Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
3521/4019 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin, uskokaa jo että Suomen suosituimmalla keskustelupalstalla EI VOI käydä kuin yksi anonyymi kirjoittaja!!!

Vierailija
3522/4019 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... Siksi winner temppuileekin.

-L

Tajuatteko te miten naurettavan kuuloista tuo on? Ihan kuin perustelisitte jonkun kouluhäirikön sekoilua. "Voi että kun sillä on nyt tämän ja tämän syyn takia niin vaikeeta, ja siksi se temppuilee. Mutta sitä pitää ymmärtää!"

Onneksi nykyään ymmärretään myös syitä näiden kouluhäiriköiden käytöksen takana. Mä ymmärrän sen, että teidän boomereiden aikaan oli vain hyväksyttävää olla mustavalkoisesti tasapäistettyä massaa. Ei saanut olla kuin valjun harmaa. Juuri tämän syyn vuoksi en lähde alentumaan samalle tasolle tässä keskustelussa ja saat purkaa pahaa oloasi ihan niin paljon kuin haluat. Käy välillä kuitenkin vaikka vähän kävelyllä, siellä on hieno syysilma.

Juu. Punkku oikein ilmoittaa että en provosoidu. Kuulkaa kuulkaa ja uskokaa että minä en provosoidu!!!

Provosoituisit vähän ja antaisit tulla tuutin täydeltä niin ehkä olis keveämpää.

Todella nasty kuulla, että olosi on raskas ja sitä pitäisi keventää. Voin kyllä suositella ihan someflaidaamisen sijasta sinulle muita kivempia keinoja spiidaa sitä pahaa oloa pois. Hey, tosi kliffaa päivää sulle!

Oloni on ihan hyvä kiitos kysymästä. Ja kivaa päivää sullekin.

Juu. Anojustiina oikein ilmoittaa että en provosoidu. Kuulkaa kuulkaa ja uskokaa että minä en provosoidu!!!

Provosoituisit vähän ja antaisit tulla tuutin täydeltä niin ehkä olis keveämpää.

-vv

Minkä apukoulun te kaikki ootte käyneet?

Tulee mieleen että jos sanoisin että hyvää iltaa niin te kysyisitte kuorossa että mitä vinoilet.

Mutta jätän nyt teidät pikkuiset paaperot rauhaanne.

Hys, nää ei tykkää siitä kun niiden keskinäistä ja salaista navankaivelukerhoa häiritsee epäilyttävät anonyymit.

Ah ja sieltä se toinen ano tuli. :DDDD sama kässäri, me ollaan nähty tää jo.

-vv

Hyssss, nää anot ei tykkää kun paljasta näitä niiden metkuja muille näin julkisesti. Leikitään nyt hetki mukana, että saavat vähän iloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3523/4019 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähtee sit kaikki vastaukset poistoon liputuksella ja omat tekstit jätetään jälkeen. Näin se kässäri aina loppuu. Kiva kun kävit, heihei ja hyvää viikonloppua. Tuun copy pasteen mun vastaukset takas sit maanantaina.

-vv

Vierailija
3524/4019 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... Siksi winner temppuileekin.

-L

Tajuatteko te miten naurettavan kuuloista tuo on? Ihan kuin perustelisitte jonkun kouluhäirikön sekoilua. "Voi että kun sillä on nyt tämän ja tämän syyn takia niin vaikeeta, ja siksi se temppuilee. Mutta sitä pitää ymmärtää!"

Onneksi nykyään ymmärretään myös syitä näiden kouluhäiriköiden käytöksen takana. Mä ymmärrän sen, että teidän boomereiden aikaan oli vain hyväksyttävää olla mustavalkoisesti tasapäistettyä massaa. Ei saanut olla kuin valjun harmaa. Juuri tämän syyn vuoksi en lähde alentumaan samalle tasolle tässä keskustelussa ja saat purkaa pahaa oloasi ihan niin paljon kuin haluat. Käy välillä kuitenkin vaikka vähän kävelyllä, siellä on hieno syysilma.

Juu. Punkku oikein ilmoittaa että en provosoidu. Kuulkaa kuulkaa ja uskokaa että minä en provosoidu!!!

Todella nasty kuulla, että olosi on raskas ja sitä pitäisi keventää. Voin kyllä suositella ihan someflaidaamisen sijasta sinulle muita kivempia keinoja spiidaa sitä pahaa oloa pois. Hey, tosi kliffaa päivää sulle!

Oloni on ihan hyvä kiitos kysymästä. Ja kivaa päivää sullekin.

Juu. Anojustiina oikein ilmoittaa että en provosoidu. Kuulkaa kuulkaa ja uskokaa että minä en provosoidu!!!

-vv

Minkä apukoulun te kaikki ootte käyneet?

Tulee mieleen että jos sanoisin että hyvää iltaa niin te kysyisitte kuorossa että mitä vinoilet.

Mutta jätän nyt teidät pikkuiset paaperot rauhaanne.

Sitä saatte mitä tilaatte!

Vierailija
3525/4019 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olisi kiinnostuneille YleX:llä Joelin haastattelua kuunneltavaksi. En oo vielä ite kuunnellut.

-L

Vierailija
3526/4019 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lähtee sit kaikki vastaukset poistoon liputuksella ja omat tekstit jätetään jälkeen. Näin se kässäri aina loppuu. Kiva kun kävit, heihei ja hyvää viikonloppua. Tuun copy pasteen mun vastaukset takas sit maanantaina.

-vv

Sieltä lähti jo viestejä välistä, kuten srvata saattoi. Omat viestit kyllä jäi 😄

Vierailija
3527/4019 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä olisi kiinnostuneille YleX:llä Joelin haastattelua kuunneltavaksi. En oo vielä ite kuunnellut.

-L

Mä kuuntelin sen jo 😎 tietenkin. Oi että, taidan mennä selaan Joeltok:a hetkeksi. En lupaa, et palaanko takas. Heh. Oli aika raskas työviikko ja nyt tarvii jotain mukavaa. Gin tonicin ja jotain mukavaa.

Vierailija
3528/4019 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko linkata jotain kuumia kuvia Ollista?

Vierailija
3529/4019 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt googlasin sinulle yhden, mikä pisti omaan silmään. Sen kasvot sopii mun mielestä

hyvin mustavalkokuviin:

https://i.pinimg.com/736x/f0/0c/fb/f00cfb0a5f7d78d2b76dc4fbf28f0381.jpg

Vierailija
3530/4019 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt googlasin sinulle yhden, mikä pisti omaan silmään. Sen kasvot sopii mun mielestä

hyvin mustavalkokuviin:

Totta.

-L

Vierailija
3531/4019 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pikkasen ärsyttää kun toisaalta mä ajattelen että pitäiskö mun jotenkin vielä kommentoida tuota aiempaa täällä ollutta draamaa, koska mä ehkä osaltani olin sitä myös luomassa omilla lausunnoillani, mutta mä en jaksa vääntää noiden toisten kanssa, kun se on ihan loputon suo eikä johda yhtikäs mihinkään. Tulipas pitkä lause!

-L

Vierailija
3532/4019 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pikkasen ärsyttää kun toisaalta mä ajattelen että pitäiskö mun jotenkin vielä kommentoida tuota aiempaa täällä ollutta draamaa, koska mä ehkä osaltani olin sitä myös luomassa omilla lausunnoillani, mutta mä en jaksa vääntää noiden toisten kanssa, kun se on ihan loputon suo eikä johda yhtikäs mihinkään. Tulipas pitkä lause!

-L

Älä huoli Lemppari, joskus on ihan ok antaa asioiden olla. Ehkä yksi parhaista elämän opetuksista on itselleni ollut "pick your battles."

Vierailija
3533/4019 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvin mustavalkokuviin:

Totta.

-L

Mä tykkään myös Ollin mustavalkokuvista. Käyn välillä niiden takia kurkkimassa sen instaa, tyylikkäitä.

Ilmeisesti eilen oli keikka Joensuussa. Oliko joku täältä siellä? 

Vierailija
3534/4019 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinikamu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvin mustavalkokuviin:

Totta.

-L

Mä tykkään myös Ollin mustavalkokuvista. Käyn välillä niiden takia kurkkimassa sen instaa, tyylikkäitä.

Ilmeisesti eilen oli keikka Joensuussa. Oliko joku täältä siellä? 

No en, oliko niillä siellä keikka? Olin nimittäin itse muissa asioissa Joensuussa käymässä eilen. Mä olen niiiiin monta kertaa jo ollut Joelin kanssa sattumalta samassa kaupungissa kun niillä on keikka. Ties vaikka samassa hotlassa oltu niin, että oon just astunut huoneeseen, kun se astuu huoneestaan ulos käytävälle. Melkein törmätty 😄 hahha.

Vierailija
3535/4019 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas iski pieni poistovimma jollakin? Eikö Reino lähtenytkään lähipubista mukaan? Onko aamukalja unohtunut ostaa? Nooh pura vähän sitä kiukkua meihin, niin alkaa helpottaa olo!

-vv

Onko Reino BC:n uusi jäsen vai mitä offtopicia sä sekoilet?

Vierailija
3536/4019 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas iski pieni poistovimma jollakin? Eikö Reino lähtenytkään lähipubista mukaan? Onko aamukalja unohtunut ostaa? Nooh pura vähän sitä kiukkua meihin, niin alkaa helpottaa olo!

-vv

Onko Reino BC:n uusi jäsen vai mitä offtopicia sä sekoilet?

Mikä gatekeeper sinä olet? Tämä on sinnepäin, ei official. Voit mennä sinne ihan rauhassa puristamaan Bc ramaattua.

-vv

Vierailija
3537/4019 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Punkku ei oo totta että sä taas _melkein_ näit Joelin 😍! Oliko hyvä reissu?

Mä oon tänä viikonloppuna tehnyt sopivassa määrin töitä ja sopivassa määrin ihastellut syksyn kauneutta.

Kohta on pieni loma, siihen asti jaksaa, jaksaa!!

-L

Vierailija
3538/4019 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tänä viikonloppuna tehnyt sopivassa määrin töitä ja sopivassa määrin ihastellut syksyn kauneutta.

-L

Olin kyllä niin nuutunut raasu viikonloppuna, ettei se olisi huomannut mua vaikka oltais törmättykin. Kaukana oli instabeibelook tissitoppeineen 😄

Vierailija
3539/4019 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-L

Olin kyllä niin nuutunut raasu viikonloppuna, ettei se olisi huomannut mua vaikka oltais törmättykin. Kaukana oli instabeibelook tissitoppeineen 😄

Keski-ikäisenä olo on kuulemma usein nuutunut. 🙂

Vierailija
3540/4019 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-L

Keski-ikäisenä olo on kuulemma usein nuutunut. 🙂

Mä en ole onneksi vielä keski-iässä 😄

Ketju on lukittu.