Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Hukkajahti on kyllä yllättävän vaikeeta. ;)
Savonlinnan keikalla tulee ilmeisesti olemaan pidempi setti ja jotain ylläreitä. Varmaan huikea keikka luvassa. Oon vähän kade. Muista rokata kunnolla L!
viinikamu kirjoitti:
Hukkajahti on kyllä yllättävän vaikeeta. ;)
Savonlinnan keikalla tulee ilmeisesti olemaan pidempi setti ja jotain ylläreitä. Varmaan huikea keikka luvassa. Oon vähän kade. Muista rokata kunnolla L!
Joo rokkaan varmasti! Sinne vaan kans, lippuja on varmaan vielä jäljellä! Mä olen nyt kesällä nähnyt bc:n kaks kertaa ja en vaan saanut tarpeekseni, niin oli vielä pakko ostaa liput tonne Savonlinnaankin. Tulee varmasti mahtavaa. Soittaispa ne Autopsyn.
-lemppis
Vierailija kirjoitti:
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
En ole kyllä sinne suunnalle menossa. Olis kyllä silti jo aika nähdä vilaukselta Zoul 🐺 et pitäis varmaan jonnekin kemuihin yrittää päästä.
No niinhän sun olis jo aika nähdä se. Repäiset oikein kunnolla ja lähdet johonkin Euroopan kiertueen keikalle ja ostat semmosen lipun et pääset tapaamaan niitä. Kerran sitä vaan eletään!
-LMulla kyllä olis lomia pitämättä 🤔 et jos sitä lähtis hukkajahtiin.
No niin just! Go Punkku, go!
Tai sit jossain Helsingin kuppilassa törmäät siihen. Vai asuuko hukka enää Helsingissä? Tai asutko Punkku sä Helsingissä, mä oon aina kuvitellut et asut..?
-L
Mä oon vähän sieltä täältä, sillä muutin pois synnyinseudulta yksin pois kun olin viistoista. Ison osan aikuiselämästä asuin stadissa, mutta nyt töiden vuoksi asun muualla. Kaipaan kyllä sinne takasin ja siellä jonkin verran edelleen pyörin. Mulla itseasiassa on sellainen tunne, et joitain vuosia sit yhdessä Kallion baarissa saatoin tuota sakkia nähdä. Mut en oo varma. Mut hey todellakin olen päättänyt Hukkaan törmätä jossain kohtaa. Ei elämä voi niin julma olla 😄
Vierailija kirjoitti:
Jossain Pärnätsalon peräkylässä se asuu.
Saa kyllä sit olla Hukka näkemättä 😄 liikaa vaivaa.
Jos nyt kävisi niin että näkisit sen Joelin. Pystyisitkö Punkku muka flirttailemaan sille etkä vaan kikattaisi fanina siinä? En usko :DDD
Hyvää keikkaa lempparille, kerro sit oliko hyvä ja oliko mitään extraa siellä!
-vv
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt kävisi niin että näkisit sen Joelin. Pystyisitkö Punkku muka flirttailemaan sille etkä vaan kikattaisi fanina siinä? En usko :DDD
-vv
Mistäs sä tiedät minkä tason starballe mä olen flirttaillut ilman ujosteluja 😏 no ei, mut seriously niin sit sen näkee. Sen silmät ja hymy on niin upeet et jotain tyhmää siin varmaan sönköttäis. Sellainen Bridget Jones moment siin tapahtuis 😄
Mulla on Tokmannilta tissitoppi ja nollakoon minihame. Hurmaan Joelin finglishilläni teidän kaikkien nenän edestä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Tokmannilta tissitoppi ja nollakoon minihame. Hurmaan Joelin finglishilläni teidän kaikkien nenän edestä!
Hienoa, onnittelut siihen.
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vv
Mistäs sä tiedät minkä tason starballe mä olen flirttaillut ilman ujosteluja 😏 no ei, mut seriously niin sit sen näkee. Sen silmät ja hymy on niin upeet et jotain tyhmää siin varmaan sönköttäis. Sellainen Bridget Jones moment siin tapahtuis 😄
Mä uskon et Punkku handlais Joltsun kohtaamisen viileän itsevarmasti 😎😏.
-lemppis
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vv
Mä uskon et Punkku handlais Joltsun kohtaamisen viileän itsevarmasti 😎😏.
-lemppis
No todellakin handlaisin 😎😏 nyt vaan täytyy löytää se tilaisuus.
Siis mitä, kävikö winner täällä?
-l
Kävi. Voi harmi, missasit sen loistavan kommentin. Se tosin poistui melkein heti.
No voi vee. Olisinpa mielelläni lukenut sen.
-l
Joku täällä kuolaa taas Joelia. Etkös sinä ole aikuinen ihminen? Sitä paitsi, ethän kuvittele sinulla olevan mahdollisuus...
Vierailija kirjoitti:
Hah, ehdin! Loistava!
Mä oisin _just_ tommonen! Siis jos näkisin kenet tahansa heistä. Vielä punastuisin kaupan päälle! Mut punkku varmasti hoitais vähän tyylikkäämmin kun hän on ehkä sanavalmis myös irl ..?
-L
Mä veikkaan punkun olevan vähän pleijerinainen. En tiedä miksi mut siitä tulee vähän sellainen fiilis.
-vv
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä kuolaa taas Joelia. Etkös sinä ole aikuinen ihminen? Sitä paitsi, ethän kuvittele sinulla olevan mahdollisuus...
Tää on sitä parempaa kuolaamista, katsos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah ehdin! Loistava!
Mä oisin _just_ tommonen! Siis jos näkisin kenet tahansa heistä. Vielä punastuisin kaupan päälle! Mut punkku varmasti hoitais vähän tyylikkmin kun hän on ehkä sanavalmis myös irl ..?
-LMä veikkaan punkun olevan vähän pleijerinainen. En tiedä miksi mut siitä tulee vähän sellainen fiilis.
-vv
No ehkä vähän joo, ainakin semmoinen flirtti fiilis tulee, ja siis tämä on positiivinen kommentti, punkku.
-L
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ankeuttajatkin löysivät heti apajille kun täällä on pitkästä aikaa keskustelut käynnissä 😘!
-L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah ehdin! Loistava!
Mä oisin _just_ tommonen! Siis jos näkisin kenet tahansa heistä. Vielä punastuisin kaupan päälle! Mut punkku varmasti hoitais vähän tyylikkmin kun hän on ehkä sanavalmis myös irl ..?
-LMä veikkaan punkun olevan vähän pleijerinainen. En tiedä miksi mut siitä tulee vähän sellainen fiilis.
-vv
No ehkä vähän joo, ainakin semmoinen flirtti fiilis tulee, ja siis tämä on positiivinen kommentti, punkku.
-L
Voi ihanat teitä 🖤 en lähde väitteitä kieltämään, sillä saatan olla hieman flirtti 😏 olette siinä täysin oikeassa. On mukavaa olla leikkisä, varsinkin jos löytyy hyvä tyyppi ketä härnätä.
Jossain Pärnätsalon peräkylässä se asuu.