Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas siel ois Blind Channel keikalla Lahdessa tänään mutta jutellaanpa lisää tästä keskustelusta ja keskustelijoista eikä vahingossakaan edes bändin vierestä.
Ei bändi tunnu kiinnostavan täällä enää ketään 🤷🏻
Ja kukahan sitä ei bändiin liittyvää keskustelua pitää yllä täällä :D jos joku jatkuvalla syötöllä vain valittaa ja haukkuu muita kirjoittajia niin ei se ainakaan keskustelua vie siihen bändiin. Varsinkin kun täällä on viime aikaoina poistatettu kaikki aiheeseenkin liittyvä. Ja edelleen, siellä on se official ketju. Sinne voi mennä asiakeskustelemaan.
MIKÄÄN ei karkota satunnaista ketjuun eksyvää bändistä kiinnostunutta varmemmin kuin jatkuva metakeskustelu. Kohta täällä ei oo enää kuin winner sivupersoonineen.
Miten niin kohta?
Tosi tuskaa seurata tän anon metakeskustelua. Täällä on tosi vakkariporukkaa ja nyt yhtäkkiä muka vuoden jälkeen täällä pyörii kymmeniä anoja täällä. Tosi läpinäkyvää.
Tää on avoin palsta ja keskustelu. Bändikin ainakin jokin aika sitten oli jonkinmoisessa nosteessa. Ja te haluatte pyöriä omissa sisäpiirijutuissanne niin ettei kukaan nää?
Ei, vaan pointti on et täällä on kaksi bc ketjua. Se toinen on blind channel official. Sinne voi mennä asiakeskustelemaan ja lopettaa täällä vinkuminen sekä muiden keskustelijoiden haukkuminen. Jos tämä ei miellytä ja täällä on kaksi keskustelua mistä valita, niin MIKSI ihmeessä roikkua täällä haukkumassa miten kaikki on paskaa.
Hahha, kysyin et miksi viinikamun keikka-analyysi poistui ja sekin kysymys poistatettiin. Tästä voi ihmettelijät toivottavasti huomata, että miksi tää tuntuu jankkaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Hahha, kysyin et miksi viinikamun keikka-analyysi poistui ja sekin kysymys poistatettiin. Tästä voi ihmettelijät toivottavasti huomata, että miksi tää tuntuu jankkaukselta.
Öö no tosiaan mitäs mitäs?? Ehkä täällä ei suvaita nimimerkkien käyttöä. En jaksa tätä meininkiä...
Kerronpa silti, että oli hauska kuulla tänään tutuilta, miten useampi heidän tuntemansa heviäijä oli knotfestin keikan jälkeen alkanut pitämään BC:stä. Good job guys!
Oon nyt kirjoittanut pari kommenttia kokeeksi tänne ilman nimimerkkiä, sillä mun kommentteja poistettiin kokoajan käytettyäni Little red ridinghood tai punkku nimimerkkiä. Ihan pari random kommenttia varmaan löytyy täältä viimesivuilta. Jännä juttu, ettei noita anonyymina kirjoittamia ole kadonnut.
Punkku kirjoitti:
Oon nyt kirjoittanut pari kommenttia kokeeksi tänne ilman nimimerkkiä, sillä mun kommentteja poistettiin kokoajan käytettyäni Little red ridinghood tai punkku nimimerkkiä. Ihan pari random kommenttia varmaan löytyy täältä viimesivuilta. Jännä juttu, ettei noita anonyymina kirjoittamia ole kadonnut.
Nyt joku poistattaa varuiksi koko ketjun tyhjäksi.
Viinikamu, ootko monella festarilla käynyt kesällä?
-vv
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Nyt joku poistattaa varuiksi koko ketjun tyhjäksi.
Viinikamu, ootko monella festarilla käynyt kesällä?
-vv
Kolmella isommalla festarilla ja parilla pienellä. Iski kyllä taas kunnon festarikärpänen ja hirveät suunnitelmat, että ensi kesänä tarvii käydä vielä useammalla. :D Vähän haikeeta, että festarikesä alkaa olla ohi.
Jätän tämän vaan tähän...
Vierailija kirjoitti:
Totta joka sana.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta joka sana.
" Nettikeskusteluissa ei ole olemassa mitään sääntöjä. Keskusteluiden moderointi on tietynlainen vallankäytön väline, joka voi jopa sokaista ihmisen, sanoo digitaalisen kulttuurin tutkija Anna Haverinen Turun yliopistosta."
"Vaikka keskustelupalstojen moderaattoreilla onkin käytännössä oikeus poistaa keskustelusta mitä tahansa kommentteja, saattaa liukassormisella sensuroijalla olla pian käsissään tyhjä keskustelupalsta.
Sekä digitaalisen kulttuurin tutkija että viestintäoikeuden professori uskovat sosiaalisen kontrollin toimimiseen."
Jos sana leviää kommenttien poistamisesta, niin yleensä väki kaikkoaa ja etsii uudet keskustelupalstat, Päivi Korpisaari sanoo.
Ongelmahan tässä ei olla me muut kirjoittajat, vaan justiinalle liputuksella annettu mahdollisuus leikkiä modea.
Annelle ja Päiville voi linkittää tätä keskustelua ihan esimerkki-casena.
Mä olen Winner vähän alkanut epäilemään että ehkäpä mode onkin se ongelma? Ei niinkään joku random palsta-justiina.
Niin, se sen poistaa. Liputtaja vain ilmoittaa asiattomasta viestistä ja mode on se joka päättää sen poistaa. Olisiko tässä uutisen kaltainen keissi kyseessä? Tämä kaikki alkoi siitä meidän mummopöksy vitsistä, mikä ei oltu edes tarkoitettu kenellekään.
-vv
Jep, heti poistui. Turha siis laittaa palautetta tänne. Ehkä kannattaa vaihtaa paremmallw foorumille.
Mun mielestä tää on alkanut jo paljon ennen mummokalsareita , sen jälkeen ehkä eskaloitunut tämmöisekeksi kunnon kiusan teoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää on alkanut jo paljon ennen mummokalsareita , sen jälkeen ehkä eskaloitunut tämmöisekeksi kunnon kiusan teoksi.
Niin no joo, siihen se mummis kommentti taidettiin pistääkin. Ketju yhtäkkiä tyhjennetiin kommenteista oli bc tai ei.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on alkanut jo sieltä OFFICIAL-ketjusta. Damiano-ketjusta sitä ennen ja sitä ennen Euroviisu-ketjusta. Kauheimmat biisit -ketjustakin on vedettävissä yhteyksiä. Samoin Arvaa elokuvan nimi. Ja kaikki yleensä missä tää winner on kirjoitellut. Kyllä se on kaikki winnerin vika. Koko internet on pilalla winnerin takia.
Nyt pitäisi tulla rauha maahan, koska olen tunnustanut kaikki vikani.
Jokuhan voisi tollasessa tilanteessa vaikka vilkaista peiliin, että onkohan omassa toiminnassa jotain pahasti pielessä... Mutta sun mielestä varmaan vika on kaikissa muissa, jotka ei jaksa sun häiriköintiä.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on alkanut jo sieltä OFFICIAL-ketjusta. Damiano-ketjusta sitä ennen ja sitä ennen Euroviisu-ketjusta. Kauheimmat biisit -ketjustakin on vedettävissä yhteyksiä. Samoin Arvaa elokuvan nimi. Ja kaikki yleensä missä tää winner on kirjoitellut. Kyllä se on kaikki winnerin vika. Koko internet on pilalla winnerin takia.
Jos odotetaan rauhaa maahan niin ei se riitä että tunnustaa vikansa. Pitää myös yrittää parantaa tapansa? Kuulostaako kuolettavan tylsältä. Keskustelin iältään 44 v miehen kanssa alkuviikosta. Totesi että hänelle kävi just niin kuin iska ennusti. Iska oli sanonut että kun mies täyttää 40 niin elämässä alkaa leppoisampi vaihe. Onko sinulla vielä pitkä matka neljäänkymppiin?
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokuhan voisi tollasessa tilanteessa vaikka vilkaista peiliin, että onkohan omassa toiminnassa jotain pahasti pielessä... Mutta sun mielestä varmaan vika on kaikissa muissa, jotka ei jaksa sun häiriköintiä.
JA kun selvitän tilannetta ja taustoja, niin justiinan on pakko poistaa se, koska "häiriköintiä."
Naurettavat henkilöt tässä ketjussa on tää justiina ja modekaverinsa.
Ottakaahan lisää kuohujuomaa, nyt on perjantai ja ilo irti elämästä! (ai niin, sinulla/teillä ei sitä elämää ole, joten komento takaisin...)
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JA kun selvitän tilannetta ja taustoja, niin justiinan on pakko poistaa se, koska "häiriköintiä."
Naurettavat henkilöt tässä ketjussa on tää justiina ja modekaverinsa.
Ottakaahan lisää kuohujuomaa, nyt on perjantai ja ilo irti elämästä! (ai niin, sinulla/teillä ei sitä elämää ole, joten komento takaisin...)
Selvität mitä tilannetta? Taustoja mille? Sille, että pilaat koko palstan oksentamalla ketjut täyteen milloin mitäkin saastaa?
winner kirjoitti:
Terve normaali ihminen kuten nimimerkki winner on kiinnostunut monenlaisista asioista ja pystyy kommentoimaan monialaisesti, hauskasti ja asiallisesti ja läpällä.
Ahdistunut mode hartiat lysyssä koska ei ole elämää -tyyppi ei kestä ihmisen vapautta vaan vaatii jotain aikuistumista ja poistelee niin kovin "aikuisesti" koska provosoituu.
Kumman vika, ettei ole kivaa?
En ehdottanut että aikuistuisit. Luin vaan tuon tunnustuksesi ja muistin alkuviikosta entisen hulivilipojan kanssa käymäni keskustelun ja aattelin että sinusta on sitten tulossa kans vanha leppoisa jäbä, jos kaikki miehet käyvät samantyylisen elämänkaaren.
Niin enkä minä osaa poistaa viestejä.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Terve normaali ihminen kuten nimimerkki winner on kiinnostunut monenlaisista asioista ja pystyy kommentoimaan monialaisesti, hauskasti ja asiallisesti ja läpällä.
Ahdistunut mode hartiat lysyssä koska ei ole elämää -tyyppi ei kestä ihmisen vapautta vaan vaatii jotain aikuistumista ja poistelee niin kovin "aikuisesti" koska provosoituu.
Kumman vika, ettei ole kivaa?
En ehdottanut että aikuistuisit. Luin vaan tuon tunnustuksesi ja muistin alkuviikosta entisen hulivilipojan kanssa käymäni keskustelun ja aattelin että sinusta on sitten tulossa kans vanha leppoisa jäbä, jos kaikki miehet käyvät samantyylisen elämänkaaren.
Niin enkä minä osaa poistaa viestejä.
Tuossa lukee että alat ukkoontua!
Pidetäänkö miitti Blind Channel -risteilyllä?
Tää on avoin palsta ja keskustelu. Bändikin ainakin jokin aika sitten oli jonkinmoisessa nosteessa. Ja te haluatte pyöriä omissa sisäpiirijutuissanne niin ettei kukaan nää?