Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
2021/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen äiti.

---ja???

En ole siis mikään Justiina. Minä liputin osan viesteistä, sillä ne ei kuulu rock asialliseen käytökseen. Pitää muistaa lapset. En ihmettele uutista, että aikuiset fanit on sekaisin.

ja sinä et ole omassa liputusvimmassasi yhtään sekaisin oleva aikuinen fani --- äiti?

En ole musiikki ihmisiä. Lasten kanssa kuuntelen, että tiedän musiikin olevan lapsilleni sopivaa. Se on vanhempien tehtävä mielestäni. Tämäkin on musiikkiin liittyvä ketju, joten kuvittelin sen sisältävän tietoja tästä artistista. Tulin kuullostelemaan.

Luojan kiitos olen 1980-luvulla saanut versoa vapaasti puberteettiangstissani ja ehtinyt myös karata pois vanhempainilloista ja hiekkalaatikoilta omien lasten osalta ennen kuin tämä meni tällaiseksi, että musiikista on tehty kasvatuslaitos.

Vierailija
2022/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 104:llä mennään justiinoiden vastustuksesta huolimatta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni rock on kuitenkin nuorten tekemää musiikkia nuorille. Olen kuitenkin kuullut ja täältäkin lukenut miten äidin nupusta tulee synkkä. Silloin voi olla jo myöhäistä. Toki lapset saavat olla vapaasti lapsia ja olla uteliaita, mutta pitää muistaa sivistys.

Vierailija
2024/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen äiti.

---ja???

En ole siis mikään Justiina. Minä liputin osan viesteistä, sillä ne ei kuulu rock asialliseen käytökseen. Pitää muistaa lapset. En ihmettele uutista, että aikuiset fanit on sekaisin.

ja sinä et ole omassa liputusvimmassasi yhtään sekaisin oleva aikuinen fani --- äiti?

En ole musiikki ihmisiä. Lasten kanssa kuuntelen, että tiedän musiikin olevan lapsilleni sopivaa. Se on vanhempien tehtävä mielestäni. Tämäkin on musiikkiin liittyvä ketju, joten kuvittelin sen sisältävän tietoja tästä artistista. Tulin kuullostelemaan.

Luojan kiitos olen 1980-luvulla saanut versoa vapaasti puberteettiangstissani ja ehtinyt myös karata pois vanhempainilloista ja hiekkalaatikoilta omien lasten osalta ennen kuin tämä meni tällaiseksi, että musiikista on tehty kasvatuslaitos.

Ennen asiat olivat paremmin ja edelleenkin vahvistuu käsitys, että liputus on täysin turha hysteerikkojen vallankäytön ja sensuurin väline Vauvalla ja millä tahansa sivustolla.

Vierailija
2025/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen äiti.

---ja???

Oli pakko soittaa äsken omalle äidilleni, että kiitos kun sain käydä kaikkia vaiheita läpi. Sain olla punkkari, gootti, emo, hippi ja mitä nyt keksinkin kokeilla. Ja kiitos äiti siitä, kun tutustutit minut rock musiikkiin jo lapsena. Kiitos kun opetit minut ajattelemaan itse. 😁

Vierailija
2026/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista. Olen saanut kolme lasta kasvatettua nuoriksi, musiikkia aktiivisesti kuunteleviksi aikuisiksi, mutta ei ole tullut mieleen alkaa mestaroimaan ympärillä. Jos olet huolissasi vaikutteista, mitä tietyt artistit tai fanikunnat saattavat lapsillesi antaa, voit keskustella heidän kanssaan ja pyrkiä opettamaan heille tapoja tehdä ero asiallisen ja ei-asiallisen sekä uskottavan ja ei-uskottavan informaation välille. Mutta älä hyvä ihminen koita alkaa hallitsemaan maailmaa heidän ympärillään.

Tää ilmeisesti kilahti tästä "äitinä" liian kohdalle osuneesta värssystä:

Put your little fingers up

sip a tea cup

welcome to the Parental Advisory side

toistetaan, jos vaikka on poistettu...

Kuka on "tää", johon viestilläsi viittaat? Kirjoitin nimittäin tuon siteeraamasi harmaan laatikon tekstin, jossa ihmettelin, miten joku haluaa hallita ja sensuroida keskusteluja ja kulttuuria omien lastensa "suojelemiseksi". Toivottavasti et tulkinnut niin, että tämä oli viesti Parental Advisory -siden tunkkaiselta puolelta :) Mutta et varmaan minuun viitannutkaan.

Vierailija
2027/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni rock on kuitenkin nuorten tekemää musiikkia nuorille. Olen kuitenkin kuullut ja täältäkin lukenut miten äidin nupusta tulee synkkä. Silloin voi olla jo myöhäistä. Toki lapset saavat olla vapaasti lapsia ja olla uteliaita, mutta pitää muistaa sivistys.

Niin siis että mitä että oli? Musta kahvi ilman maitoa. Lapset. Kevät. Sivistys. Synkkyys. Sooo sooo. Fröbelin palikat.

Vierailija
2028/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin epäonnistumista kasvattajana ei pidä kääntää kenenkään muun syyksi. Itse olet synkän lapsesi tai iloisen narsistilapsesi ja poistovimmasi saanut aikaan. Turhaa sitä meidän päälle kaadat jos ja kun et ole itse osannut sivistää lapsiasi olemaan suvaitsevia ja nyt katsot, että joko Blind Channelin synkkyys tai Cheekin kapitalisminarsismi ovat ainoat elämän vaihtoehdot, jos musiikkia kuunnellaan ja lapsesi ymmärtää liikaa maailmasta kun on kuunnellut Jaakko Tepon Hilman ja Onnin.

Vierailija
2029/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omille nuorilleni se synkempi musiikki on päinvastoin tarjonnut väylän purkaa niitä omia tuntojaan ja kasvun haasteitaan. Vanhin (nyt jo 23-vuotias) sanoi jokin aika sitten, ettei ikinä olisi selvinnyt murrosiän masennuksestaan ilman musiikkia ja tiettyjen bändien sanoituksia, jotka tarjosivat lohdullista samaistumispintaa aikana, jolloin hän koki olevansa ajatustensa kanssa ainoa maailmassa.

Siksi toisekseen, miten kummassa ajattelet, että rock olisi "nuorten musiikkia nuorille"? En edes tiedä, mitä sanoa tähän, mutta sivistys ei nyt tuosta kommentista varsinaisesti paista.

Vierailija
2030/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista. Olen saanut kolme lasta kasvatettua nuoriksi, musiikkia aktiivisesti kuunteleviksi aikuisiksi, mutta ei ole tullut mieleen alkaa mestaroimaan ympärillä. Jos olet huolissasi vaikutteista, mitä tietyt artistit tai fanikunnat saattavat lapsillesi antaa, voit keskustella heidän kanssaan ja pyrkiä opettamaan heille tapoja tehdä ero asiallisen ja ei-asiallisen sekä uskottavan ja ei-uskottavan informaation välille. Mutta älä hyvä ihminen koita alkaa hallitsemaan maailmaa heidän ympärillään.

Tää ilmeisesti kilahti tästä "äitinä" liian kohdalle osuneesta värssystä:

Put your little fingers up

sip a tea cup

welcome to the Parental Advisory side

toistetaan, jos vaikka on poistettu...

Kuka on "tää", johon viestilläsi viittaat? Kirjoitin nimittäin tuon siteeraamasi harmaan laatikon tekstin, jossa ihmettelin, miten joku haluaa hallita ja sensuroida keskusteluja ja kulttuuria omien lastensa "suojelemiseksi". Toivottavasti et tulkinnut niin, että tämä oli viesti Parental Advisory -siden tunkkaiselta puolelta :) Mutta et varmaan minuun viitannutkaan.

Nou, vaan siis se "äiti"-justiina joka tulee tänne "kuullostelemaan" ja poistelemaan, koska "onhan liputus ja mä käytän sitä." Uskaltautukaa käyttämään niitä nimimerkkejä, niin ei tule turhia epäselvyyksiä.

Vierailija
2031/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen äiti.

---ja???

Oli pakko soittaa äsken omalle äidilleni, että kiitos kun sain käydä kaikkia vaiheita läpi. Sain olla punkkari, gootti, emo, hippi ja mitä nyt keksinkin kokeilla. Ja kiitos äiti siitä, kun tutustutit minut rock musiikkiin jo lapsena. Kiitos kun opetit minut ajattelemaan itse. 😁

Sun mutsis rulettaa! Ota otteita tästä keskustelusta talteen ja kerro terveisiä!

Vierailija
2032/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen äiti.

---ja???

Sun mutsis rulettaa! Ota otteita tästä keskustelusta talteen ja kerro terveisiä!

Hän on kyllä uskomaton persoona. :D

Vierailija
2033/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämän päivän keskustelu on ollut ihan omaa luokkaansa. Voi kun täällä voisi jakaa jotain kunniamerkkejä, niin tämä äitisankari saisi kyllä ihan oman kategoriansa.

Vierailija
2034/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omille nuorilleni se synkempi musiikki on päinvastoin tarjonnut väylän purkaa niitä omia tuntojaan ja kasvun haasteitaan. Vanhin (nyt jo 23-vuotias) sanoi jokin aika sitten, ettei ikinä olisi selvinnyt murrosiän masennuksestaan ilman musiikkia ja tiettyjen bändien sanoituksia, jotka tarjosivat lohdullista samaistumispintaa aikana, jolloin hän koki olevansa ajatustensa kanssa ainoa maailmassa.

Siksi toisekseen, miten kummassa ajattelet, että rock olisi "nuorten musiikkia nuorille"? En edes tiedä, mitä sanoa tähän, mutta sivistys ei nyt tuosta kommentista varsinaisesti paista.

Onhan niitä terapioita ja psykologijoita. Ymmärrän mitä yrität sanoa ja voit olla oikeassa. Jätän itse keskustelun nyt tähän. Tarkoitin nuoret ovat tehneet rock musiikin nuorille ja siitä kasvetaan sitten ulos.

Vierailija
2035/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin sellaista mihin voisin laittaa yhtäläisyysmerkit, jos mulla olisi lapsia.

Omakohtaisesti voin myös sanoa, että elämän mustimpina hetkinä se oikealla aikaa soinut kolmen minuutin optimistisiin sanoihin päättynyt kappale on vienyt ajatukset siitä synkkyydestä pois ja sitten on taas jaksanut. Tämä siis myös silloin, kun se kolmen minuutin biisi on ollut johonkin henkilöön liittyvä surullinen muisto, joka on laukaissut itkun. Tai jos on oikein ottanut päähän, niin toinen biisi on ollut oikea tapa purkaa aggressiot vaikka nyrkkeilysäkkiin tai kuntopyörään ennemmin kuin että olisi mennyt kadulle ja huitaissut jotakuta oikeasti.

Onhan niitä ihmisiä, joilla elämä oikeasti on synkkää ja epätoivoista ja vanhempien kanssa ei mene hyvin ja synkänhaikea biisi voi laukaista itsetuhoreaktionkin, en mä sitä kiellä. Mutta sitten taas on näitäkin siellä kauheimmat kappaleet -ketjussa, joille kamalinkin biisi on ihan ookoo ja sitten niitä joille jokainen biisi on ranteet auki-materiaalia.

Vierailija
2036/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rock on ikivanha genre. Enemmän rockin kuuntelijoita on aikuisissa, kuin lapsissa ja teineissä. Nykynuoret eivät taida edes käsittää, että mitä kaikkea rock tarkoittaa.

No niin, nyt tästä pääsenkin odottelemisesta leffaa katsomaan...

Vierailija
2037/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä blind channel, toki olisi voinut googlatankin, mutta kait joku tärkeäkin juttu, kun on näin pitkä ketju :)

Näin vaan todella tarpeelliseksi tulla dissaamaan teitä kaikkia, niin häiritsee, että joku tekee ketjuja ja muut sitten fanittaa - menee yöunet.

Vierailija
2038/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Siis tämän päivän keskustelu on ollut ihan omaa luokkaansa. Voi kun täällä voisi jakaa jotain kunniamerkkejä, niin tämä äitisankari saisi kyllä ihan oman kategoriansa.

Joo, ei ole ollut turhaa läpätystä sivujen keräämisen takia :DDDDDD

Kerrankin ;D

harmi kun on varmaan 12 v. jonne oikeasti tää sankarimutsi :/

Mun aivot meni johonkin shokkitilaan ja aivosolut imee peukkua pimeässä nurkassa odottaen jotain endorfiineja, dopamiinia tai oksitoniinia.

😘

https://c.tenor.com/q9_t0UXJPYYAAAAd/joel-hokka-blind-channel.gif

Vierailija
2039/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä blind channel, toki olisi voinut googlatankin, mutta kait joku tärkeäkin juttu, kun on näin pitkä ketju :)

Näin vaan todella tarpeelliseksi tulla dissaamaan teitä kaikkia, niin häiritsee, että joku tekee ketjuja ja muut sitten fanittaa - menee yöunet.

Tämä bändi voitti vuoden iskelmäsävel palkinnon kauhajoen meijerillä alkuvuodesta. Ollaan ihan ykkösfaneja täällä ja odotetaan syksyllä tulevaa ensimmäistä suomen kiertuetta heiltä.

Vierailija
2040/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Joo, ei ole ollut turhaa läpätystä sivujen keräämisen takia :DDDDDD

Kerrankin ;D

harmi kun on varmaan 12 v. jonne oikeasti tää sankarimutsi :/

Mun aivot meni johonkin shokkitilaan ja aivosolut imee peukkua pimeässä nurkassa odottaen jotain endorfiineja, dopamiinia tai oksitoniinia.

😘

https://c.tenor.com/q9_t0UXJPYYAAAAd/joel-hokka-blind-channel.gif

Aawwee, kiitos. Tuli tarpeeseen. Tämän haastattelun muistan. Toi sen nauru tässä haastiksessa on parempaa kuin noh, moni muu asia 😁 niin seksikäs ja suloinen. Taidan mennä kylmään suihkuun tästä.

Ketju on lukittu.