Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
461/4019 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniisti ajattelet zoulista. Vähän ehkä naivi taidat olla, mutta.

Mä en myöskään saa hänestä kovin miellyttävää kuvaa. Kaikkea vähemmän mairittelevaa tuntuu putkahtelevan esiin tuon tuosta.

Kuten?

Varmaan kuunnellut joskus Mansonin biisejä?

Joo. Niin ja? 🤔 I'm confused.

Vierailija
462/4019 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiiiii punkku, nyt oot kyllä niin söpön naivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/4019 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoul söisi punkun aamupalaksi.

Vierailija
464/4019 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mahtaa käydä poikien maailmanvalloituksen kun bilettäminen vaikuttaisi tosiaan jo menneen hieman överiksi muutamalla bändin jäsenellä...

Hei mistä te oikein tiedätte kuinka paljon noi bilettää???

Ihan kuule samaa täällä mietin. Istuuko joku täällä bändin kans samas baaris joka ilta? Ai nii eihän ne oo auki. Samois kotibileissä?

Ihan taitaa olla hatusta vedettyä tietoa tuo biletys kuten noi exät ja nyxät ja muu ohi ketjun menevät jutut. Mutta kun se on netissä kirjoitettua niin se on varmaaan totta!!! Lähdekritiikki 101.

Oon ihan eka kertaa ketjussa, tulin uteliaisuuttani kurkkaamaan.

Nyt on pakko kysyä että mikä vika on siinä jos nuoret bilettää ja elää villiä elämää? Nuorena sitä kuuluukin remuta ja kännisextailla, on ihan normaalia.

Vierailija
465/4019 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko toisessa ketjussa alkoi taas hirveä vääntö? Mä en voi käsittää tuota sääntöjen määrää ja niistä tuota jatkuvaa jankuttamista. Varsinkaan kun KUKAAN NIISTÄ EI PUHU MITÄÄN. Alkaa mietittiin kuka taho siitä käy valittamassa siellä?

Huomasin! Alkoi jo tuntua että joku sabotoi ketjua tahallaan, tuli siis jo ihan paranoidi olo. 😊 En tuhlaa enää sekuntiakaan aikaa siellä.

Se on tuntunut jo tovin aikaa oudolta, että molemmissa ketjuissa tasaisesti joku käy vain valittamassa säännöistä. En jaksa uskoa et se on pelkästään joku mode. Olen itse ihan viittävaille lähdössä molemmista ketjuista. En tosiaan jaksa tuollaista draamaa jostain miten keskustelupalstalla ollaan.

Joo, me heitetään välillä paskaa läppää. Puhumme silti aiheestakin, mutta me ollaan moni täällä kuitenkin ihan aikuisia, ei teinejä. Me ei jakseta mitään Jodeltasoista hypetystä jokaisesta Joelin leivänmurusta.

Näyttää nää jutut ihan kakskymppisten tasosilta, eli ei kovin aikuisilta. Jauhetaan tosikkomaisesti sivutolkulla jostain bändistä ja sen jäsenistä.. 😂 😂 😂

Vierailija
466/4019 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mahtaa käydä poikien maailmanvalloituksen kun bilettäminen vaikuttaisi tosiaan jo menneen hieman överiksi muutamalla bändin jäsenellä...

Ihan kuule samaa täällä mietin. Istuuko joku täällä bändin kans samas baaris joka ilta? Ai nii eihän ne oo auki. Samois kotibileissä?

Ihan taitaa olla hatusta vedettyä tietoa tuo biletys kuten noi exät ja nyxät ja muu ohi ketjun menevät jutut. Mutta kun se on netissä kirjoitettua niin se on varmaaan totta!!! Lähdekritiikki 101.

Nyt on pakko kysyä että mikä vika on siinä jos nuoret bilettää ja elää villiä elämää? Nuorena sitä kuuluukin remuta ja kännisextailla, on ihan normaalia.

Ei kukaan väittänytkään siinä olevan jotain vikaa, vaan täällä monesti ihmetellään näitä ketjuun tulevien "nyt ne dokaa" tai "joelilla on nähty nainen" tyylisiä paljastuksia. Tai Lähinnä sen lähde tuntuu huvittavalta ajatukselta, sillä pakkohan se on olla joku siitä seurueesta. Tällain vovid shutdown aikaan nyt ainakin.

Vierailija
467/4019 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku auttaa? Official-ketjussa oli seuraava mystinen viesti: Taisi jäädä luu kouraan, jos terveiset kuuluivat: "I love you but I love me more." Mun lisäksi pari muutakin kyseli, mihin tää liittyy mut mitään valaisua ei saatu asiaan. Ikävä kyllä oon sen verran utelias että ois kivaa tietää mitä tuo oikein tarkoittaa.

Vierailija
468/4019 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku auttaa? Official-ketjussa oli seuraava mystinen viesti: Taisi jäädä luu kouraan, jos terveiset kuuluivat: "I love you but I love me more." Mun lisäksi pari muutakin kyseli, mihin tää liittyy mut mitään valaisua ei saatu asiaan. Ikävä kyllä oon sen verran utelias että ois kivaa tietää mitä tuo oikein tarkoittaa.

En usko et kukaan osaa sanoa, ellei sen kirjoittaja palaa kertomaan.

Vierailija
469/4019 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zoul söisi punkun aamupalaksi.

I know how to play a player 😏 jos johonkin sellaiseen viittaat.

Vierailija
470/4019 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniisti ajattelet zoulista. Vähän ehkä naivi taidat olla, mutta.

Mä en myöskään saa hänestä kovin miellyttävää kuvaa. Kaikkea vähemmän mairittelevaa tuntuu putkahtelevan esiin tuon tuosta.

Kuten?

Varmaan kuunnellut joskus Mansonin biisejä?

Joo. Niin ja? 🤔 I'm confused.

Liittyi siihen kun eilen kirjoittelin Marilyn Manson syytökset -ketjuun... Jollakin tasolla vääjäämättä päädytään samoihin syytöksiin jossain vaiheessa jokaisen rokkitähden uralla. Liikaa exiä ja nyxiä ja "huumeita, viinaa, naisia ja rahaa" ja se on oikeasti sitten LOT SAD.

Netin huhumyllytys tasolla "joku mainittu tässäkin ketjussa nimellä vs. "vierailija"n anonyymi loanheitto" ei ainakaan helpota kenenkään elämää.

Vierailija
471/4019 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan väittänytkään siinä olevan jotain vikaa, vaan täällä monesti ihmetellään näitä ketjuun tulevien "nyt ne dokaa" tai "joelilla on nähty nainen" tyylisiä paljastuksia. Tai Lähinnä sen lähde tuntuu huvittavalta ajatukselta, sillä pakkohan se on olla joku siitä seurueesta. Tällain vovid shutdown aikaan nyt ainakin.

Ja mistään asiasta ei ole oikeasti todisteita. Ei edes winnerin inceliydestä ;D

Punkkukin vaan mukamas VAIN perjantaisin kaataa viiniä lasiin ja ihastelee jonkun Joelin katsetta tai hymyä - vaikka kaikki siis ihan kaikki satavarmasti tietävät, että oikeasti on joku Damiano vaan mielessä noilla "viiniä ja patonkia" -immeisillä ;P

Vierailija
472/4019 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistään asiasta ei ole oikeasti todisteita. Ei edes winnerin inceliydestä ;D

Punkkukin vaan mukamas VAIN perjantaisin kaataa viiniä lasiin ja ihastelee jonkun Joelin katsetta tai hymyä - vaikka kaikki siis ihan kaikki satavarmasti tietävät, että oikeasti on joku Damiano vaan mielessä noilla "viiniä ja patonkia" -immeisillä ;P

Vaikka asia ei tänne kuulu, niin olen kyllä enemmän tissuttelijahifistelijä. Hey mä olen kuitenkin 30+waxwork, joten en mä kykene enää dokaamaan. Enkä näyttäisi näin nuorelta, jos olisin hirveä happo. Kyll silloin oli eri juttu kakskymppisenä, kun pyöri ke-su rokkibaareissa. 😏 ja sitäpaitsi, mä en lämpene oikein Damianolle. 🤷🏼‍♀️

Vierailija
473/4019 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
474/4019 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten et voi lämmetä tälle?

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c9/Damiano_David_2018_…

Emt. 🤷🏼‍♀️ Lämpeen enemmän tälle:

https://c.tenor.com/cdFy9WiajAUAAAAd/joel-hokka-eurovision.gif

Vierailija
475/4019 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kun marilyn manson tuli puheeksi, niin sen ympärillä olevaan kohuun mitenkään kommentoimatta, tykkään tosi paljon sen musiikista. Tuli heti fiilis chekkaa sen musavideoita, kuten tourniquet ja coma white.

"Her mouth was an empty cut

And she was waiting to fall

Just bleeding like a Polaroid

that lost all her dolls"

Nättiä! 🤌

Vierailija
476/4019 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kun marilyn manson tuli puheeksi, niin sen ympärillä olevaan kohuun mitenkään kommentoimatta, tykkään tosi paljon sen musiikista. Tuli heti fiilis chekkaa sen musavideoita, kuten tourniquet ja coma white.

"Her mouth was an empty cut

And she was waiting to fall

Just bleeding like a Polaroid

that lost all her dolls"

Nättiä! 🤌

Mansonin musa on paskaa ja äijä yksi toksinen hirviö. Mitään muuta sanottavaa koko kuvotuksesta ei ole eikä tule.

Vierailija
477/4019 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sanoinkin et siihen mitenkään kommentoimatta. Aika hurjia juttuja on saanut lukea ja ulostuloja on tullut muilta muusikoiltakin.

Vierailija
478/4019 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ristiriitaista tykätä tyypin musiikista jostain alkuajoista asti, joka sit onkin ihan paska tyyppi muuten. Mut diggaa jengi Polanskin elokuvistakin.

Vierailija
479/4019 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ristiriitaista tykätä tyypin musiikista jostain alkuajoista asti, joka sit onkin ihan paska tyyppi muuten. Mut diggaa jengi Polanskin elokuvistakin.

Se että katsotaan sormien läpi kaikkea mahdollista perseilyä ”koska on sillä kuitenkin ihan hyviä biisejä/leffoja” tmv. on ihan samaa henkistä ja moraalista vetelyyttä kuin nämä ”ai se r**skas/pahoinpiteli sut, mulle se on aina ollu reilu tyyppi”. Maailma ei ikinä nytkähdä kohti parempaa suuntaa jos nämä sontaläjät ei joudu nostetuksi kepin nokkaan ja saa ansaisemaansa arvonlennusta.

Vierailija
480/4019 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on muutama hyvä biisi.

Ketju on lukittu.