Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
--- ja näin se taas meni uudelle sivulle. On tää maagista!
Aha, jouduin sensuuriin taas. Vissiin paperi t oli liikaa.
Nyt ymmärrän miksi bändin faneja pidetään hulluina.
Onko mielestänne jotenkin älykkäämpää kiroilla ja puhua lääkkeistä? Niin negatiivista tuo muka rappi. Cheek on sentään iloista, positiivista ja nuorille sopivampaa musiikkia. Sitä meillä on kuunnellut lapset ja äiti yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä, mukava olla avuksi ja auttaa ymmärtämään paremmin. *niiaus*
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestänne jotenkin älykkäämpää kiroilla ja puhua lääkkeistä? Niin negatiivista tuo muka rappi. Cheek on sentään iloista, positiivista ja nuorille sopivampaa musiikkia. Sitä meillä on kuunnellut lapset ja äiti yhdessä.
. . .
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikki tuo kuuuntelijoilleen mielikuvia. Masentuneet introvertit kuuntelee Paperi T:tä, iloiset narsistit ymmärtää Cheekiä. Kummankin kuuntelijoiden lapset kasvavat kieroon :/
KORJAUS: masentuneilla introverteillä ei tietenkään ole lapsia, koska ei haluta lapsia tähän pahaan maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Word. Ei tarvi pitkään lukea tätäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Word. Ei tarvi pitkään lukea tätäkään.
Niinpä. Siis täähän voisi olla ihan mikä ketju palstalla vaan - sitten tykitetään randomia mihinkään liittymätöntä tajunnanvirtaa ja yritetään tehdä mahdollisimman pitkä ketju? Hyvä meininki, hei. Tekisitte edes vähän kunniaa bändille.
Vitsi minkä uurastuksen ootte tehny eilen. Respect!
Tänä yönä ilmeisesti sitten uusi biisi Spotifyihin. Ylexpopin perusteella ei ihan lemppareihin mennyt, mut katotaan muuttuuko mieli kun pääsee kuuntelee kuulokkeista ilman että kuva häiritsee. ;)
Liputin kostoksi viestejä. Olen sillä tavalla ihana.
Vierailija kirjoitti:
Muista Damiano-ketju, siellä on enemmän sivuja ja toistuvaa tajunnanvirtaa, niin saat toteuttaa itseäsi PALJON enemmän ;D
viinikamu kirjoitti:
Tänä yönä ilmeisesti sitten uusi biisi Spotifyihin. Ylexpopin perusteella ei ihan lemppareihin mennyt, mut katotaan muuttuuko mieli kun pääsee kuuntelee kuulokkeista ilman että kuva häiritsee. ;)
Parhaat läpät katoilee sitä mukaa kun joku tyyppi ei niitä ite ymmärrä. 😁 Tosi kova uurastus.
Ootan kas biisiä kyllä. Niin paljon kuunnellut bc et tänää tosi raikasta kuunnella paperi t:tä.
winner kirjoitti:
viinikamu kirjoitti:
Voi olla, että päästään kohta takaisin sivulle 30, kun pikku justiinat tutkivat ketjua ah niin oikeamielisinä rokkipoliiseina :D
Tää on niin vaikeeta ymmärtää mitä noilla on just tätä ketjua vastaan.😅 Luultavasti jäi siis monta hyvää läppää eiliseltäkin lukematta..
Miksi te ette vain lopeta tuota turhaa suun aukomista ja kirjoita vain bändistä. Silloin ei tarvitsisi liputtaa järjestelmällisesti kaikkia teidän viestejä. Vaikutatte kuitenkin nokkelilta. Miettikää lapsia, ne saattaa lukea tätä.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista Damiano-ketju, siellä on enemmän sivuja ja toistuvaa tajunnanvirtaa, niin saat toteuttaa itseäsi PALJON enemmän ;D
Onhan toi sun Damiano-ketjuobsessio tavallaan tosi liikuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi sun Damiano-ketjuobsessio tavallaan tosi liikuttavaa.
Aaaaaa, no nyt ymmärrän mistä tää kaikki hate tuli. Tuun sinne ihan kohta, kun liputan tän ketjun ensin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ette vain lopeta tuota turhaa suun aukomista ja kirjoita vain bändistä. Silloin ei tarvitsisi liputtaa järjestelmällisesti kaikkia teidän viestejä. Vaikutatte kuitenkin nokkelilta. Miettikää lapsia, ne saattaa lukea tätä.
https://memegenerator.net/img/instances/45638057/wont-somebody-think-of…
Noniin, eiköhän se ollut siinä.
Eilen aamuarchie ja nyt tuollaista. Sä oot mulle vaarallinen, kun tekee mieli heti aamusta vodkashotteja tai puukottaa itseään silmään. Joten 👇
Siel se kusipää vaan paistaa
Säteillänsä rais*aa kun voin sut vielä maistaa
Mun jälkeen ei nimetä kaupunkei tai katuja
Mut äidit tulee kertoo susta varottavii satuja
Sun jälkeen nimetään tauti
Jokin vakava, mihin kuolee suu auki
On se elämä nii hassuu
Ja kun sataa sitä kastuu
Sä tulit hakemaa sun vikoi kamoi
Mä hain vikoi sanoi
Sä jätät jäljen