Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ristiriitaista tykätä tyypin musiikista jostain alkuajoista asti, joka sit onkin ihan paska tyyppi muuten. Mut diggaa jengi Polanskin elokuvistakin.
Jeps. Tykkään Gary Glitteristä, R. Kellystä ja Phil Spectorin tuotannoista, joten varmaan oikeuteen mennään :/
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ristiriitaista tykätä tyypin musiikista jostain alkuajoista asti, joka sit onkin ihan paska tyyppi muuten. Mut diggaa jengi Polanskin elokuvistakin.
Jeps. Tykkään Gary Glitteristä, R. Kellystä ja Phil Spectorin tuotannoista, joten varmaan oikeuteen mennään :/
Älä nyt ala uhriutumaan, se on niin väsynyttä.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskity sä nyt vaan alapeukuttamaan ja kohta poistelemaan, se on niin piristävää ja trendikästä ;D
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskity sä nyt vaan alapeukuttamaan ja kohta poistelemaan, se on niin piristävää ja trendikästä ;D
Nyt kyllä erehdyt henkilöstä. Manöövereihin kuuluu kaikkea epämääräistä mutta poistelu ei herätä kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä erehdyt henkilöstä. Manöövereihin kuuluu kaikkea epämääräistä mutta poistelu ei herätä kiinnostusta.
No laita sitten kommentit nimimerkillä, niin et huku "vierailija" -massaan.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä jaksa sitä ajojahtia, minkä kohteeksi itsensä laittaa nimimerkkiä käyttämällä. ihan sinuakin jos miettii tai Punkkua, jatkuvaa dissauksen virtaa (ja en sano ettet itse olis omalta osaltasi sitä myös ihan tarkoitushakuisesti trollaamisellasi lietsonut). Mutta tän on ainakin itselle tarkoitus olla semmonen ”jätä aivosi tähän ja astu peremmälle, popparikulhot löytyy vasemmalta” -viihdeluola. En halua joutua osoitelluksi.
Mä ajattelen niin, että se kertoo enemmän siitä takaa-ajajasta kuin kohteesta. Tietenkin trollauksella itse sitä edesauttaa, mutta jos ihan muuten vaan nimimerkin kanssa keskustelee. Ei mua liikauta mun täällä dissaaminen yhtään. 🤷🏼♀️ huvittaa lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä jaksa sitä ajojahtia, minkä kohteeksi itsensä laittaa nimimerkkiä käyttämällä. ihan sinuakin jos miettii tai Punkkua, jatkuvaa dissauksen virtaa (ja en sano ettet itse olis omalta osaltasi sitä myös ihan tarkoitushakuisesti trollaamisellasi lietsonut). Mutta tän on ainakin itselle tarkoitus olla semmonen ”jätä aivosi tähän ja astu peremmälle, popparikulhot löytyy vasemmalta” -viihdeluola. En halua joutua osoitelluksi.
Ihminen löytää arvostusta ainakin minun silmissäni vain ja ainoastaan olemalla yksilö. "vierailija" on aina joku -eri tai ohis tai emmäoosejollekirjoitit... Sitten vaikka kirjoittelet ihmisistä positiivisessakin sävyssä, niin saat välillä turpiisi sivuosumasta tai tulet dissatuksi kuitenkin, vaikka ei olisi tarkoitus. Punkkua en ainakaan minä tietoisesti dissaa, se on nimenomaan sitä "popparit esiin, waxwork!" -tasoista höpinää, joka näemmä tehoaa kun siitä on tullut mun bändäri vähän joka ketjuun ;P niin että Zouelikin taitaa välillä unohtua...
Osoitelluksi tuleminen unohtuu kuule siinä kun et itse ota itseäsi niin kovin vakavasti, niin toisilla ei ole mitään aseita sinua vastaan. Paitsi alapeukut, poistot ja yleinen raivoaminen ja sehän on vain käytöstä, joka on häviäjän käytöstä, joten mitä siitä?
Anopalstalla voit olla mikä tahansa hahmo, voit tuoda itsestäsi näennäisen paljon asioita julki, mutta miten kukaan tietää, että ne ovat sanaakaan totta, kuten, onko mulla puputossut? Musiikistakin voi tykätä niin monella tavoin, ihan saman bändin tai artistin tuotannossa, tai bändi saattaa olla ollut olemassa vuosia (kuten BC) ja sitten sattuman kaupalla löydät sen omaan elämääsi, että siitä on ihan turha hermostua, jos joku kuuntelee jotain ihan muuta kuin sinä.
Mansonia ja NINiä kuuntelin erittäin paljon 90-luvulla ja olen tuotantojaan seurannut tähän päivään saakka. Yksityiselämiensä sekoilut eivät ole musiikin kuuntelun suhteen mitään muuttaneet, koska toisaalta tietää, ettei niitä levyjä aikoinaan olisi tullut ulos ilman artistien tietyntasoista itsensä menettämistä. Tai vaikkapa Metallica, G'n'R, Nirvana, Depeche Mode, miksei Michael Jacksonkin tai Whitney Houston tai George Michael, eikä Britneylläkään helppo elämä ole ollut.
Siinä mielessä kannattaa maailmanvalloituksen kynnyksellä olla jalat maassa.
Luulen winner että olet samaa ikäluokkaa kuin minä. Putoilee juuri niitä oman kultakauteni artisteja sulta usein. Ei tarvi vahvistaa, mutta veikkaan että seiskytluvun ensimmäiseltä puoliskolta?
Ja olet toki oikeassa. Tämäkin keskustelu olisi huomattavasti kiinnostavampaa ja ennen kaikkea aidompaa, jos ihmiset olisivat pakotetut käyttämään nimimerkkejä. No, harkitsen asiaa. Toisaalta eihän se nimimerkki tosiaan mitenkään todellisuudessa ihmistä nimeä, joten mitä väliä mitä sieltä. tulee.
Ja olen juurikin tuo, jolle vastasit.
Zoul, kuka zoul, en muista kuka oli Joel...ai niin se! NO EEIII! 😏
Eiköhön winner molemmat meistä tiedä sen, että meidän välinen piruilu on ihan huumorilla höystettyä piikittelyä. Kirjoitit hyvin tuossa yllä, paitsi että vit*ut minä tuollaisen groupiena ala olemaan 😏 en niin paljoa ole aivojani viinissä höystänyt.
Itse tykkään myös et käyttää nimimerkkiä. Tai edes kirjoittaa joskus alle "kuka on." Tulee jotenkin enemmän fiilis jutella ihmisten kanssa. Anonyymi on niin persoonaton ja tylsä. Tykkään mielenkiintoisista ja oudoista ihmisistä.
Jos tulisi tilanne, että tapaisitte bändiä tai Joelin. Pääsisit keskustelemaan hänen kanssaan ja puheeksi tulisi tämä palsta. Kertoisitko kuka olet? Varsinkin te nimimerkkiä käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulisi tilanne, että tapaisitte bändiä tai Joelin. Pääsisit keskustelemaan hänen kanssaan ja puheeksi tulisi tämä palsta. Kertoisitko kuka olet? Varsinkin te nimimerkkiä käyttävät.
Hahaha, absurdi ajatus, että sattuisin tapaamaan BC: n jäsenet ja ruotisimme vauva-palstan kouhotuksia. No, ehkä voisin myöntää joskus vilkaisseeni näitä keskusteluja. Jos olisin ihan kauheassa kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Hahha :D En kuule tiedä... aika kaukaa haettu ajatus, että tuo tilanne tulee vastaan. En osaa sanoa... en tiedä mitä sanoisin. Ja kuinka paljon mun kannattaisi sanoa et olen tämän nimimerkin takana 😂😏
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Ainoa ongelma tässä vaan on se, että minuun ei saa mitään kautta yhteyttä, ellen itse halua johonkuhun tutustua.
Ei taatusti sano mun nimi hänelle mitään, vaikka tässä julkisesti kertoisin. Ei se kerro kenellekään palstalaisista yhtään mitään, eikä mun naamaakaan kukaan edes Seiskasta tunnistaisi.
Ja sitten mun täytyisi varmaan ottaa puputossuselfiet hänen kanssaan Instaan, jotta todettaisiin, että ollaan eri henkilö. Ja sitten tietysti alkaisi joku hieman maistissa olevien palstaneitien arpominen, että kumpi näistä nyt onkaan kuumempi jäbä ;DDD
Vierailija kirjoitti:
Luulen winner että olet samaa ikäluokkaa kuin minä. Putoilee juuri niitä oman kultakauteni artisteja sulta usein. Ei tarvi vahvistaa, mutta veikkaan että seiskytluvun ensimmäiseltä puoliskolta?
Ja olet toki oikeassa. Tämäkin keskustelu olisi huomattavasti kiinnostavampaa ja ennen kaikkea aidompaa, jos ihmiset olisivat pakotetut käyttämään nimimerkkejä. No, harkitsen asiaa. Toisaalta eihän se nimimerkki tosiaan mitenkään todellisuudessa ihmistä nimeä, joten mitä väliä mitä sieltä. tulee.
Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä, vai miten se nyt meni?
Ja jos Little red riding hoodista tulee punkku, niin ei sillä nimimerkillä tosiaan väliä ole. Kohteliasta olisi pitää sitten se sama (ainakin mulle jutellessa) riippumatta, missä ketjussa puupäitämme yhteen hakataan, koska minäkin teen allekirjoituksen aiheesta riippumatta.
Winner on myönnettäköön kyllä täysin provoilumielessä valittu nimimerkki, mutta mitäpä sitä vaatimattomammaksi alkaa kuin mitä on. Justiinalle/alapeukuttajalle/damiaanoille/euroviisuilijoille toimii kyllä ihan kybällä ;D
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Ainoa ongelma tässä vaan on se, että minuun ei saa mitään kautta yhteyttä, ellen itse halua johonkuhun tutustua.
Ei taatusti sano mun nimi hänelle mitään, vaikka tässä julkisesti kertoisin. Ei se kerro kenellekään palstalaisista yhtään mitään, eikä mun naamaakaan kukaan edes Seiskasta tunnistaisi.
Ja sitten mun täytyisi varmaan ottaa puputossuselfiet hänen kanssaan Instaan, jotta todettaisiin, että ollaan eri henkilö. Ja sitten tietysti alkaisi joku hieman maistissa olevien palstaneitien arpominen, että kumpi näistä nyt onkaan kuumempi jäbä ;DDD
Tuosta todistelusta tulee vain enemmän fiilis, et winner on oikeasti joku tunnettu tyyppi 🤔 tai sit joku Itäsuomeen Joensuun maaseudulle erakoitunut jäbä.
No eeeiii, en minäkään usko et sinä kukaan bc jäbistä olisi tai muuta vastaavaa. Siitä on ollut vain hauska härnätä. (Tai et kukaan niistä bc jäbistä täällä kävisi.) Mut aika itsevarma olet siitä, että esim. tällainen epämääräinen punkku olisi tuosta kuvasta: "aika kuuma puputossutyyppi." 😏
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä, vai miten se nyt meni?
Ja jos Little red riding hoodista tulee punkku, niin ei sillä nimimerkillä tosiaan väliä ole. Kohteliasta olisi pitää sitten se sama (ainakin mulle jutellessa) riippumatta, missä ketjussa puupäitämme yhteen hakataan, koska minäkin teen allekirjoituksen aiheesta riippumatta.
Winner on myönnettäköön kyllä täysin provoilumielessä valittu nimimerkki, mutta mitäpä sitä vaatimattomammaksi alkaa kuin mitä on. Justiinalle/alapeukuttajalle/damiaanoille/euroviisuilijoille toimii kyllä ihan kybällä ;D
Tuohon Vierailijan ikäveikkaukaeen, että noi samat bändit putoilee todella monelle 1980-1990 välillä syntyneillekin. Monet oli teinejä ysärillä, jolloin joidenkin noiden bändien "kulta-aika" oli käsillä. Sillain ymmärrän Joelin usein mainitseman harmittelun siitä, että olisi toivonut bändin breikkaavan aikaisemmin. (Eli hänen olisi pitänyt syntyä 80-luvulla ja syntymälle ei kukaan obviously voi mitään) Jos miettii Himin, Negativen (ja kyllä, Negative oli tosi kovassa suosiossa aikoinaan), Rasmuksen jne. Parasta aikaa, olisi Bc tosi isosti ja nopeasti breikannut läpi. Toki on mahdollista myös nyt, sillä ihmiset kaipaa agressiivista musiikkia hankalina aikoina. 🤷🏼♀️
Nimimerkistä, että ei sitä kannata liikaa miettiä. Punkku käy mulle puhuttaessa täällä ihan hyvin. Lähinnä se nimimerkki on hyvä tunniste, vaikka maalittamisen kohteeksi sillä helposti joutuukin. Se mitä kertoo tai jättää kertomatta itsestään merkkaa enemmän. En ainakaan itse ole kertonut irl kenellekkään, että käyn täällä. Varmaan maailman ainut ihminen kenelle kertoisin olevani kuka olen, on Zoul ja sitä tilannetta ei ole tulossa 😂
Little red ridinghood kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta todistelusta tulee vain enemmän fiilis, et winner on oikeasti joku tunnettu tyyppi 🤔 tai sit joku Itäsuomeen Joensuun maaseudulle erakoitunut jäbä.
No eeeiii, en minäkään usko et sinä kukaan bc jäbistä olisi tai muuta vastaavaa. Siitä on ollut vain hauska härnätä. (Tai et kukaan niistä bc jäbistä täällä kävisi.) Mut aika itsevarma olet siitä, että esim. tällainen epämääräinen punkku olisi tuosta kuvasta: "aika kuuma puputossutyyppi." 😏
Tottakai olen varma. Ikinä en ole koskaan mistään asiasta ollut niin varma ;D
Tuommoisen kuvan saaminen on niin epätodennäköistä, että pystyn hehkuttamaan itseäni tässä täysillä, eikä koskaan tarvitse ottaa sitä tosissaan että se toteutuisi, mutta Justiina-alapeukku pimahtaa jo pelkästä tämmöisen mahdollisuudesta, että joku famous olisi mun kaveri ;DDDD ja että Joel ja Niko esiintyisivät aivan identtisesti kohtalokkaine katseineen, mutta korvaisivat välissä olevan mikkitelineen minulla kuumalla jäbällä siinä Laurin kanssa lauletussa biisissä ;DDDD ja kaikki asianomaiset ymmärtäisivät sen olevan läppä ;D
Ikää on muuten sen verran, että olen varmaankin elinaikaennusteeni puolenvälin ohittanut ja Joensuussakin olen joskus kyllä käynyt ja sikäläisestä Ellistä olen lauleskellut viimeksi joulukuussa, kun siinä on niin osuvat sanat tähänkin elämäntilanteeseen ;D
Hah hah!
Justiinalla meni taas pullanmurut poikittain vaginaan, kun Euroviisukeskustelussa oli kysymys uskovaisen pepunheiluttelusta ja laitoin sinne viittauksen Päivi Räsäsestä Masked Singerissä. Jo kahdesti poistettu ;DDD
Kiihkouskovaiset ja netti eivät vaan sovi yhteen :DDDD
Mene seuraavaksi Justiinan kimppuun.