Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Tykkääkö ne kuukautispilluja keskarilla tökkiä, kun sormi on punainen?
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö ne kuukautispilluja keskarilla tökkiä, kun sormi on punainen?
Ööö, what are you, like eight?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla winner adhd? Tuli vain mieleen et sun kirjoitustapa muistuttaa adhd tyyppien innostuvaa pulputusta.
Ja joo, uskikset. Ei edes lähdetä siihen. Kaikki kiristää niiden vannetta, jos joku uskis vähän menee rajan yli.
Adhd? Sosiopatia? Narsismi? Bipolaari? Mensan jäsen? Mensan testin reputtanut? Aspergeri? Flegmaatikko? Kiihko_____? Nepsy? Jeesus? Hitler? Woke? Huuhaa? Karen? Trolli? Hullu? Lääkkeet ottamatta? Liikaa kofeiinia? Liikaa p*llua/p*llyä/patonkia?
Maailma on täynnä mahdollisuuksia kun niihin uskaltaa tarttua ;D
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla winner adhd? Tuli vain mieleen et sun kirjoitustapa muistuttaa adhd tyyppien innostuvaa pulputusta.
Ja joo, uskikset. Ei edes lähdetä siihen. Kaikki kiristää niiden vannetta, jos joku uskis vähän menee rajan yli.
Adhd? Sosiopatia? Narsismi? Bipolaari? Mensan jäsen? Mensan testin reputtanut? Aspergeri? Flegmaatikko? Kiihko_____? Nepsy? Jeesus? Hitler? Woke? Huuhaa? Karen? Trolli? Hullu? Lääkkeet ottamatta? Liikaa kofeiinia? Liikaa p*llua/p*llyä/patonkia?
Maailma on täynnä mahdollisuuksia kun niihin uskaltaa tarttua ;D
Hahha, en kestä 😂 niin hyvä.
Tosi naivia ajatella ettei bc kundit tiedä näistä ketjuista. Nauravat varmaan vain teille, kun lukevat näitä. Lapsellista oikeasti aikuisten keskustella jossain fanipalstalla ja haaveilla itseään nuoremmasta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi naivia ajatella ettei bc kundit tiedä näistä ketjuista. Nauravat varmaan vain teille, kun lukevat näitä. Lapsellista oikeasti aikuisten keskustella jossain fanipalstalla ja haaveilla itseään nuoremmasta miehestä.
https://pics.me.me/thumb_youknow-what-this-is-its-the-worlds-smallest-v…
Vierailija kirjoitti:
Nyt sotkit tän ja Damiano David -ketjun "fanit" keskenään :/
Mutta sattuuhan sitä.
En ainakaan minä haaveile näistä jätkistä ja naurattaa jotkut hysteeriset, joka median tonkivat ja luulottelevat fanit, varsinkin nyt tuolla OFFICIAL ketjussa, mutta "jokaiselle joku on kai rakkain..."
Taylor Swiftin taloonkin oli joku ajanut autonsa, joten...
Ja siis oikeasti jos kuvittelet niiden lukevan näitä ja nauravan "onpa tyhmiä" niin kuka tässä naivi ja lapsellinen? Taisi sulla jäädä itsellä luu käteen ja nyt tulet tänne mielessä yritys talloa joidenkin muiden itsetuntoa. Mitä tätä ketjua olen yhtään seurannut, niin täällä on aika hyvä itsetuntoista porukkaa. Ei täällä hetkauta tuollaiset kommentit.
-vanha vakkari
Bändi vetää retrona kaikkien aikojen turhinta genreä.
Hmmm saisinko siis haaveilla vain itseäni vanhemmista? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes haaveile kenestäkään, koska voisin olla ikäni puolesta lähestulkoon jokaisen äiti. Bändin musa ja loistava viihdearvo vain on niin kiehtova yhdistelmä.
Toisaalta ei kyllä haittaa, jos joku heidän kuolaamisestaan saa elämäänsä sisältöä. Mitäpä se minua liikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bändin musa ja loistava viihdearvo vain on niin kiehtova yhdistelmä.
Hyvin sanottu, tämä tiivistää mun BC-fanituksen.
Joillekin ikä merkkaa paljon ja Joel on ainakin pari kertaa käyttänyt somessa lauseita "se on mua 10v vanhempi, joten olen poikanen siihen verrattuna". Et ihan sori, mut Joel on meidän 20-vuotiaiden perään.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin ikä merkkaa paljon ja Joel on ainakin pari kertaa käyttänyt somessa lauseita "se on mua 10v vanhempi, joten olen poikanen siihen verrattuna". Et ihan sori, mut Joel on meidän 20-vuotiaiden perään.
Eli tykkää olla isä teille tyttösille :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tykkää olla isä teille tyttösille :)
Aika huono logiikka. Tuon perusteella mä haluaisin olla äiti sille ja voin sanoa et on muuta mielessä. 😏😂
Tuolle ketä lainasitkin:
Ei mut oikeasti. Toki kaikilla on joku tyyppi, mut joku ihan random sen ulkopuolella voi kolahtaa jos tilanne on oikea. Me heitetään täällä paljolti asiasta vaan läppää, et ei kannata kokea meitä 30+waxworkeja noi uhaksi.
Vierailija kirjoitti:
TIRSK! Mistä sä nyt luulet parin some-lauseen perusteella olevasi "oikean" ikäinen?
20 v.?
Nyt kyllä vaikutat tooooooooooooooooooooosi vanhalta BC:n innokkaimpien 14-16 -vuotiaiden tyttökuuntelijoiden silmissä. Et ihan sori, sun 20 v. perä (ja muutkin paikat) roikkuu jo pahasti, ei ehkä mun mielestä (eikä näkemättä), mutta ihan varmasti niiden sinua nuorempien, joten ei muuta kuin jonon perälle vaan kiltisti wäxwörkkimään ja twerkkaamaan se perä kuntoon ;D
Huvittaa jotenkin tämä toisen suulla puhuminen tai joissain tapauksissa toisen puolesta tunteminen/loukkaantuminen. Miksi ihmeessä joku kokee tarvetta tulla puhumaan tänne jonkun bändiläisen puolesta? "Buu, Joel tykkää meistä, ei teistä." Tai että "bändi ajattelee teidän ketjusta näin tai noin, olette noloja." Jos olette jotain neljätoista, niin sit ymmärrän. Muuten niin, säästäkää aikaanne ja vaikka lukekaa kirja.
Sori mut mua ei ihan kovin paljoa liikauta pitääkö Joel meitä noloja. Toki se nyt ei ole mieluisaa, mut kukaan ei voi päättää miten joku toinen tuntee tai ajattelee. Jos pitäisi arpaa heittää, niin veikkaan ettei sitä juurikaan kiinnosta. Kunhan ei mene mitenkään henkeä uhkaavaan tai laittomaan agendaan millään tapaa nämä keskustelut netissä.
Ei kannata ottaa kaikkea niin tosissaan, varsinkaan jotain tällaista ketjua :D
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sitten?
Mä luulen ettei bändi hirveästi kelaa sitä, minkä ikäisiä fanit ovat tai ovatko jotkut heidän mielestä noloja tms. Eiköhän heille ole tärkeämpää se että faneja ON ja heidän musiikkia kuunnellaan. Jokainen fani varmaan kelpaa. Niin ainakin itse kuvittelisin.