Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
2061/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liputin lisää, sillä eivät kuulu ketjuun. Kiitos.

Ainoa joka ei kuulu ketjuun olet sinä.

Mutta emme silti poista tai liputa sinun yhtään viestiäsi, "äiti." Huomionhakuinen tarvitsee jokaisen kommenttinsa näkyviin mitä vaan saa.

Kumma kun sulle ei kelvannut rakkaudella tehdyt lyriikat ;DDD vaan koit, etteivät kuulu ketjuun.

Oon hyvä ristikoiden täytös

mul on rock asiallinen käytös

mulla on liputusraivo käytös

heti kun nään winnerin nimen näytös

Tämä talteen! 😂

Vierailija
2062/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta emme silti poista tai liputa sinun yhtään viestiäsi, "äiti." Huomionhakuinen tarvitsee jokaisen kommenttinsa näkyviin mitä vaan saa.

Kumma kun sulle ei kelvannut rakkaudella tehdyt lyriikat ;DDD vaan koit, etteivät kuulu ketjuun.

Kommentoin siihen sinun viestiisi, että yritin jatkaa lyriikoitasi sanalla "punkku". Mieleeni tuli kuitenkin vain riimaavat sanat punkkuun, runkkuun, dunkkuun. Niin olin vain et never mind. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuos oli juttua aikuisten ihmisten fanittavan Blind channeliä ja mieleen tuli tänään julki tuleva biisi.

Nuorilla alle 20-vuotiailla saattaa toki olla ajatus siitä, että kun tulet aikuiseksi niin kaikki ne ongelmat, kysymykset ja ahdistukset vain katoavat puff ilmaan. Pitäisi jotenkin siirtyä täysin balanssissa olevana vain sinne kotisohvalle köllöttämään ja odottamaan eläkepäiviä. Tai näin jos ei ole muuta tottunut näkemään. Olihan se näin kun itsekin olit teini. Mutsi jytäsi rokkia olohuoneessa kaverien tullessa kylään oli niin noloa että niin noloa.

Ja siihen biisiin. Osa ihmisistä tuntuu kulkevan elämää läpi ihan erilailla pinnoitetulla tiellä kuin toiset. Sitten on meitä, jotka kulkevat siellä männynkäpyjen ja neulasten seassa paljain jaloin. Se ei muutu vaikka ikää tulee lisää. Mutta viisikymppisen vinkkelistä katsottuna voin sanoa, että vanhemmiten sietokyky kasvaa ja elämä opettaa. Ei se ole jatkuvasti sellaista, miltä se teininä tuntui ja melankolia on toisilla vain tapa katsoa elämää. Mutta meistä monista kasvaa vähän erilaisia aikuisia ja ymmärretään sen tuntuvan teinistä oudolta.

Vanha vakkari siirtyy nyt kesälomalle. Seon moro.

Samanikäiset ymmärtävät maailmansa ja esim. musiikilliset tai populaarikulttuurin vihjeet varsin helposti. Turhautuuhan siinä varmasti sekä "äidit" että "lapset", kun puhutaan eri sukupolvien musiikkitottumuksista. Pitää yrittää muistaa, että kuulijasegmentissä on jo niitä, joilla ei ole koskaan ollut musiikkia muuta kuin striiminä appin kautta ja joille musiikki on sitä paljonko biisillä on tykkäyksiä algoritmien kautta, ei sitä onko joku oikeasti hyvää musiikkia.

Vierailija
2064/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisin liittämään tähän monen ihmisen viestin, joten kommentoin kaikkiin tässä liittyen bändin yhdistävään teemaan.

Tämä bändi on onnistunut selvästi vangitsemaan jotain hienoa, mikä yhdistää monia ihmisiä katsomatta ikään tai taustaan. Miksi jotkut kokevatkin sen niin huonona asiana, että musiikki yhdistää ihmisiä keskustelemaan, nauramaan ja jakamaan jotain yhdessä. Miten se on niin huono asia, että se keskustelu on tukahdutettava? Tai se, että yleisö koostuu hyvin erilaisesta massasta? Eikö pitäisi olla ylpeä siitä bändistä mitä itse sanoo fanittavansa, että he ovat luoneet jotain niin montaa erilaista ihmistä koskettavaa musiikkia. Jotain mikä yhdistää meitä rikkinäisiä ihmisiä. Siitä pitäisi olla ylpeä, eikä kokea mustasukkaisuutta tai pitää sitä uhkana. Nolona.

Vierailija
2065/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Siis tämän päivän keskustelu on ollut ihan omaa luokkaansa. Voi kun täällä voisi jakaa jotain kunniamerkkejä, niin tämä äitisankari saisi kyllä ihan oman kategoriansa.

Joo, ei ole ollut turhaa läpätystä sivujen keräämisen takia :DDDDDD

Kerrankin ;D

harmi kun on varmaan 12 v. jonne oikeasti tää sankarimutsi :/

Mun aivot meni johonkin shokkitilaan ja aivosolut imee peukkua pimeässä nurkassa odottaen jotain endorfiineja, dopamiinia tai oksitoniinia.

😘

https://c.tenor.com/q9_t0UXJPYYAAAAd/joel-hokka-blind-channel.gif

Aawwee, kiitos. Tuli tarpeeseen. Tämän haastattelun muistan. Toi sen nauru tässä haastiksessa on parempaa kuin noh, moni muu asia 😁 niin seksikäs ja suloinen. Taidan mennä kylmään suihkuun tästä.

En edelleenkään ymmärrä miten tuo epämääräinen heiluminen on sun mielestä seksikästä. Kaikilla on makunsa toki. Mutta silti. Nauru? Joku viettelevä hymy ja katse on seksikästä, mutta tuossa se vaan hytkyy.

Yrittää olla vain erikoinen.

Ei kenenkään tarvitse puolustella tuollaista täällä. Jännä että tuota viestiä ette sitten liputa, sillä selvästi tuossa vain yritetään nolata toinen. Se että Little red ridinghood pitää Hokan nauramista seksikkäänä, ei nyt kuulosta yhtään nololta tai erikoiselta asialta.

Kiitos

Vierailija
2066/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin siihen sinun viestiisi, että yritin jatkaa lyriikoitasi sanalla "punkku". Mieleeni tuli kuitenkin vain riimaavat sanat punkkuun, runkkuun, dunkkuun. Niin olin vain et never mind. :D

ota tää sit talteen:

mä olin punkku tai siis little red riding hood

hetken mietin lyriikoit, et en taida olla kovin good

onneksi oli messissä winneri

joka sano ettei oo ilmanen dinneri

mut kuitenkin heitti muutaman linen

että saa taas näkyviin oman nimen

et ei siin mittään, whatever, never mind

tää on oikee kanava vaiks tää justiina on blind

Vierailija
2067/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi voimme varmaan käydä debattia asiasta:

HALLITSEMATON "ÄITI"RAIVOLIPUTUS - VAUVAN TUHO?

guest stara: Justiina Bigot

Vierailija
2068/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä oli jossain ketjun vaiheessa kommentti 2100 sivulle 105 tai ehkä jopa 106

Vierailija
2069/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rock on musiikkia mikä on suonissa tai sitten ei.

Kuten aikaisemmissa viesteissä oli viesti, jokainen kasvaa siihen omaan muottiinsa.

Voin sanoa, että rock-henkisyys ei katoa itsestäni ikinä. No, on mussa monia toisiakin puolia ja elän vaihtuvien mielialojeni mukaan, ja omat mieltymyksethän käy läpi koko elämän. Ei musiikki ole semmoista, että tietty musiikki on vain tietyn ikäisille.

Ja mä sain katsottua sen Jurassic World: Dominion -elokuvan :) huh huh!

Vierailija
2070/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava keskustelu ollut tänään, harmi kun yhdeltä menee taas hermot, kun ollaan oikeassa ja hän ei.

Vierailija
2071/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Toivottavasti ei ole RokkiTipun kanssa leffassa ja tuu pahoilla mielin pois, kun leffa on niin huono.

Ai, kuka kanssani?

Mun mielestä se Jurassic World 3 oli ihan ok.

Olisi se juoni voinut olla paljon parempikin, mutta en mä voi kieltää ettenkö olisi viihtynyt sitä katsoessani.

Mua vähän ärsytti siinä leffassa, että se kertoi enemmän ihmisistä kuin dinoista. Mä olisin toivonut elokuvaan enemmän survive henkeä.

Ja sen tytön kidnappaus juoni oli mielestäni puuduttava.

Vierailija
2072/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja RokkiTipu eli minä unohdin tuohon aikaisempaan viestiini taas nimimerkkini laittaa.

Vierailija
2073/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono ketju. Haluaisin ihan asiallisesti keskustella bändistä, musiikista, keikoista yms, mutta tämä onkin kahden - kolmen kiimaisen läähätysketju. Taidan sinne official ketjuun siirtyä, siellä sentään osataan pysyä asiallisesti asiassa.

Vierailija
2074/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella huono ketju. Haluaisin ihan asiallisesti keskustella bändistä, musiikista, keikoista yms, mutta tämä onkin kahden - kolmen kiimaisen läähätysketju. Taidan sinne official ketjuun siirtyä, siellä sentään osataan pysyä asiallisesti asiassa.

Ai, oletko paljonkin tähän ketjuun osallistunut? Että osaat noin arvioida. Kyllä me ollaan sitäkin tehty, mutta kuten nimikin sanoo SINNEPÄIN ON PRKL SINNEPÄIN!

Vierailija
2075/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Toivottavasti ei ole RokkiTipun kanssa leffassa ja tuu pahoilla mielin pois, kun leffa on niin huono.

Ai, kuka kanssani?

Olisi se juoni voinut olla paljon parempikin, mutta en mä voi kieltää ettenkö olisi viihtynyt sitä katsoessani.

Mua vähän ärsytti siinä leffassa, että se kertoi enemmän ihmisistä kuin dinoista. Mä olisin toivonut elokuvaan enemmän survive henkeä.

Joel oli jossain ig:ssä taas palstakyttääjien iloksi ollut ja mä toivoin, ettei kuitenkaan leffassa.

Joo, kansainvälisesti JW3:sta on jo pidetty Razzle-voittajana. Sama ongelma kuin Meg-leffassa eli päähenkilöiden plot armor ja tyystin veretön ja hampaaton ja arvattava dinoseikkailu. Jeff Goldblum taisi olla ainoa, joka selvisi kunnialla leffan läpi, samoin uusi päähenkilö, se tummaihoinen pilotti DeWanda Wise.

Vierailija
2076/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ota tää sit talteen:

mä olin punkku tai siis little red riding hood

hetken mietin lyriikoit, et en taida olla kovin good

onneksi oli messissä winneri

joka sano ettei oo ilmanen dinneri

mut kuitenkin heitti muutaman linen

että saa taas näkyviin oman nimen

et ei siin mittään, whatever, never mind

tää on oikee kanava vaiks tää justiina on blind

Olet kyllä aika huikee 🤩 mä pääsin vaan et törmäsin palstalla punkkuun

joka etsi matskuu runkkuun

Jaaaa delete, delete delete. Never mind.

tääl Vauvas on yks huolestunut mama

jolle ei oo kato kuules lainkaan sama

kastetaanko ketjussa sormia punkkuun

vai nöyrästi kumartamaan winner-kunkkuu

ei sitä kestä sitä röyhkeää roistoa

justiina vaatii kommentin poistoa

Tää menee niin talteen 🤩

Vierailija
2077/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää taitaa olla enemmän sellainen BC-fanien chat/olohuone. Eräänlainen Aihe vapaa. :D Se toinen voisi olla sitten itse bändiin liittyvää keskustelua.

Vierailija
2078/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin varmaan tuun sinne OFFICIALiin sitten kertomaan mitä pidän uudesta biisistä.

Vierailija
2079/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa. Monologia siellä saa käydä kun meidät keskustelijat sieltä häädettiin pois ;)

Vierailija
2080/4019 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Ai, kuka kanssani?

Joel oli jossain ig:ssä taas palstakyttääjien iloksi ollut ja mä toivoin, ettei kuitenkaan leffassa.

Joo, kansainvälisesti JW3:sta on jo pidetty Razzle-voittajana. Sama ongelma kuin Meg-leffassa eli päähenkilöiden plot armor ja tyystin veretön ja hampaaton ja arvattava dinoseikkailu. Jeff Goldblum taisi olla ainoa, joka selvisi kunnialla leffan läpi, samoin uusi päähenkilö, se tummaihoinen pilotti DeWanda Wise.

Elokuvan henki oli ihan kiva, mutta oli liian lapsiystävällinen elokuva, että olisin kaivannut vähän säväyttävämpää elokuvaa. Tietysti rahankiilto silmissä elokuvan tekijöillä, että elokuva on pitänyt saada kaikille sopivaksi katsottavaksi. Jotain Resident evil 1:n kaltaista olisi voinut olla niin sitten se olisi paremmin uponnut minuun. Seuraavaksi mä voisinkin katsoa kaikki Resident evil -leffat. Goldblum kyllä parhaiten näytteli Jurassic Worldissa.

Muut eivät säväyttäneet, mutta hän säväytti.

Ketju on lukittu.