Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Pidetäänkö miitti Blind Channel -risteilyllä?
Jestas sentään mikä idea 😄
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää on alkanut jo paljon ennen mummokalsareita , sen jälkeen ehkä eskaloitunut tämmöisekeksi kunnon kiusan teoksi.
Tämä on alkanut jo sieltä OFFICIAL-ketjusta. Damiano-ketjusta sitä ennen ja sitä ennen Euroviisu-ketjusta. Kauheimmat biisit -ketjustakin on vedettävissä yhteyksiä. Samoin Arvaa elokuvan nimi. Ja kaikki yleensä missä tää winner on kirjoitellut. Kyllä se on kaikki winnerin vika. Koko internet on pilalla winnerin takia.
Nyt pitäisi tulla rauha maahan, koska olen tunnustanut kaikki vikani.
Jos odotetaan rauhaa maahan niin ei se riitä että tunnustaa vikansa. Pitää myös yrittää parantaa tapansa? Kuulostaako kuolettavan tylsältä. Keskustelin iältään 44 v miehen kanssa alkuviikosta. Totesi että hänelle kävi just niin kuin iska ennusti. Iska oli sanonut että kun mies täyttää 40 niin elämässä alkaa leppoisampi vaihe. Onko sinulla vielä pitkä matka neljäänkymppiin?
Juuri tuon vuoksi näin melkein nelikymppisenä deittailen itseäni nuorempia miehiä. En jaksaisi mitään leppoisaa sohvaperunaa.yäk.
En ymmärrä miksi pitää täällä olla, jos ei jutut kiinnosta. Täällä on se asiallisen bc keskustelun ketju, jonne voi mennä asiakeskustelemaan. Eikö silloin voisi tulla rauha maahan. Tämä alkaa olla uuvuttavaa jankkaamista ja olis kiva keskustella muustakin, mutta joku kaivaa tätä keskustelua koko ajan esille. Voitteko kiitos lopettaa jo. Tämä tappaa kaiken hauskan.
Kaikki "hauska" tässä ketjussa on ollut ensimmäisestä sivusta saakka se, että yksi ei anna toisten elää omaa elämäänsä ja kyttää sairaalloisesti.
99,9% mun provosoinneista on hänelle ja joka bleeping päivä kun täällä kirjoittelen, niin aina siltä menee hermo ja alkaa kilpikonnapuolustuspoistelu :D
Onko tämä keskustelualusta hänen omistuksessaan? Onko hänellä vain tämä yksi elämä ja sekin tuhlautuu täällä roikkuen? NIMENOMAAN henkilöissä ja nimimerkeissä, jotka tarkoituksellisesti ärsyttävät ja aiheissa, joissa varmasti tulee kinastelua?
Life goals? "No joo, mulla oli rock-unelma ja sit mä niinku jäin Vauvaan tappeleen winnerin kanssa ;D" ja siinä on justiinan CV.
"You need to open up!"
Mulla on ollut todella hauskaa kirjoitella sun kanssa täällä. Trolli tai et niin varsinkin tuossa talvella oli jakso, jolloin kaipasin jotain muuta irl ulkopuolelta mikä vie ajatukset siitä asiasta pois. Netflix alkoi jo tympimään ja ei sitä jaksa luoda nonstop artjuttuja, joten perseily täällä tuli tarpeeseen. Kiitos winner siitä.
Itse aloititte kouluvertailun ja sanon tämän täysin huumorilla. Teistä Punkku ja Winner tulee mieleen se tuhokaksikko, jotka piti tunneiksi erottaa a ja b ryhmään. Peace :DDD
-vv
Vierailija kirjoitti:
Vuorokausi suljettuna samaan tilaan hysteeristen ja kiljuvien teinifanien kanssa? Ei herranjumala, antakaa lopetuspiikki mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloititte kouluvertailun ja sanon tämän täysin huumorilla. Teistä Punkku ja Winner tulee mieleen se tuhokaksikko, jotka piti tunneiksi erottaa a ja b ryhmään. Peace :DDD
-vv
Niin tulee nyt kun sanoit, vähän sellainen music tv:llä aikoinaan pyörinyt animaatio. En nyt muista kyseisen ohjelman nimeä. Siinä oli kuitenkin kaksi poikaa jotka höhönauroivat kaikille asioille. Vähän ärsyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuorokausi suljettuna samaan tilaan hysteeristen ja kiljuvien teinifanien kanssa? Ei herranjumala, antakaa lopetuspiikki mieluummin.
Täällä iso osa taitaa olla plus kolmekymmentä. Itse ole melkein viiskyt vee mies ja winner nyt sanoo olevansa mitä lie. Tuskin Jodelin teinit seuraa tätä ja haluaa meetingille :DDDD
-vv
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä iso osa taitaa olla plus kolmekymmentä. Itse ole melkein viiskyt vee mies ja winner nyt sanoo olevansa mitä lie. Tuskin Jodelin teinit seuraa tätä ja haluaa meetingille :DDDD
-vv
No en mä tätä porukkaa täällä tarkoittanutkaan vaan sitä, mitä tuo paatti tulee olemaan joulukuussa turvoksissa. Onkohan bändi itsekään nyt ajatellut tätä loppuun asti? No, ehkä siellä on järjestelyissä huomioitu asioita, jotka pitää homman jotenkin läjässä siihen saakka, että laiva on takaisin Turussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vv
No en mä tätä porukkaa täällä tarkoittanutkaan vaan sitä, mitä tuo paatti tulee olemaan joulukuussa turvoksissa. Onkohan bändi itsekään nyt ajatellut tätä loppuun asti? No, ehkä siellä on järjestelyissä huomioitu asioita, jotka pitää homman jotenkin läjässä siihen saakka, että laiva on takaisin Turussa.
Aaaa, mä oon liian vanha ymmärtämään moisesta. En tiennyt et sellainen on oikeasti tapahtumassa, luulin et se oli heitto tänne et pitäs järkkää miitti. :D siitä vitsailin.
-vv
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vv
Aaaa, mä oon liian vanha ymmärtämään moisesta. En tiennyt et sellainen on oikeasti tapahtumassa, luulin et se oli heitto tänne et pitäs järkkää miitti. :D siitä vitsailin.
-vv
Ei kun semmoinen on oikeasti tulossa heti joulun jälkeen. Sinänsä kyllä konsepti kiinnostaisi, luvassa akustista keikkaa, täyspitkää keikkaa, livehaastatteluja ym. Olishan se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vv
Niin tulee nyt kun sanoit, vähän sellainen music tv:llä aikoinaan pyörinyt animaatio. En nyt muista kyseisen ohjelman nimeä. Siinä oli kuitenkin kaksi poikaa jotka höhönauroivat kaikille asioille. Vähän ärsyttäviä.
Beavis ja Buttheadia varmaan haet tässä.
Mutta hei, 3000 ja sivu 151 on rikki!
Tätä pitää juhlia kuuntelemalla taas kerran Autopsy!
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vv
You said butt. Öhö öhö öhö.
I am Cornholio; I need T.P. for my bunghole. I want all your crappuccino!
-aivan selvää kumpi on kumpi 😄
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vv
Juuri tätä hain :DDD
Vitsi te ootte hulvattomia XD XD
Joelin pyyhetiktok, voi luoja. I need a cigarette, enkä edes polta. Mitä sen sormitatska tarkoittaa?
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vv
Juuri tätä hain :DDD
Justiinassa tunnistettava merkki on, että hän on TÄYSIN ulkona kaikesta musiikista ja mediasta, eikä ymmärrä mitään referenssejä. Se ei lainkaan tiedä mistä puhutaan ja poistaa varmuuden vuoksi.
Pitäisi hänen tajuta, että on väärässä seurassa ja väärässä ketjussa. Mutta ei oo vuodessa tätäkään asiaa tajunnut.
Hämmentävää kuinka moni on pihalla populaarikulttuurista 🤦🏼🤦🏼
Jos ei kiinnosta elokuvat, musiikki tai kirjallisuus, niin miksi näihin ketjuihin välttämättä pitää tulla edes? Ja kuuluttaa itse olevansa joku "asiallisen rokin" kannattaja tai "rankinta matskuu mitä ikinä on kattonu on Pikku Kakkonen ja Sannan bailuvideot." Ja sitten suuttua poistelemaan kun tyhmyytensä paljastetaan.
Niin ja tulla ylimielisesti arvostelemaan, että teidän jutut on tyhmiä eikä edes hauskoja. Jos oma huumori rajoittuu maikkarin kuumimpaan katsomisaikaan, niin juurikin tuo mitä winsku sanoit. Ja joo jos on bc kuuntelija ja haluaa aiheesta puhua on tämä kyseisen aiheen ketju. Mut ei se tarkoita takki auki tulla haastaan nonstop muiden keskustelijoiden persoonia 😀
https://www.instagram.com/p/ChU4Rb7sHgA/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
No niin siitä sitten semmonen mainio kuva. Vähän kun tota Joonasta zoomailee lähempää niin ai että. On se ihana.
T. Lemppari
Punkku kirjoitti:
Joelin pyyhetiktok, voi luoja. I need a cigarette, enkä edes polta. Mitä sen sormitatska tarkoittaa?
Mikä sormitatska, miks mä en oo huomannu? Pitää mennä tutkimaan jos jostain kuvasta löytyy.
T. Lemppari
Ai, löysinkin sen heti. En kyl saanut selvää mitä se meinas. Näytti vähän joltain nimmarilta?
Juuri tuon vuoksi näin melkein nelikymppisenä deittailen itseäni nuorempia miehiä. En jaksaisi mitään leppoisaa sohvaperunaa.yäk.
En ymmärrä miksi pitää täällä olla, jos ei jutut kiinnosta. Täällä on se asiallisen bc keskustelun ketju, jonne voi mennä asiakeskustelemaan. Eikö silloin voisi tulla rauha maahan. Tämä alkaa olla uuvuttavaa jankkaamista ja olis kiva keskustella muustakin, mutta joku kaivaa tätä keskustelua koko ajan esille. Voitteko kiitos lopettaa jo. Tämä tappaa kaiken hauskan.