Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Kiva olisi kyllä voida jutella bändistäkin, mutta justiinat vaikeuttavat täällä siihen keskittymistä edes sen reilun 3 minuutin ajan, jonka uusi biisi kestää :/
Onneksi tulee yöllä ulos, niin Vauva on silloin kiinni. Kiitos ja huomaavaista.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen äiti.
---ja???
Katsoin Ylex:n konserttia enkä voinut uskoa, että bändillä noin paljon kirkuvia faneja. Hienoa, että ovat päässeet vauhtiin Euroviisujen jälkeen. Ihan ok kappaleitakin jotkin, vaikka se Anastasia-coverikappale oli kyllä hämmentävä. Miksi ovat sellaisen tehneet vai onko tämä jokin cover-bändi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän miksi bändin faneja pidetään hulluina.
Word. Ei tarvi pitkään lukea tätäkään.
Niin ei, koska poistetaan ihan hulluna ;DDD
Taas poistettiin viestejä teiltä!
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kun monet keikkamuistot ja muut syvemmät keskustelut biiseistä jäi sinne alkuperäiseen. Mutta ei sitä enää jaksanut yhtään.
Mitä veikkaatte, mikä tämän poistoshown takana oli oikeasti? En hetkeäkään usko, että joku kaksi alaikäistä penskaa olis deletoinut viestejä. Ei ne niin nopeasti poistu ilmiantamalla.
Mietin ihan samaa, en ymmärrä yhtään mikä se motiivi oli. Sieltä poistui viiden-kuuden sivun verran tekstiä. Ihan siis parin sanan viestejä, missä luki "niin poistui" tyylinen juttu.
deja-vü! 4.1.2022
Joo. Poistavat kaikki teidän vastaukset omiin viesteihinsä ja vaikuttavat sillä tavalla olevan "voitokkaita" ja te olette nössöjä.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kun monet keikkamuistot ja muut syvemmät keskustelut biiseistä jäi sinne alkuperäiseen. Mutta ei sitä enää jaksanut yhtään.
Mitä veikkaatte, mikä tämän poistoshown takana oli oikeasti? En hetkeäkään usko, että joku kaksi alaikäistä penskaa olis deletoinut viestejä. Ei ne niin nopeasti poistu ilmiantamalla.
Mietin ihan samaa, en ymmärrä yhtään mikä se motiivi oli. Sieltä poistui viiden-kuuden sivun verran tekstiä. Ihan siis parin sanan viestejä, missä luki "niin poistui" tyylinen juttu.
deja-vü! 4.1.2022
Mutta mahtaa justiinalla olla jättimäinen kupla otsassa kun on tullut 100 sivua tuon jälkeen. Mä pelkään, että nyt tulee se ensimmäinen henkilö, joka kuolee v'tutukseen :/
Vierailija kirjoitti:
Joo. Poistavat kaikki teidän vastaukset omiin viesteihinsä ja vaikuttavat sillä tavalla olevan "voitokkaita" ja te olette nössöjä.
Chihuahuat saa räksyttää.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen äiti.
---ja???
En ole siis mikään Justiina. Minä liputin osan viesteistä, sillä ne ei kuulu rock asialliseen käytökseen. Pitää muistaa lapset. En ihmettele uutista, että aikuiset fanit on sekaisin.
Mä luulen, että nyt justiinaa alkoi ahdistaa tuo meidän keskustelumme liekki...
Kohta saadaan kruunukin ;DDDD
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen äiti.
---ja???
En ole siis mikään Justiina. Minä liputin osan viesteistä, sillä ne ei kuulu rock asialliseen käytökseen. Pitää muistaa lapset. En ihmettele uutista, että aikuiset fanit on sekaisin.
ja sinä et ole omassa liputusvimmassasi yhtään sekaisin oleva aikuinen fani --- äiti?
"rock asiallinen käytös" on kyllä hassuinta itsensä kumoavaa tekstiä aikoihin ;DDD Heittäisin tuon kunniaksi tv:n ikkunasta, jos mulla sellainen olisi ;DDD
Äitejä se rock on kyllä kauhistuttanut aina 1950-luvulta saakka. Että siinä mielessä olet kyllä oikeassa ketjussa, mutta että... rock on asiallista käytöstä... joku on nyt missannut pointin ja pahasti.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen äiti.
---ja???
ja sinä et ole omassa liputusvimmassasi yhtään sekaisin oleva aikuinen fani --- äiti?
En ole musiikki ihmisiä. Lasten kanssa kuuntelen, että tiedän musiikin olevan lapsilleni sopivaa. Se on vanhempien tehtävä mielestäni. Tämäkin on musiikkiin liittyvä ketju, joten kuvittelin sen sisältävän tietoja tästä artistista. Tulin kuullostelemaan.
winner kirjoitti:
"rock asiallinen käytös" on kyllä hassuinta itsensä kumoavaa tekstiä aikoihin ;DDD Heittäisin tuon kunniaksi tv:n ikkunasta, jos mulla sellainen olisi ;DDD
Äitejä se rock on kyllä kauhistuttanut aina 1950-luvulta saakka. Että siinä mielessä olet kyllä oikeassa ketjussa, mutta että... rock on asiallista käytöstä... joku on nyt missannut pointin ja pahasti.
Mä niin haluan perustaa punk bändin nimeltä rock asiallinen käytös. Eka biisi olis omnattu jo rakkaille faneille täällä.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen äiti.
---ja???
En ole musiikki ihmisiä. Lasten kanssa kuuntelen, että tiedän musiikin olevan lapsilleni sopivaa. Se on vanhempien tehtävä mielestäni. Tämäkin on musiikkiin liittyvä ketju, joten kuvittelin sen sisältävän tietoja tästä artistista. Tulin kuullostelemaan.
Okei, fine! Vaikka tuolta näet keikkoja ja osa on alle 18v. Uusi biisi tulee vissii yöllä ja uusi levy jonain päivänä. Sen info oli täällä, ellet liputtanut sitä viestiä. Oliko muuta?
Ei ole todellista. Olen saanut kolme lasta kasvatettua nuoriksi, musiikkia aktiivisesti kuunteleviksi aikuisiksi, mutta ei ole tullut mieleen alkaa mestaroimaan ympärillä. Jos olet huolissasi vaikutteista, mitä tietyt artistit tai fanikunnat saattavat lapsillesi antaa, voit keskustella heidän kanssaan ja pyrkiä opettamaan heille tapoja tehdä ero asiallisen ja ei-asiallisen sekä uskottavan ja ei-uskottavan informaation välille. Mutta älä hyvä ihminen koita alkaa hallitsemaan maailmaa heidän ympärillään.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen äiti.
---ja???
Okei, fine! Vaikka tuolta näet keikkoja ja osa on alle 18v. Uusi biisi tulee vissii yöllä ja uusi levy jonain päivänä. Sen info oli täällä, ellet liputtanut sitä viestiä. Oliko muuta?
Oliko tämäkin pakko sanoa niin happamasti. Lasten nimimerkkiä käytät, oletko satuolento?
Minä olen äiti.