Mirabella Vanessalle kolmas nimi?
Tyttärestämme on tulossa Mirabella Vanessa, mutta minusta nimi kaipaisi vielä kolmatta nimeä. Olisiko ehdotuksia, mikä sopisi tuohon kolmanneksi? Emme ole oikein löytäneet vielä sellaista joka tuntuisi oikealta.
Kommentit (117)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:09"]Mirabella Vanessa Pirkko
Mirabella Vanessa Sari
Mirabella Vanessa Jaana
[/quote]
Mun kaveri antaa lapsille nimet juuri tällä tyylillä. Ensin kaksi vähän pidempää ja sitten kolmas lyhyt ihan eri maailmasta. Tyyliin "Josefiina Amaliina Ritva".
Mitä ilmeisemmin ap on mustalainen ainakin lapsen nimien mukaan.
Kolmanneksi nimeksi nimeksi Miritsa, Miranda,
Jos on pitkä sukunimi niin sitten ei enään kolmatta nimeä! Jos lyhyt sukunimi niin sitten voi jonkun lyhyen nimen noiden nimien väliin laittaa. Kuten Mirabella Ria Vanessa.
En ole mustalainen. Tulihan ne asiattomat kommentitkin sieltä... Luulen että päädymme tuohon lyhyt nimi välissä-vaihtoehtoon. Ehkä Mirabella Rosa Vanessa. Myös Mai ja Vera ovat mielestäni kivoja ehdotuksia. ap
Onko sukunimi tyyliin Virtanen ja Hagert?
Mirabella Vanessa Josefina (tai kahdella iillä)
Mirabella Lisa Vanessa
Mirabella Jasmine Vanessa
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:06"]
En ole mustalainen. Tulihan ne asiattomat kommentitkin sieltä... Luulen että päädymme tuohon lyhyt nimi välissä-vaihtoehtoon. Ehkä Mirabella Rosa Vanessa. Myös Mai ja Vera ovat mielestäni kivoja ehdotuksia. ap
[/quote]
Huomaatko, että lastasi tullaan luulemaan nimen takia mustalaiseksi. Miksi juuri Mirabella? Miksi ei Mira tai Bella? Bella Rosa Vanessa.
Jorma