Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti sinut esiteltiin ystäville/sukulaisille?

Vierailija
04.01.2022 |

Kuinka nopeasti -tai hitaasti- uusi kumppani on esitellyt sinut kavereilleen tai sukulaisilleen?
Olen tapaillut yhtä miestä 1,5 vuotta, (olen omasta mielestäni seurustellut), mutta tyyppiä ei kiinnosta tavata minun lähipiiriäni. Kun ehdotin nyt joulun alla että tapaisin hänen sisaruksiaan tai lapsensa joulunpyhinä, niin mies kertoi ettei ole edes maininnut minusta heille.

Päinvastainen tapaus muutama vuosi sitten. Ekoilta Tinder-treffeiltä olisi pitänyt mennä tutustumaan miehen lapsiin. Ei tämäkään hyvä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan jo toisella tai kolmannella kierroksella tuollaiset höpötykset voi jättää jo pois. Seurustella ihan kahdestaan eikä koko suvun kanssa.

Kyllä se kumppani susta silti tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimusta ei ole kerrottu kellekään. Olen vanhemmat tavannut kun eksyin väärälle ovelle, muttei ole kertonut heille että jotain tekemistä kanssani on. Ei tässä kyllä ole kuin kuukausi mennyt tapaillessa, tai muutamia viikkoja 24/7 yhdessä.

Hän näyttää haluavan esiintyä sinkkuna ja somessa viestittelee muiden naisten kanssa, vähät välittää siitä vastaako minun viesteihini, ne ärsyttävät häntä.

Vierailija
4/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

-se toinen nainen-

Vierailija
5/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-6 kk vanhempien tai sisarusten esittelyyn. Kavereita voi tavata nopeamminkin jos sopivasti esim terassilla isompi porukka iltaa viettämässä.

Nopein tietämäni tapaus: Yksi kaveri tapasi miehen Tinder-treffeillä tiistaina ja seuraavan viikon perjantaina esitteli vanhemmilleen. Ei kyllä sitten mennyt vuottakaan kun esikoinen syntyi eli nopeita siirtoja kaikki.

Vierailija
6/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen seurustellut saman naisen kanssa yli 20v, eikä vähempää vois kiinnostaa hengata hänen sukunsa tai kavereidensa kanssa.

Hänellä sama homma minun suuntaan.

Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
7/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pian. Anopin kanssa on nyt tehty yhteistä taivalta 40 vuotta ja yhtä tervalta maistuu yhä.

Vierailija
8/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin siskon parin viikon seurustelun jälkeen. Sitten äidin ja veljen ja isän. Kaverit oli suurimmaksi osaksi yhteisiä, joten ei tarvinnut erikseen esitellä.

Vierailija
9/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin seurustellut miehen kanssa 2kk hän esitteli minut kavereilleen. Ja 8kk jälkeen perheellensä.

Vierailija
10/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni varmaan n. 5kk kun minut vietiin koko suvun eteen. 10kk jälkeen esittelin miehen lapsilleni. N. 2v jälkeen mies kutsui lapseni hänen lapsuudenperheeseen tutustumaan :)

Vierailija
11/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni esitteli minut perheellensä kun oltiin seurusteltu kuukausi

Vierailija
12/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään sitten jos yhteen muutatte tai lapsi tulossa. Sitten miehen sukulaisia kiinnostaa.

Ei kypsien aikuisten tarvitse ystäviään esitellä.

Vierailija
13/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Mä olen seurustellut saman naisen kanssa yli 20v, eikä vähempää vois kiinnostaa hengata hänen sukunsa tai kavereidensa kanssa.

Mitä pahaa siinä on?

En minäkään niiden kanssa haluaisi sen enempää hengata, mutta jos tälle mun seurustelukumpppanillaan kävisi jotain, esim. joutuisi vakavaan onnettomuuteen, niin en siitä kuulisi siitä keneltäkään, kun ”en ole olemassa”.

Vierailija
14/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet se nainen joka fbssä haukkuu lyyttyyn tapailumiestään kaikelle kansalle, niin sä et tule milloinkaan tapaamaan hänen perhettä.

Enkä usko että haluaa tavata sun perhettä.

Vierailija
15/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään sitten jos yhteen muutatte tai lapsi tulossa. Sitten miehen sukulaisia kiinnostaa.

No on se aika outoa jos noin pitkään ollut yhdessä ja silti tapaa tuttavapariskuntia aina ”sinkkuna”.

Vierailija
16/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on?

En minäkään niiden kanssa haluaisi sen enempää hengata, mutta jos tälle mun seurustelukumpppanillaan kävisi jotain, esim. joutuisi vakavaan onnettomuuteen, niin en siitä kuulisi siitä keneltäkään, kun ”en ole olemassa”.

Me ollaan toistemme puhelimissa se henkilö, johon otetaan yhteys hätätilassa.

Vierailija
17/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesästä asti olen seurustellut miesystävän kanssa ja nyt joulun-uudenvuoden aikana tapasin viimein hänen kaikki lapsensa ja yhden veljen.

Vierailija
18/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on?

Juuri samaa oon miettinyt. Mulla on sentään miehen yhden lapsen puhelinnumero ja lapset ovat tietoisia minusta. Hätätapauksessa saadaan yhteys, vaikka ei muuten yhdessä hengaillakaan.

Vierailija
19/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on se aika outoa jos noin pitkään ollut yhdessä ja silti tapaa tuttavapariskuntia aina ”sinkkuna”.

Ei aloituksessa mainita tuttavapariskuntia. Miehen sisarukset ja lapsi.

Vierailija
20/22 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille minut esiteltiin heti synnytyslaitoksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi