Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo tarve ihmisillä niputtaa täällä, että kirjoittajat on yksi ja sama ihminen. Sama toisessa bc ketjussa. Koko ajan joku jankkaa miten kaikki anonyymit on yksi henkilö ja nyt täällä tämä. Miten pieni teidän maailma on?
Tuo on kyllä aika pientä, että joku oikeasti kuvittelee minun olevan Joel tai joku muu BC-tyypeistä ;DDD
No mut joku on aivan taatusti Joel 😂 sit se on sormeilija, eiku mikä se on se punkun sormitoveri.
Pakkomiellettä much? 😂
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo tarve ihmisillä niputtaa täällä, että kirjoittajat on yksi ja sama ihminen. Sama toisessa bc ketjussa. Koko ajan joku jankkaa miten kaikki anonyymit on yksi henkilö ja nyt täällä tämä. Miten pieni teidän maailma on?
Tuo on kyllä aika pientä, että joku oikeasti kuvittelee minun olevan Joel tai joku muu BC-tyypeistä ;DDD
No mut joku on aivan taatusti Joel 😂 sit se on sormeilija, eiku mikä se on se punkun sormitoveri.
Punkulla on perjantai-iltaisin sillai niinku tipsy drooling feeling ja tuplamäärä sormia ;DDD Huomenna hänellä taas juttu lentää ja laatta lentää lauantaina kipeänä.
Joel on niin suuren maailman meiningeissä, ettei hän tänne Vauvaan kyllä eksy.
winner kirjoitti:
Little red ridinghood kirjoitti:
No ei olla kyllä sama henkilö :D kyllä täällä on ihan oma henkilönsä tämän nimimerkin takana, kenellä ei ole mitään jakaantunutta winner persoonaa.
"Jakaantunut winner-persoona" ;DDD Joka päivä oppii uutta netissä :DDD
Onko se niinkuin tukka jakaantunut siististi keskeltä päätä molemmin puolin ja kummallakin puolella on yhtä monta hiusta vai onko se sitä, että pystyy kirjoittamaan useampiin ketjuihin erittäin järkevästi ja ansioituneesti ja maailmaa syleillen, mutta Justiina-mustis on se, jolla ei vaan hermo kestä, kun winner on vaan niin ihana ja suosittu ja Justiinasta ei kukaan tykkää, vaikka Justiina kuinka yrittää rulettaa?
Eiku winner jakaantuu kuin covid eri muunnoksiin. Kaikki vauva.fi nimimerkin takana on oikeasti yhden henkilön jakaantunut persoonallisuus. 🤭
Haahaahaa. Marinoin itseäni viinillä. Johan se joku sanoi täällä palstallakin, että olen liian ylikypsä näin neljänkympin kynnyksellä. Sama se on sitten voidella itsensä marinadilla.
(Jouduin Justiinan moderointiin, josko nyt viesti tulisi perille)
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkulla on perjantai-iltaisin sillai niinku tipsy drooling feeling ja tuplamäärä sormia ;DDD Huomenna hänellä taas juttu lentää ja laatta lentää lauantaina kipeänä.
Se on kyllä totta, että ei varmasti suomen misut, kinkut ja kankut enää napostele. On varmasti mielessä jo jenkkien näyttävät blondit ja isot arenat. Saatika mikään vauva.fi bc foorumi.
winner kirjoitti:
No ei olla kyllä sama henkilö :D kyllä täällä on ihan oma henkilönsä tämän nimimerkin takana, kenellä ei ole mitään jakaantunutta winner persoonaa.
Onko se niinkuin tukka jakaantunut siististi keskeltä päätä molemmin puolin ja kummallakin puolella on yhtä monta hiusta vai onko se sitä, että pystyy kirjoittamaan useampiin ketjuihin erittäin järkevästi ja ansioituneesti ja maailmaa syleillen, mutta Justiina-mustis on se, jolla ei vaan hermo kestä, kun winner on vaan niin ihana ja suosittu ja Justiinasta ei kukaan tykkää, vaikka Justiina kuinka yrittää rulettaa?
Eiku winner jakaantuu kuin covid eri muunnoksiin. Kaikki vauva.fi nimimerkin takana on oikeasti yhden henkilön jakaantunut persoonallisuus. 🤭
Just tuolla pari viestiä aiemmin vannoit, että olemme eri henkilö. Sinä ja minä tiedämme, että näin myöskin on, mutta "vierailija" (joka siis aivan selvästi ON sama kirjoittaja) ei tiedä ;D
Fight Clubista muuten oli Kiinan markkinoille tehty "onnellinen lopetus", jossa persoona ei olekaan jakaantunut , vaan kyseessä oli kaksi eri hahmoa. Ihan Justiina-meininkiä ;D
Oi voi. Pitäisköhän katsoa taas uudelleen ihan Meat Loafin takia?
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä totta, että ei varmasti suomen misut, kinkut ja kankut enää napostele. On varmasti mielessä jo jenkkien näyttävät blondit ja isot arenat. Saatika mikään vauva.fi bc foorumi.
Nyt sotkit Joelin ja Archie C:n maailman "valloitukset"
Haahaahaa. Marinoin itseäni viinillä. Johan se joku sanoi täällä palstallakin, että olen liian ylikypsä näin neljänkympin kynnyksellä. Sama se on sitten voidella itsensä marinadilla.
Jos MARINointi ja viini mainitaan samassa lauseessa, perussuomalaisten bottimode sensuroi liiallisen ilonpidon...
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Just tuolla pari viestiä aiemmin vannoit, että olemme eri henkilö. Sinä ja minä tiedämme, että näin myöskin on, mutta "vierailija" (joka siis aivan selvästi ON sama kirjoittaja) ei tiedä ;D
Fight Clubista muuten oli Kiinan markkinoille tehty "onnellinen lopetus", jossa persoona ei olekaan jakaantunut , vaan kyseessä oli kaksi eri hahmoa. Ihan Justiina-meininkiä ;D
Oi voi. Pitäisköhän katsoa taas uudelleen ihan Meat Loafin takia?
Mä niin mietin ihan samaa tai oikeastaan jo tovin aikaa, että pitäisi katsoa se leffa pitkästä aikaa uudestaan. Se kolahti kyllä tullessaan tosi lujaa ja pitkään sen jälkeen.
Mitä, ei nyt pilata "vierailijan" illuusiota siitä että me ollaan yksi ja sama henkilö. Oikeasti juttelet itsellesi peilin edessä peruukki päässä leikkien välillä justiinaa. 😂 (en mä tiedä mitä mä puhun enää.) Joo, antaa muiden ihmetellä. Kyllä me tiedetään et ollaan eri henkilöt täällä.
winner kirjoitti:
Jos MARINointi ja viini mainitaan samassa lauseessa, perussuomalaisten bottimode sensuroi liiallisen ilonpidon...
Hahha, ilmeisesti näin on. Suojellaan lapsia marnoinnin vaaroilta, mutta ajetaan kotoa lapset ja vaimo vit*uun kossun voimalla joka lauantai.
Pyydän jo valmiiksi anteeksi tätä mitä aion sanoa. Tuo Zoulin uusin tiktokvideo oli kyllä taas niin suloisen seksikäs. Siis se hymy siinä lopussa. Tunnen oloni ihan teiniksi, kun se hymyilee. Ihan uskomaton hymy sillä miehellä.
Ja onkohan se rakastunut, kun sydämiä vilisee kuvassa. 🥰
Anteeksi, mutta taidat olla tosi nuori. Hymy? Jotain julkkiksen videon lopussa olevaa hymyä ihailet?
Vierailija kirjoitti:
Pyydän jo valmiiksi anteeksi tätä mitä aion sanoa. Tuo Zoulin uusin tiktokvideo oli kyllä taas niin suloisen seksikäs. Siis se hymy siinä lopussa. Tunnen oloni ihan teiniksi, kun se hymyilee. Ihan uskomaton hymy sillä miehellä.
Anteeksi, mutta taidat olla tosi nuori. Hymy? Jotain julkkiksen videon lopussa olevaa hymyä ihailet?
Anteeksi, mutta täytyy olla melko pystyynkuollut jos ei Zoulin hymy saa sukkia pyörimään jalassa. Joo nyt olin ilkeä. Ja joo, itse olen tosi vanha. Pakko ihmetellä mitä iloa voi saada siitä, että tulee tänne mollaamaan toisten hyvänmielen aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee Joelin hymystä ja naurusta mieleen tämä joskus lukemani teksti:
(Ei, en tunne häntä)
"There was nothing she loved more than making him smile. It never took long. A sarcastic remark, a joke, a musing comment about everyday life. Soon enough, he was grinning, and so was she.
His laugh was a cool autumn breeze; an invigorating breath of life. It was contagious.
I know I showed him magic when I caught him smile.
His eyes were always gentle. They looked at her with a softness she had never encountered before. They held her close and she was content.
She loved the sound of his smile over the phone. The way he drew out her name, so teasing yet full of affection. His tone was warm and light, occasionally interrupted by an excited gasp over a praying mantis.
His voice rose and fell like the British Empire. He spoke with passion. And she always listened, smiling fondly.
Every morning, she woke with reason to smile."
Joo, voit haukkua teiniksi. Don't care.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta täytyy olla melko pystyynkuollut jos ei Zoulin hymy saa sukkia pyörimään jalassa. Joo nyt olin ilkeä. Ja joo, itse olen tosi vanha. Pakko ihmetellä mitä iloa voi saada siitä, että tulee tänne mollaamaan toisten hyvänmielen aiheita.
"Zoul's smile" kuulostaa todella taiteelliselta.
Kauniisti ajattelet zoulista. Vähän ehkä naivi taidat olla, mutta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään saa hänestä kovin miellyttävää kuvaa. Kaikkea vähemmän mairittelevaa tuntuu putkahtelevan esiin tuon tuosta.
Tasaisen harmaata suomipoppia, tätähän on ennenkin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään saa hänestä kovin miellyttävää kuvaa. Kaikkea vähemmän mairittelevaa tuntuu putkahtelevan esiin tuon tuosta.
Kuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten?
Varmaan kuunnellut joskus Mansonin biisejä?