Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
RokkiTipu kirjoitti:
Kiitos selvennyksestä Dark siden sanoituksista!
Myös on kiva että pidät siitä kauheat kappaleet aloituksestani :)
Olisihan se kiva, jos se ketju ei koskaan kuolisi.
Kävin nostamassa 🥳
Mä oon niin ysärin slämäriteini et tän tyyppiset haastikset on hauskoja:
Joo haastiksia kehiin vain, niin näkee että jätkillä on reipas huumorintaju.
winner kirjoitti:
Siis juurikin toi huumori. En kestä kovin pitkään tosikkoja ihmisiä. Pitääkin tsekkiä noi uudestaan.
Nikon läpät on niin priceless 😆
winner kirjoitti:
Ehkä justiinatkin rauhottuu, kun näkevät et jätkillä on reipas huumorintaju.
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
Olisihan se kiva, jos se ketju ei koskaan kuolisi.Kävin nostamassa 🥳
Kävit spämmäämässä enemmänkin.
Nostamisessa ja spämmäämisessä on eronsa.
Ei vit*u nyt heitetään damiano ja teiniketjujen tasolle tämä.
https://uquiz.com/quiz/PN82LB/which-blind-channel-member-are-you
Mä olin Niko 😄
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
Nostamisessa ja spämmäämisessä on eronsa.
Onko toi spämmäämistä? Ihan uteliauudesta kysyn. Piti käydä katsomassa :D itse usein vastaan moneen kohtaa keskustelussa erikseen, jolloin näyttää et oon kirjoittanut monta viestiä peräkkäin. Onko se spämmäämistä 🤔
Little red ridinghood kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
Nostamisessa ja spämmäämisessä on eronsa.Onko toi spämmäämistä? Ihan uteliauudesta kysyn. Piti käydä katsomassa :D itse usein vastaan moneen kohtaa keskustelussa erikseen, jolloin näyttää et oon kirjoittanut monta viestiä peräkkäin. Onko se spämmäämistä 🤔
justiina varmuuden vuoksi kyselee, josko saisi laittaa modebotille raivopoistoperusteluna spämmin. On se juoni justiina. Eli pelkkä toiseen viestiin kommentointi on siis hänen aivolohkoissaan spämmäämistä ;DDD
winner kirjoitti:
Little red ridinghood kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
Nostamisessa ja spämmäämisessä on eronsa.Onko toi spämmäämistä? Ihan uteliauudesta kysyn. Piti käydä katsomassa :D itse usein vastaan moneen kohtaa keskustelussa erikseen, jolloin näyttää et oon kirjoittanut monta viestiä peräkkäin. Onko se spämmäämistä 🤔
justiina varmuuden vuoksi kyselee, josko saisi laittaa modebotille raivopoistoperusteluna spämmin. On se juoni justiina. Eli pelkkä toiseen viestiin kommentointi on siis hänen aivolohkoissaan spämmäämistä ;DDD
korjaan pahat tekoni ketjussa sitten laittamalla sinne jatkossa pelkästään up tai nosto.
Kirjoitetaan tähän kymmen sivua nosto
EI, tämä oli vitsi. Ei tehdä niin.
Spämmäämistä on ilmeisesti nyt se, että joku nimimerkin omaava kirjoittaa ketjuun liian monta kertaa liian useasti ja peräkkäin? Samasta syystä mikään "vierailijana" samasta ip-osoitteesta 5 minuutissa ympäri Vauvaa heitetyt 100 viestiä ei ole spämmiä, koska "vierailija" ei ole koskaan varmaankaan ikinä sama henkilö, eihän???
RokkiTipu on ketjunsa alussa ilmoittanut, että mielipiteitä on monia ja kestää ne, joten tuo RokkiTipun ärsyyntyminen spämmistä ei oikein kuulosta RokkiTipulta...
...mutta hyvinkin siltä henkilöltä, joka kirjoittaa viestin RokkiTipuna ja haluaisi että kiva keskusteluyhteys menisi nyt rikki... sillä minä sinne sitä justiinaa laittelin omiin kommentteihini, koska tuo aiempi RokkiTipu kuulostaa henkilöltä, joka ei spämmistä oo moksiskaan vrt. justiinaan, jolla on kaikkien kommenteista ja keskusteluista
ongelma...
Jokainen 10-sormijärjestelmän vähänkin hallitseva muuten pystyy kirjoittamaan ketjuun vaikka 5 kommenttia minuutissa.
Jos konemode katsoo sen spämmiksi ja blokkaa ip:n sen takia, niin se on järjestelmän vika, eikä kyse ole spämmistä eikä floodaamisesta, vaan ainoastaan nopeista hoksottimista ja nopeasta näpyttelystä.
winner kirjoitti:
Jos konemode katsoo sen spämmiksi ja blokkaa ip:n sen takia, niin se on järjestelmän vika, eikä kyse ole spämmistä eikä floodaamisesta, vaan ainoastaan nopeista hoksottimista ja nopeasta näpyttelystä.
Sä oot kyllä sellainen höpötin, että uskon todellakin tulevan monta viestiä minuutiin 😁
Mä tarviin nyt jonkun sugar rushin, et pystyn täältä koomasta pysymään perässä. Mut sit en mäytä hyvältä tuskassa, jos nyt mätän sokeriherkkuja. Dilemma.
Tätä varten täytyy olla useita aiheita yhtä aikaa välilehdillä auki, niin justiinan saa välillä harhautettua kyyläämään toiseen ketjuun ;DDDD