluttajaksi? Vai ostitko vaan jakun ja painatit käyntikortit? ;)
[/quote]
Et tarvii, mun jalat on kauniit. Peitä vaan omat kaviosi.
WT-väki ei välitä tapaoppaista eikä etiketeistä.
Jos liikkuu vaan iltapäivän auringossa, niin ehkä tarkenee, mutta jos aamulla aikaisin lähtee töihin niin ei todellakaan tarkene. Aamuisin on ollut pari astetta lämmintä, kevyempi talvitakki päällä vielä, iltapäivällä voi jättää välistä kerroksen veke.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:28"]
[/quote]
Ei vaan mummo.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:27"]
Joinain päivinä on tarjennut hyvin, toisina on ollut viilempää. Viime viikolla tarkeni ihan ohuessa takissa ja vaikka espandrillot jalassa :) Muutamana päivänä on ollut +14 astetta auringossa!
[/quote]
Joo mutta ihan hirveä tuuli vihmoo. Ei todellakaan tarkene jos siis haluaa elää järkevästi. Eilenkin satoi räntää.
Täällä Pohjanmaalla joku oli jo paita päällä ulkona. Helvetin idiootti :D ei todellakaan tarkene mutta pitää näköjään esittää "coolia"
Minä huitelin koko päivän 30 denin sukkahousuissa ja lyhyissä shortseissa, eikä tullut vilu. En toisaalta jäänyt ulos seisoskelemaan vaan kävelin liikkeestä toiseen.
Ei tänään, viime viikolla tarkeni :)