Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti sinut esiteltiin ystäville/sukulaisille?

Vierailija
04.01.2022 |

Kuinka nopeasti -tai hitaasti- uusi kumppani on esitellyt sinut kavereilleen tai sukulaisilleen?
Olen tapaillut yhtä miestä 1,5 vuotta, (olen omasta mielestäni seurustellut), mutta tyyppiä ei kiinnosta tavata minun lähipiiriäni. Kun ehdotin nyt joulun alla että tapaisin hänen sisaruksiaan tai lapsensa joulunpyhinä, niin mies kertoi ettei ole edes maininnut minusta heille.

Päinvastainen tapaus muutama vuosi sitten. Ekoilta Tinder-treffeiltä olisi pitänyt mennä tutustumaan miehen lapsiin. Ei tämäkään hyvä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pian. Anopin kanssa on nyt tehty yhteistä taivalta 40 vuotta ja yhtä tervalta maistuu yhä.

Minne vaimo jäi?

Vierailija
22/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimusta ei ole kerrottu kellekään. Olen vanhemmat tavannut kun eksyin väärälle ovelle, muttei ole kertonut heille että jotain tekemistä kanssani on. Ei tässä kyllä ole kuin kuukausi mennyt tapaillessa, tai muutamia viikkoja 24/7 yhdessä.

Hän näyttää haluavan esiintyä sinkkuna ja somessa viestittelee muiden naisten kanssa, vähät välittää siitä vastaako minun viesteihini, ne ärsyttävät häntä.

Niin ja tosiaan, en ole innostunut tapaamaan ja näinä aikoina ei niin kannatakaan, mutta olisin toivonut että minusta voi kertoa.

Mutta on tämä muutenkin jo ohitse. Noiden somenaisten vuoksi oikeastaan.

Minä en kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi