Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/ChU4Rb7sHgA/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
No niin siitä sitten semmonen mainio kuva. Vähän kun tota Joonasta zoomailee lähempää niin ai että. On se ihana.
T. Lemppari
Ai se oli ryhmäkuva, siinä oli muitakin kuin Zoul? 😏
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/ChU4Rb7sHgA/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
No niin siitä sitten semmonen mainio kuva. Vähän kun tota Joonasta zoomailee lähempää niin ai että. On se ihana.
T. LemppariAi se oli ryhmäkuva, siinä oli muitakin kuin Zoul? 😏
Juu tosiaan, siinä on ihana Joonas ja muutama muukin upea tyyppi 😘. Koitin katsoa tarkemmin sitä sormitatskaa (sen mitä nyt Joonaksen kuvalta kerkesin...) , enkä kyllä ottanut selkoa siitä mitä se tarkoittaa..
-Lemppari
Taitaisi kyllä nyt vaatia vähän lähempää tarkastelua. Se sormi.
-L
Vierailija kirjoitti:
-L
Ahaa. Ja taas mennään.
Sormitoveri. Tajuutte kai? Huh huh! 😜😜😜
Täällä taas poistaja ahkeroi itku kurkussa. Älä huoli, ei me olla menossa pois sun painostuksesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
-L
No siis mielelläni tekisin lähempää tuttavuutta siihen. Siis sormeen. 😏 voin olla vapaahtoinen tähän! Voin uhrautua.
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-LNo siis mielelläni tekisin lähempää tuttavuutta siihen. Siis sormeen. 😏 voin olla vapaahtoinen tähän! Voin uhrautua.
Se ei yllätä :DDD
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-LNo siis mielelläni tekisin lähempää tuttavuutta siihen. Siis sormeen. 😏 voin olla vapaahtoinen tähän! Voin uhrautua.
No okei, jos se vaan sulle sopii. Mä voin sit vaik puolestaan tarkastella lähemmin Joonaksen sormitatuointia. Eiks silläkin oo semmonen.
-L
Little red ridinghood oot niin ihana
Ootteko menossa perjantaina Savonlinnaan kattoo blind channelia ?
En ole kyllä sinne suunnalle menossa. Olis kyllä silti jo aika nähdä vilaukselta Zoul 🐺 et pitäis varmaan jonnekin kemuihin yrittää päästä.
Mä meen Savonlinnaan keikalle 🤘🖤!
-lemppari
Punkku kirjoitti:
En ole kyllä sinne suunnalle menossa. Olis kyllä silti jo aika nähdä vilaukselta Zoul 🐺 et pitäis varmaan jonnekin kemuihin yrittää päästä.
No niinhän sun olis jo aika nähdä se. Repäiset oikein kunnolla ja lähdet johonkin Euroopan kiertueen keikalle ja ostat semmosen lipun et pääset tapaamaan niitä. Kerran sitä vaan eletään!
-L
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
No niinhän sun olis jo aika nähdä se. Repäiset oikein kunnolla ja lähdet johonkin Euroopan kiertueen keikalle ja ostat semmosen lipun et pääset tapaamaan niitä. Kerran sitä vaan eletään!
-L
Mulla kyllä olis lomia pitämättä 🤔 et jos sitä lähtis hukkajahtiin.
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
-LMulla kyllä olis lomia pitämättä 🤔 et jos sitä lähtis hukkajahtiin.
No niin just! Go Punkku, go!
Tai sit jossain Helsingin kuppilassa törmäät siihen. Vai asuuko hukka enää Helsingissä? Tai asutko Punkku sä Helsingissä, mä oon aina kuvitellut et asut..?
-L
Niin, tosiaan. Mä olen ajatellut sen olevan jotain riimukirjoitusta tai joku symboli 🤔 mut sehän vois olla joku Trent Reznor nimmari.