Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö nukkumaan tv päällä? Mies ei ymmärrä miksen pysty..

Vierailija
15.05.2015 |

Mies ei ymmärrä miten tv voi häiritä jos on silmät kiinni.
Hänen mielestään valo ei voi välkkyä silmäluomien läpi ja että kiusallani estän hänen tvn tuijotteluaan kun väsyneenä pyydän sen sammuttamaan jotta saisin nukuttua.
Olenko siis luonnon oikku?

Eli iltaisin katsoo tvtä sängystä ja nukahtaa itse tvn ääreen.
Minä valvon niin kauan että hän on nukahtanut ja laitan sitten tvn kiinni.
Pikkasen alkaa vituttamaan kun viimeajat mies muuta tehnytkään kuin maannut, mulle langennut kaikki ruoanlaitosta lähtien. Vaikka olisin päivän valittanut kuinka väsyttää, ei tajua mennä tölläämään sitä tvtä muualle ja suuttuu aina kun pyydän laittamaan sen kiinni jotta saan nukuttua.

Saatteko muut siis nukuttua jos joku katsoo tvtä vieressä?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häritsee en ainakaan saa unta

Vierailija
2/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jos vieressä on mies jonka tekemisiin olen ärsyyntynyt. Helposti jos olen yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee itseänikin, samoin se ääni vaikka olis ihan pienelläkin. Sympatiat saat täältä, minunkin mies nukkuis vaikka ydinkatastrofin läpi.

Vierailija
4/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukahdan parhaiten kun on tv/tietokoneelta joku ohjelma päällä, pimeässä ja hiljaisuudessa on vaikea nukahtaa. Laitan joka ilta jonkun ohjelman pyöriäärimään nukkumaan mennessä. Onneksi oma mies on samanlainen :)

Vierailija
5/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan nukuttua, nukahdan paremmin kun on tv taustameluna:D

Vierailija
6/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia meille ei tule makkariin telkkaria. Ikinä.

Vierailija
7/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:00"]

Saan nukuttua, nukahdan paremmin kun on tv taustameluna:D

[/quote]

Miehellä sama juttu, hän nukahtaa tvn ääniin myös, mutta minä en.

EI ihan hirveen reilua sille joka joutuu joka kerta valvomaan ja odottamaan että toinen nukahtaa.

Kaikkein vituttavinta tässä on se, että suuttuu asiasta, on sitä mieltä että valehtelen ja haluan vaan kiusata.

Sama ongelma ollut alusta asti, ja edelleen asennoituu että olen paska kun viitsin moisesta valittaa, viis siitä etten saa nukuttua.

AP

Vierailija
8/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näettekö ne tvn välkkeet vaikka silmät kiinni?

Tätä mies ei nimenomaan usko, ja tää on se kaikkein häiritsevin juttu!

AP

Vierailija
9/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:12"]

AP

[/quote]

Kyllähän valo silmäluomien läpi paistaa. Mua ainakin häiritsee eteisessä oleva valo, vaikka makkarissa olisikin pimeää (meillä on oven päällä ikkuna, josta eteisen lamppu killottaa suoraan silmille)

Vierailija
10/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

[/quote]

Tietenkin ne näkee, ei silmäluomet niin paksut ole vai onko sun miehellä sitten....

Vierailija
11/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi kuunnella vaikka kuulokkeilla ohjelmia/musiikkia/radiota ja ruutu pimeäksi. Ei ole oikein makuuhuoneessa katsoa telkkaria, kun toinen yrittää nukkua. Tai sitten mies nukkukoon olkkarissa tv:n äärellä. Miksi ihmeessä teillä edes on telkkari makuuhuoneessa?

Vierailija
12/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollisuus järjestää myös omat makkarit teille? Muuten kyllä ennenpitkään tulee teille ero....
minä en ikinä hyväksyisi tv:tä makkariin. Ei omaan eikä lasten makkariin

Vierailija
13/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ostat sellaisen unimaskin vai mikä se on. Itse tykkään myös nukahtaa jonkun toosan taustameluun. Siihen saattaa tottuakin kun vain otat rennosti, itse olen tartuttanut tavan myös toiseen ihmiseen vaikka tätä ensin häiritsi.

Mutta toisaalta kun kerran teillä on se olkkari ja tv siellä niin nukahtakoon mies vaikka sinne, ei pitäisi olla vaikeaa yksiötä isommassa kämpässä järjestää molempien mielen mukaan.

Vierailija
14/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 08:18"]

AP

[/quote]

Tietenkin ne näkee, ei silmäluomet niin paksut ole vai onko sun miehellä sitten....

[/quote]

No ilmeisesti sillä sitten on jotkut läskiluomet, koska väittää ettei sieltä mitään valoa tule, et silmät kiinni vaan.

Hän ei suostu telkkaroimaan olkkarissa, vaan haluaa nukahtaa sänkyyn tvn ääreen, mä en taas pysty nukkumaan sohvalla.

Oon vaikeauninen muutenkin.

Tällä hetkellä ei ole mahdollisuutta omiin huoneisiin, paitsi eri osoitteissa, joka alkaa kuullostaa erinomaiselta ratkaisulta, ei vanin tämän takia, mutta asenteesta jo huomaa ettei miestä vittujakaan kiinnosta saako toinen nukuttua vai ei, pääasia on että hän näkee paskaohjelmiaan.

Ärsyttää.

AP

Vierailija
15/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen häiritsi mutta nykyään ei niinkään, jos väsynyt olen. Jos vähän niinkuin väkisin yritän nukkua, joka muuten joten kuten onnistuu, niin sitten kyllä tv häiritsee.

Vierailija
16/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kyllä muuten näen ne telkkarin välkkeet -16

Vierailija
17/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai ihmisillä ole tv makuuhuoneessa o.O itse asun yksiössä enkä ole hankkinut tv:tä ollenkaan sillä en tunne sitä tarpeelliseksi. Mutta että tv makuuhuoneessa, sounds weird!

Vierailija
18/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en pysty nukahtamaan ilman pimennysverhoa kun on niin valoisaa illalla, ja ulkoa tuleva valo ei edes välky. Eli kyllähän se telkkarikin häiritsisi.

Vierailija
19/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkät välkkeet haittaa eikä ääni, niin käännä selkä ruudulle ja laita rätti naamalle. Jos myös äänet häiritsevät, niin kuulokkeet miehelle. Saisiko telkkarin asetuksista laitettua värejä salaa vähemmän kirkkaiksi?

Vierailija
20/46 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN!!!!!! Mulle kaikki melu, välkähtely ja häly ovat ihan painajaismaisia asioita, kun nukahtamista ajatellaan. Huh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme