Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
winner kirjoitti:
Drool drool drool
Justiina is such a fool
Viestit poistuu
Kaava toistuu
Jumissa on Justiinan nuppi
Tais mennä taas nurin kuppi ;)🤭🤭🤭🤭🤭🤭🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩👿🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🤭🤭🤭🤭🤭
Täältä on poistunut vain Punkulle tulleita vitt*iluviestejä. Sinäkö niitä siis lähettelit?
Totta, taitaa muuten olla eka kerta kun täältä on poistunut anon suunsoittamiset. Kerrassaan historiallista.
-L
Hei winner, kysyin sulta jo pari päivää sitten, mutta se poistettiin, mutta siis mitä oot mieltä Måneskinin uudesta biisistä?
-L
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei winner, kysyin sulta jo pari päivää sitten, mutta se poistettiin, mutta siis mitä oot mieltä Måneskinin uudesta biisistä?
-L
Nyt D-ketjun kauhuksi täytyy sanoa, että en ole kuunnellut!
Niin on mennyttä mainen kunnia sen bändin kohdalla...
Mutta kun kauniisti kysyit, niin kuuntelen ja laitan kohta kommentin... Onko biisi The Loneliest?
Joo se se on.
L
Oli niin aikuiseen makuun Nickelbackia, että nauratti, miten taatusti sopii Justiinan korviin ;) kitarasoolo hieman piristi, mutta I Wanna Be Your Slave on edelleen paras Måneskin -biisi. Tämä siis biisistä ihan biisinä, videota en tsekannut.
Ja olisin varmaankin arvostanut hieman enemmän, jos olisi laulettu italiaksi.
Ooksä tosissasi että IWBYS on sun mielestä niiden paras biisi?
Mä en oikein tiedä mitä mieltä mä oisin tosta uudesta. Toisaalta tykkään mutta toisaalta vähän tylsä. Vaatii varmaan useamman kuuntelukerran että tiedän. Tykkään siitä sävelenvaihteluhommasta. Ja D:n äänestä.
-L
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
viinikamu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täältä muuten joku menossa sinne risteilykeikalle?
-L
Tää on konseptina kyllä tosi mielenkiintoinen. Mut ei pysty. xD Onkohan BC ensimmäinen bändi Suomessa, joka tämmöistä kokeilee...🤔
Ei kyllä pysty yhtään edes kuvittelemaan tällaiselle menemistä. Hyi stana. Kuten Papru biisissä sanoo "Sori mut mieluummin duunaan vaikka edelmannit laivalta"
Mä voisin kyllä kuvitella meneväni 😁. Mikäs siinä olisi; risteily ja lempibändin keikka yhdellä iskulla. Voishan se ryysis jossain kohtaa alkaa ärsyttää mutta sitten voisi mennä hetkeksi hyttiin turvaan. Mutta siis nyt en oo kyllä sinne menossa.
-LKiljuvia sinne tänne säntäileviä asioita laiva täynnä. Ei. Noup. Non. Nein. Nej. Jotenkin siellä on niin motissa vielä. Eri asia kun festarit tai keikka missä vain muualla. Tosin, siellä olisi se Joel myös motissa. Vaikkakin varmaan onnistuisin välttämään häneen törmäämisen myös siellä. Alan olla jo hyvä siinä.
Ajattelitko sen muuten huomaavan keski-ikäisen boomerin?
V***u sä olet tyhmä.
-L
Kyllästyttävää jankkaamista joillakin/joillakin 😄 hahha!
Mutta onneksi ei ole mitään provosoitumisen merkkejä havaittavissa!
winner taitaa olla palstan ainoa tyyppi joka on edes huomannut koko tykkäysominaisuuden. Mutta onhan se kiva, että joutilas on löytänyt askarreltavaa sen parista.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-L
Mutta kun kauniisti kysyit, niin kuuntelen ja laitan kohta kommentin... Onko biisi The Loneliest?
Joo se se on.
L
Oli niin aikuiseen makuun Nickelbackia, että nauratti, miten taatusti sopii Justiinan korviin ;) kitarasoolo hieman piristi, mutta I Wanna Be Your Slave on edelleen paras Måneskin -biisi. Tämä siis biisistä ihan biisinä, videota en tsekannut.
Mä en oikein tiedä mitä mieltä mä oisin tosta uudesta. Toisaalta tykkään mutta toisaalta vähän tylsä. Vaatii varmaan useamman kuuntelukerran että tiedän. Tykkään siitä sävelenvaihteluhommasta. Ja D:n äänestä.-L
Mä tykkäsi uudest biisist kyllä. Kolahti tämän hetken elämäntilanteessa, niin johtunee varmaanki siitä. Villin kesän tuoksennassa tuskin olisin kiinnittänyt huomion.
-vv
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-L
Joo se se on.
L
Mä en oikein tiedä mitä mieltä mä oisin tosta uudesta. Toisaalta tykkään mutta toisaalta vähän tylsä. Vaatii varmaan useamman kuuntelukerran että tiedän. Tykkään siitä sävelenvaihteluhommasta. Ja D:n äänestä.-L
Mä tykkäsi uudest biisist kyllä. Kolahti tämän hetken elämäntilanteessa, niin johtunee varmaanki siitä. Villin kesän tuoksennassa tuskin olisin kiinnittänyt huomion.
-vv
Totta muuten nyt kun sanoit! Ei mikään kevyt kesäbiisi vaan sopii sateiseen synkkään syksyyn.
-L
Just huomasin että punkkua on!!
-L
Mistäs tänne saatais Punkkua 🤔? Missähän se viilettää taas epätörmäämässä Joeliin?
-L
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tänne saatais Punkkua 🤔? Missähän se viilettää taas epätörmäämässä Joeliin?
-L
Täällä punkku 😄 ensi viikolla oon stadiin menossa, josko taas epätörmään Joeliin siellä.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-L
Terve merkki nuoressa waxörkissä jos on jossain muualla pe-iltana kuin täällä ;)
Mä oon sentään töissä täs samalla 🤩
Mä olen lastenvahtina frendin tenavalla, että se pääsi Tindertreffeille 😄
Mä oon terveellisesti kotisohvalla. Ootsä winner dj?
Mä oon hyvä lastenvahti ja kerroin tarinan bonniesta ja clydesta iltasaduksi 😄
Kierräksä eri paikoissa vai miten noita hommia tehdään? Hyvä että soitit Autopsyn. Jos mä eksyn joskus johonkin kuppilaan missä soitetaan Autopsy niin oi että.
-L
Punkku kirjoitti:
Oisit kertonut sadun pienestä viattomasti silmiään räpsyttelevästä Punahilkasta ja isosta vaaran tunnetta uhkuvasta sudesta 😎.
-L
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Oisit kertonut sadun pienestä viattomasti silmiään räpsyttelevästä Punahilkasta ja isosta vaaran tunnetta uhkuvasta sudesta 😎.
-L
Aina kun olisin kertonut kohdan sudesta, niin perään olisin hetken hiljaa ja vain kuolaisin 😄
Ihan ymmärrettävää. Paitsi ehkä sen lapsen mielestä.
-L
Okei. Hyvää työtä ja yötä tyypit.
-L
Punkku, joko olet nähnyt Joelin ig storyn? Hymykuvaa tarjolla.
(Jollakin sana piti olla)