Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Miten täällä keskustelee vain nuo kaksi huutajaa ihan muusta ja ehkä välillä anonyymit yrittää väliin. Yli 60 sivua ihan jonninjoutavaa jostain Hokasta.
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä keskustelee vain nuo kaksi huutajaa ihan muusta ja ehkä välillä anonyymit yrittää väliin. Yli 60 sivua ihan jonninjoutavaa jostain Hokasta.
Joel Joltsu Zoul susisimmu Hukka on hyvä puheenaihe. Jos se ei sun mieltä kirvoita niin estradi on vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joel mätsäilee nyt Amerikassa, kaukana suomimammoista.
Kiire etsiä sieltä muija, että voi sit hyvää reittiä muuttaa jenkkeihin. Kunpi voittaa, halu olla tässä bändissä vai jenkeissä. Tuskin noin pitkän välimatkan kestää pitää bändiä kasassa.
Tai sitten on virkistävää mätsäillä sellaisessa paikassa jossa ei ole koko kansan julkkis.
Varmasti. Mutta lyön silti vetoa, että Joel aloittaa lauseen jenkkimatchin kanssa "I'm a lead singer in famous band..." 😏
Ja tuossa lauseessa olisi satavarmasti mainittu myös että kyseessä on suomalainen bändi! 😄
Totta 😂 mun mielestä sen lesoilu ja itsevarma kukkoilu on niin kuumaa. Voin kuvitella sen hymyn vielä siihen jonkun "suomi musan maailmankartalle" kommentin päälle 🔥 punkku kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Joel Joltsu Zoul susisimmu Hukka on hyvä puheenaihe. Jos se ei sun mieltä kirvoita niin estradi on vapaa.
Ai susisimmu on Joel. Noloa, sillä tajusin sen nyt vasta. Luulin sen viittaavan Wolfpack biisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai susisimmu on Joel. Noloa, sillä tajusin sen nyt vasta. Luulin sen viittaavan Wolfpack biisiin.
Mä en ole edes älynnyt, että se voisi viitata Wolfpack-biisiin :/
Oonkohan hieman nolo? No, en ;D ei kuulu toimenkuvaan.
Pitäisiköhän siis oikeasti keskittyä ketjun aiheeseen, joka onkin sitten ... huutaminen???
Tähän bändiin sopii, ollaan olevinaan, ilman mitään osaamista :)
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan hieman nolo? No, en ;D ei kuulu toimenkuvaan.Pitäisiköhän siis oikeasti keskittyä ketjun aiheeseen, joka onkin sitten ... huutaminen???
En tiedä mitä ajattelin. Sen biisin kautta koko bändiin, että puhutte bändiläisistä sillä termillä. Nyt sen ymmärrän ja se käy järkeen. Punahilkka, susi... aivan
Mäkin huomaan välillä ihmetteleväni missä winner, kun sille tulee noita taukoja.
Joku kyseli kesän keikoista (oisko ollu Jpm), pari on nyt tiedossa. Aah susisimmut, odottakaapa vain katsekontaktia! ;)
T: lomalta palaileva viinikamu
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan hieman nolo? No, en ;D ei kuulu toimenkuvaan.Pitäisiköhän siis oikeasti keskittyä ketjun aiheeseen, joka onkin sitten ... huutaminen???
En tiedä mitä ajattelin. Sen biisin kautta koko bändiin, että puhutte bändiläisistä sillä termillä. Nyt sen ymmärrän ja se käy järkeen. Punahilkka, susi... aivan
Ja sehän nyt on vain fakta, että Hukalla on susisimmut (tai huskyn silmät) :D
-viinikamu
Nyt mä tiedän minkä vuoksi olen vuosia harjoitellut tämän tyylistä katsekontakti kohtaamista. 🖤 susisimmujen varalta.
Nyt mä tiedän minkä vuoksi olen vuosia harjoitellut tämän tyylistä katsekontakti kohtaamista. 🖤 susisimmujen varalta.
Siis et Joel lähtis sun perään tuosta, etkä sinä roikkumaan sen housunpunttiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Siis et Joel lähtis sun perään tuosta, etkä sinä roikkumaan sen housunpunttiin 😂
Ehkä näin ajattelin käyvän 😏😂 no eiii, en ole ajatellut kuin tuon coolin kohtaamisen. Ja siis minä olen siinä se cool part.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä näin ajattelin käyvän 😏😂 no eiii, en ole ajatellut kuin tuon coolin kohtaamisen. Ja siis minä olen siinä se cool part.
Mahtavaa!
T. Jpm
Koronan kourista täältä sivustahuutelen, että katsekontaktit tällä bändillä on kyllä hallussa keikoillaan 🥰 Mulla on ollut semmoiset Joelin, Ollin ja Nikon kanssa, joista viimeksimainitun huomasin jälkikäteen jopa katsoneen poseerausilmeellä suoraan kameraan 😍 Ne on niin ihanan intensiivisesti läsnä!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin lähtisin perään, jos tuollaisen katseen saisin.
Vierailija kirjoitti:
Koronan kourista täältä sivustahuutelen, että katsekontaktit tällä bändillä on kyllä hallussa keikoillaan 🥰 Mulla on ollut semmoiset Joelin, Ollin ja Nikon kanssa, joista viimeksimainitun huomasin jälkikäteen jopa katsoneen poseerausilmeellä suoraan kameraan 😍 Ne on niin ihanan intensiivisesti läsnä!
Jep! Mulla myös katsekontakteja heidän kanssa. Ja Niko näytti käsillään sydänmerkin mulle 😍
Mä veikkaan et Punkku ei puhunut katsekontaktista keikalla. :DD
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan niin luullutkaan, sitähän kiinnostaa vaan Joel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan niin luullutkaan, sitähän kiinnostaa vaan Joel.
Onko se huono asia? 🤔😂
Bändäri, hah! Mitä lie haaveilet siellä. No mut iski kyllä jo huoli, että mihin sä katosit :D