Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Täältä se live löytyikin heti. Tässä sillä on toi claw rings systeemi, mikä on niiiiin cool.
Oi, toi oli niin hieno esitys!! Tykkäsin ihan sikana tosta Dark Siden orkesterisovituksesta tanssijoineen. Ja Bad Idea-esitys ( mukaan lukien Joel ja mikkiteline! ) ihan mahtava! Mä muistan ku ton jälkeen täällä käytiin hyvinkin ihailevaa keskustelua Joelin ja Joonaksen öhöm, "kuumuudesta" ja sit ne kaikki poistettiin 😂.
-L
Mä oon niin kateellinen tuolle Joelin mikkitelineelle 🙈😁 tän kommentin saa poistaa. Mielellään kiitos.
Mä olen puolestani kateellinen Kornin Jonathan Davis'in mikkitelineelle. Tai mikkitelineestä, suurena Giger-fanina.
- Stranger
Se on niin mieletön kyllä. Kävitkö Gigerin näyttelyssä Tampereella kun se oli joskus 2010 täällä? Se oli niin uskomaton. Itsekin diggaan todella paljon Gigeristä.
Juuri tälläisten asioiden vuoksi sinnepäin on hyvä. Löytyy paljon mielenkiintoista juteltavaa.
En nyt muista mistä syystä, mutta multa jäi harmillisesti se Tampereen näyttely väliin. Suunnitelmissa päästä joskus käymään Sveitsissä Gruyères'ssa sijaitsevassa päämuseossa. No oon mä sentään nähnyt ne Harakka-saaren buutsit. Ja sen mikkitelineenkin suht läheltä, viimeksi kesällä Tuskassa.
- Stranger
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Täältä se live löytyikin heti. Tässä sillä on toi claw rings systeemi, mikä on niiiiin cool.
Oi, toi oli niin hieno esitys!! Tykkäsin ihan sikana tosta Dark Siden orkesterisovituksesta tanssijoineen. Ja Bad Idea-esitys ( mukaan lukien Joel ja mikkiteline! ) ihan mahtava! Mä muistan ku ton jälkeen täällä käytiin hyvinkin ihailevaa keskustelua Joelin ja Joonaksen öhöm, "kuumuudesta" ja sit ne kaikki poistettiin 😂.
-L
Mä oon niin kateellinen tuolle Joelin mikkitelineelle 🙈😁 tän kommentin saa poistaa. Mielellään kiitos.
Mä olen puolestani kateellinen Kornin Jonathan Davis'in mikkitelineelle. Tai mikkitelineestä, suurena Giger-fanina.
- Stranger
Se on niin mieletön kyllä. Kävitkö Gigerin näyttelyssä Tampereella kun se oli joskus 2010 täällä? Se oli niin uskomaton. Itsekin diggaan todella paljon Gigeristä.
Juuri tälläisten asioiden vuoksi sinnepäin on hyvä. Löytyy paljon mielenkiintoista juteltavaa.
En nyt muista mistä syystä, mutta multa jäi harmillisesti se Tampereen näyttely väliin. Suunnitelmissa päästä joskus käymään Sveitsissä Gruyères'ssa sijaitsevassa päämuseossa. No oon mä sentään nähnyt ne Harakka-saaren buutsit. Ja sen mikkitelineenkin suht läheltä, viimeksi kesällä Tuskassa.
- Stranger
Siellä on se niin siisti baari. Sellainen tuoli vaikka työtuoliksi olisi aika cool 😁
Tässä linkki niille, jotka ei tiedä mistä puhutaan:
https://www.fribourgregion.ch/en/la-gruyere/bars-and-clubs/hr-giger-bar…
winner kirjoitti:
Siis apua mitä?
Täällä saa siis keskustella nykyisin ihan aiheen vierestä??? ;DDDD
Luonnollisesti mun kommentit edelleen poistetaan, mutta mä olen aikuinen ja kestän kyllä kaikenlaisen mitätöinnin jonne 5 wee:ltä (=ex-justiina, koska täytyyhän sitä nimimerkkejä ja lempinimiä saada vaihtaa ja justiina on jo niin last season)
Giger-näyttely + jotain muita Hollywood -tehosteörkkejä tuli katsottua aikoinaan olikohan se Seinäjoella en muista vuotta, mutta joskus aikaan, jolloin vielä käytin tavallista kameraa, enkä älypuhelinta kuvien ottoon... jossain pölyisessä kuva-albumissa on mulla ne printit, jossa on ID4:n alien ja Predator ja mä sekä jotain muitakin yhteiskuvissa... Ei tosin voi sanoa kuvasta kumpi on kumpi ;D koska silloin en vielä käyttänyt puputossuja :D
Giger baari:
Siis aika kauan sinä unelmoit siitä Justiinasta. Siitä yhdestä ainoasta joka pyyhkii ketjussa kuin tornado. Hmmm....
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Siis apua mitä?
Luonnollisesti mun kommentit edelleen poistetaan, mutta mä olen aikuinen ja kestän kyllä kaikenlaisen mitätöinnin jonne 5 wee:ltä (=ex-justiina, koska täytyyhän sitä nimimerkkejä ja lempinimiä saada vaihtaa ja justiina on jo niin last season)
Giger-näyttely + jotain muita Hollywood -tehosteörkkejä tuli katsottua aikoinaan olikohan se Seinäjoella en muista vuotta, mutta joskus aikaan, jolloin vielä käytin tavallista kameraa, enkä älypuhelinta kuvien ottoon... jossain pölyisessä kuva-albumissa on mulla ne printit, jossa on ID4:n alien ja Predator ja mä sekä jotain muitakin yhteiskuvissa... Ei tosin voi sanoa kuvasta kumpi on kumpi ;D koska silloin en vielä käyttänyt puputossuja :D
Giger baari:
Siis aika kauan sinä unelmoit siitä Justiinasta. Siitä yhdestä ainoasta joka pyyhkii ketjussa kuin tornado. Hmmm....
ja näin reippaasti vastasi munaton ano-nimimerkki. Hmmm ittelles.
Ehkäpä sun kannattais kokeilla sitä taktiikkaa että ignoorat kaikki tökkimisviestit, josko se poistointokin siitä laantuisi. Ois meinaan ihan kiva saada sut taas mukaan keskusteluun.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Siis apua mitä?
Giger baari:
Ikuisesti munaton ja näin on ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Siis apua mitä?
Giger baari:
Ehkäpä sun kannattais kokeilla sitä taktiikkaa että ignoorat kaikki tökkimisviestit, josko se poistointokin siitä laantuisi. Ois meinaan ihan kiva saada sut taas mukaan keskusteluun.
Kultanuppu. Olen ano mutta osaan käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Siis apua mitä?
Giger baari:
Kultanuppu. Olen ano mutta osaan käyttäytyä.
Ja minun nimimerkkiäni käytettiin väärin heti kun sen ilmoitin. Joten se siitä.
No jopas sitä mukavaa keskustelua kestikin pari sivua. Aiotteko kauankin vääntöä tuota pas*aa niin tiedän milloin palaan takasin.
Tarkoittaako kapinen että on kirppuja? Ei tietääkseni ole.
Ja ihan hyvä että et tuu keskusteleen Kun mun täytyy saada nyt yks duunihomma valmiiksi.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Siis apua mitä?
Giger baari:
Ei tuu tapahtumaan koskaanikinänever että mä tuun mukaan keskusteluun jonkun kapisen anon takia... Turha luullakaan, että niin helppoon menisin!
Tarkoitukseni oli ihan vain ystävällisesti vinkata että josko taktiikan vaihto vaikka auttaisi poistamisongelmaasi ja ilmaista että sun osallistuminen näihin keskusteluihin on ihan kaivattua. En mitenkään ilkeillyt, mutta näköjään sen pystyi sitten tulkitsemaan niinkin. Pahoitteluni.
Merkkaan tään päivän päiväkirjaani erikoisena päivänä. Päivä jolloin Winner oli minulle ilkeä.
winner kirjoitti:
Totta kai mä olen ilkeä. Tässä välissä on ollut aika monta "vierailijaa", joista minun pitäisi jotenkin päätellä, että olette sama kirjoittaja (jonka kanssa minulla ilmeisesti on sitten ollut myös asiallisia juttuja) äitihahmo.
On se niin hankalaa pitää se nimimerkkinsä ja on se niin helppoa saada "kina" mun kanssa aikaan tästä pienestä ja mitättömästä kohteliaan keskustelun ja toisen keskustelijan arvostamisen osoituksesta.
Ja sitten minä olen se hankala ;D
"Ei tuu tapahtumaan koskaanikinänever että mä tuun mukaan keskusteluun jonkun kapisen anon takia... Turha luullakaan, että niin helppoon menisin!"
ON EHDOTTOMASTI KIELI POSKESSA KIRJOITETTU, joka pitäisi tajuta siitä, että mä kuitenkin menin helppoon ja tulin keskustelemaan --- ja ilmaisin sen tuossa kirjoituksessa hyvinkin kirjaimellisesti, että mä olen se tyhmä ja höynäytettävissä oleva.
Ja nyt olen tätä viestiäni ensimmäisen kerran lähettäessäni saanut sitten viestin "404 troll blocked", joten kiitos vaan siitäkin ylläpidon harhaiset justiinat ja Punkku ;D
Lähden tästä Ylilaudalle keskustelemaan järkevämpien moderaattorien kanssa.
Et ole hankala ollenkaan. Ehkä tää ei vaan ole mun ketju. Toisaalta, kyllä minä ajattelin että tunnistaisit minut tuhansien joukosta.
Ainiin joo eiks herra w:llä ollut joku mehukkaan harhainen salaliittoteoria S24-palstasta? Sen kun se tänne vielä rykäisee, niin ketjuvakkarit on ihmeissään. 😂
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin joo eiks herra w:llä ollut joku mehukkaan harhainen salaliittoteoria S24-palstasta? Sen kun se tänne vielä rykäisee, niin ketjuvakkarit on ihmeissään. 😂
Poistetut viestit ketjussa kertovat jo ihan kaiken "salaliitosta." Jonkun pitää peitellä jälkiä, enkä se ole minä ;D
Vahinko, että täytyy elää samassa ajassa nettikiusaajien kanssa. Siis teidän, nettikiusaajat, koska mähän v'ttuilen teille aivan avoimesti ja ikuisuuden ;D
Eiku kerro se pliis! Miten se meni? Jotain oudon tutun kuuloista siinä kuitenkin oli... Joku mode otti JUST SUT silmätikuksi eiks niin, jne?
winner kirjoitti:
Pitää varmaan aloittaa Saara Aalto -ketju, niin S24:n loputkin "valiot" saapuvat fanittamaan. Kummasti vaan KAIKKIA Oulun suunnalta Viisuihin osallistuneita yritetään lytätä maan rakoon. BC on siihen ketjuun vaan uusin jatkumo.
Ketkä kaikki Oulun suunnalta ovat osallistuneet Viisuihin? Onhan sieltä laulajia mutta ei kai kukaan muu kuin Blind Channel ole osallistunut Viisuihin?
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Pitää varmaan aloittaa Saara Aalto -ketju, niin S24:n loputkin "valiot" saapuvat fanittamaan. Kummasti vaan KAIKKIA Oulun suunnalta Viisuihin osallistuneita yritetään lytätä maan rakoon. BC on siihen ketjuun vaan uusin jatkumo.
Ketkä kaikki Oulun suunnalta ovat osallistuneet Viisuihin? Onhan sieltä laulajia mutta ei kai kukaan muu kuin Blind Channel ole osallistunut Viisuihin?
Juurikin tuo Saara Aalto
Lukeekohan itse bändi tätä palstaa? Mitä veikkaatte?
Vierailija kirjoitti:
Lukeekohan itse bändi tätä palstaa? Mitä veikkaatte?
Joo ihan hirveesti varmaan bändiä kiinnostaa winnerin sekoilut, Punkun "miten kuolata rock-uskottavasti" -vaikeilut ja ankeuttajien ankeilut.
Hei mulla taitaa nyt kyllä kuulkaa olla joku telepaattinen yhteys Joonaksen kanssa!! _Just_ tänään ajattelin että laittaispa se pitkästä aikaa instaan jonkun kivan kuvan itsestään, ja heti se laittoi!! Kyllä tää nyt on jotain! 😁😁
-Lemppari
Suomessa grunge ei tainnut lyödä läpi niin lujaa kuin vaikka nu metal iski. Sitä kuitenkin oltiin enemmän tai vähemmän musictv, moontv ja jyrki ohjelmien varassa tai mitä julisteita nyt Suosikin turbo numerossa sattui olemaan. :D
Kiitos oikein hyvistä keskusteluista. Täytyy jatkaa ehdottomasti joku päivä. Alkaa toi kello 23:00 palstan kiinni meneminen lähenemään :)