Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Onko täältä muuten joku menossa sinne risteilykeikalle?
-L
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Punkku ei oo totta että sä taas _melkein_ näit Joelin 😍! Oliko hyvä reissu?
Mä oon tänä viikonloppuna tehnyt sopivassa määrin töitä ja sopivassa määrin ihastellut syksyn kauneutta.
Kohta on pieni loma, siihen asti jaksaa, jaksaa!!-L
Olin kyllä niin nuutunut raasu viikonloppuna, ettei se olisi huomannut mua vaikka oltais törmättykin. Kaukana oli instabeibelook tissitoppeineen 😄
Keski-ikäisenä olo on kuulemma usein nuutunut. 🙂
Mä en ole onneksi vielä keski-iässä 😄
Keski-ikäiset justiinat alapeukuttamassa :DDD
Eiks Punkku joskus sanonut olevansa nelikymppinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Punkku ei oo totta että sä taas _melkein_ näit Joelin 😍! Oliko hyvä reissu?
Mä oon tänä viikonloppuna tehnyt sopivassa määrin töitä ja sopivassa määrin ihastellut syksyn kauneutta.
Kohta on pieni loma, siihen asti jaksaa, jaksaa!!-L
Olin kyllä niin nuutunut raasu viikonloppuna, ettei se olisi huomannut mua vaikka oltais törmättykin. Kaukana oli instabeibelook tissitoppeineen 😄
Keski-ikäisenä olo on kuulemma usein nuutunut. 🙂
Mä en ole onneksi vielä keski-iässä 😄
Eiks Punkku joskus sanonut olevansa nelikymppinen?
Mä olen välttänyt antamasta mitään varsinaista määritelmää iästäni, sillä sen ei pitäisi olla kenellekään täällä mitenkään merkityksellistä. Sanoin olevani neljänkympin kynnyksellä, joka voi tarkoittaa mitä vain 35-41 ikävuoden välillä. Tämäkin saattaa olla täysin vale ja olen oikeasti 29v. Sillä minun waxwork ikäni on täysin turha tieto tälle palstalle.
Ei se muuten merkityksellistä olekaan, lähinnä kiinnostavaa siinä mielessä, jos kuitenkin "boomereista ja keski-ikäisistä justiinoista" tehdään pilaa. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Ei se muuten merkityksellistä olekaan, lähinnä kiinnostavaa siinä mielessä, jos kuitenkin "boomereista ja keski-ikäisistä justiinoista" tehdään pilaa. 🙂
Niin kuka tekee sitä pilaa näistä mainitsemistasi aiheista?
-L
Vierailija kirjoitti:
Sori mut milleniaalit ei ole vielä boomereita, joita myös nämä nelikymppiset ovat. Ei kannata ottaa niin itseensä näitä meidän juttuja täällä. Pahoittelut, jos nämä keski-ikäjustiina tyyliset kommentit noin kovin sinuun sattui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-L
Mä tein yhden kerran joku kymmen sivua sitten. Kuten olemme aiemmin todenneet, täällä joku kirjaa ylös minun sanomisia.
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mut milleniaalit ei ole vielä boomereita, joita myös nämä nelikymppiset ovat. Ei kannata ottaa niin itseensä näitä meidän juttuja täällä. Pahoittelut, jos nämä keski-ikäjustiina tyyliset kommentit noin kovin sinuun sattui.
Boomer sana on juuri mitä te milleniaalit ja z sukupolvi käytätte meistä aiemmista sukupolvista. Itse en käytä keski-ikä tai boomer sanaa kyllä kuin vasta jostain neliviis ja sitä vanhemmista.
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-L
Mä tein yhden kerran joku kymmen sivua sitten. Kuten olemme aiemmin todenneet, täällä joku kirjaa ylös minun sanomisia.
Miksi pitäisi kirjata ylös? Eikö teillä (varhais)keski-ikäisillä enää muisti toimi?
On itsepetosta horista jostain milleniaaleista, jos ikä alkaa nelosella. Ei keski-ikäisyydessä ole mitään hävettävää! 🌷
No mun nähdäkseni täällä on enemmänkin pilailtu meidän kustannuksella, kun me, boomerit nelikymppiset, ihastellaan nuorempia miehiä. Mutta mulle on aivan sama. En tiedä boomerin "ikärajaa", mutta ihan voin vapaaehtoisesti olla boomeri, ja ehkäpä olen varhaiskeski-ikäinenkin. Silti pidän bc:n poikia paitsi taitavina, myös visuaalisesti oikein kiinnostavina, enkä aio potea siitä mitään nolosteluja.
Justiinan iästä en ole kiinnostunut.
-L
Vierailija kirjoitti:
-L
Tää on konseptina kyllä tosi mielenkiintoinen. Mut ei pysty. xD Onkohan BC ensimmäinen bändi Suomessa, joka tämmöistä kokeilee...🤔
Vierailija kirjoitti:
On itsepetosta horista jostain milleniaaleista, jos ikä alkaa nelosella. Ei keski-ikäisyydessä ole mitään hävettävää! 🌷
Sanon tämän viimeisen kerran. Keskustelemme sitten mistä aiheesta vain tahansa, niin minun iällä tai kenenkään iällä täällä ei ole mitään väliä. Voit mennä miettimään itsepetoksia ja niitä numeroita ihan siellä kotona sinne peilin eteen. Tämä keskustelu sun kanssa alkaa mun kohdaltani olla tässä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä paitsi milleniaalit ovat 81-95 syntyneitä ja joissain paikoissa on mainittu 80-95 syntyneet. Tarkasta faktat ennen vittuilua, niin oot uskottavampi. Minkä ikäisiä 81 ja 80 syntyneet onkaan?
viinikamu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-L
Tää on konseptina kyllä tosi mielenkiintoinen. Mut ei pysty. xD Onkohan BC ensimmäinen bändi Suomessa, joka tämmöistä kokeilee...🤔
Ei kyllä pysty yhtään edes kuvittelemaan tällaiselle menemistä. Hyi stana. Kuten Papru biisissä sanoo "Sori mut mieluummin duunaan vaikka edelmannit laivalta"
Punkku kirjoitti:
viinikamu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-L
Ei kyllä pysty yhtään edes kuvittelemaan tällaiselle menemistä. Hyi stana. Kuten Papru biisissä sanoo "Sori mut mieluummin duunaan vaikka edelmannit laivalta"
Mä voisin kyllä kuvitella meneväni 😁. Mikäs siinä olisi; risteily ja lempibändin keikka yhdellä iskulla. Voishan se ryysis jossain kohtaa alkaa ärsyttää mutta sitten voisi mennä hetkeksi hyttiin turvaan. Mutta siis nyt en oo kyllä sinne menossa.
-L
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
viinikamu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-L
Mä voisin kyllä kuvitella meneväni 😁. Mikäs siinä olisi; risteily ja lempibändin keikka yhdellä iskulla. Voishan se ryysis jossain kohtaa alkaa ärsyttää mutta sitten voisi mennä hetkeksi hyttiin turvaan. Mutta siis nyt en oo kyllä sinne menossa.
-L
Kiljuvia sinne tänne säntäileviä asioita laiva täynnä. Ei. Noup. Non. Nein. Nej. Jotenkin siellä on niin motissa vielä. Eri asia kun festarit tai keikka missä vain muualla. Tosin, siellä olisi se Joel myös motissa. Vaikkakin varmaan onnistuisin välttämään häneen törmäämisen myös siellä. Alan olla jo hyvä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
viinikamu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-L
-LKiljuvia sinne tänne säntäileviä asioita laiva täynnä. Ei. Noup. Non. Nein. Nej. Jotenkin siellä on niin motissa vielä. Eri asia kun festarit tai keikka missä vain muualla. Tosin, siellä olisi se Joel myös motissa. Vaikkakin varmaan onnistuisin välttämään häneen törmäämisen myös siellä. Alan olla jo hyvä siinä.
Ajattelitko sen muuten huomaavan keski-ikäisen boomerin?
V***u sä olet tyhmä.
-L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
viinikamu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-L
-LKiljuvia sinne tänne säntäileviä asioita laiva täynnä. Ei. Noup. Non. Nein. Nej. Jotenkin siellä on niin motissa vielä. Eri asia kun festarit tai keikka missä vain muualla. Tosin, siellä olisi se Joel myös motissa. Vaikkakin varmaan onnistuisin välttämään häneen törmäämisen myös siellä. Alan olla jo hyvä siinä.
Ajattelitko sen muuten huomaavan keski-ikäisen boomerin?
V***u sä olet tyhmä.
-L
Kyllästyttävää jankkaamista joillakin/joillakin 😄 hahha!