tänähetkiset vaatteesi, meikkisi & korusi? ja ikä?
Emp:n löysä musta/valkoinen tähtipaita jossa olkapäissä aukot, elloksen tummansiniset pillifarkut, mustat lyhytvartiset nilkkasukat ja alusvaatteet tietysti. meikkinä kulmakynä, meikkivoide ja ripsiväri. kaulassa Kalevakorun 4 hopeista lapsihelaa, korvissa pienet hopeiset kirsikat, nenässä musta rengas.
ikää 35v
Kommentit (225)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:58"]
Tiukat harmaat collagehousut, musta löysähkö läpikuultava pääkallo-toppi, ei rintsikoita ja Lindexin "sisäkkö"-hipsterit :D Aurinkopuuteria, poskipunaa, highlighteria. Timanttiplugit korvissa, Thomas Sabo-sydänkaulakoru ja ohuita hopeasormuksia. Ikä 31 v.
[/quote]
Hei sä oot 31, et 18.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:10"]
Mustat sukat, suorat housut ja paitapusero. Korvissa yksinkertaiset 4 mm timantit ja keskisormessa teettämäni leveä kultainen sormus. Meikkivoide (Lancome), geelirajaus (Lancome), ripsiväri (Kanebo 38), kulmageeli (Lumene), sävyttävä huulivoide (Dior). Ikä 50.
[/quote]
taatusti tyylikäs! Mikä on geelirajaus?
Farkkupaita, sen alla sininen toppi ja farkut. Ei oo koruja, tukka ponnarilla
Farkkipaidan alla ei tosin ole farkkuja, ne on ihan jalassa.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:58"]
Tiukat harmaat collagehousut, musta löysähkö läpikuultava pääkallo-toppi, ei rintsikoita ja Lindexin "sisäkkö"-hipsterit :D Aurinkopuuteria, poskipunaa, highlighteria. Timanttiplugit korvissa, Thomas Sabo-sydänkaulakoru ja ohuita hopeasormuksia. Ikä 31 v.
[/quote]
Hei sä oot 31, et 18.
[/quote]
Haha, niinpä. Mitenköhän mun pitäs pukeutua? Tää on vaan tällanen perus afterwork koti-look :D
Sinivalkoinen paita, mustat lökärit, villasukat.
Silmälasit.
Lapaluihin ulottuvat hiukset nyt kiinni todella sotkuisella nutturalla, kaulalla rakas Kalevala-koru ja korvissa pienet kultaiset korvikset.
Tää on melkein aina mun kotiasuni johon vaihdan hetimiten kun töistä pääsen.
N41
Crop top, kellohame, sukkahousut ja nilkkurit. Tukka auki ja kiharoilla ja perusmeikki (kulmakynä, meikkivoide ja ripsari). Pari sormusta sormensa.
N19
:) mulla mustat jumppacaprit, urheilutoppi ja fleecetakki, sukat. Ripsiväriä ja korvikset.
Minä olen alasti, ilman meikkiä ja tukka ponnarilla.
N25
Farkut, sukkahousut, puuvillasukat, trikoopaita, fleece, puuvillaiset thaimalliset pikkuhousut ja sporttirintsikat. Ripsiväriä, peitepuikkoa, ei koruja. Kotivaatetus on päällä.
Emp:n raidallinen löysä paita, jossa olkapäissä aukot (mieheni vihaa tätä, näyttää kuulemma siltä kuin minulla olisi iso maha :-D) sekä melkei mustat farkkuleghi ja violetit villasukat. Puna/mustat silmälasit, punaiset rastat hätäisesti kyhätyllä nutturan tapaisella. Ei meikkiä, korvissa pienet teräs renkaat, kaulassa nahkanyörissä hymyilevä aurinko.
Nii ja ikää 45
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:45"]mustat sukkahousut joissa turkoosi kukonaskel-kuvio, musta polvimittainen kellohame, musta olkapäät paljastava neule, musta vyötärövyö jossa iso rusetti, mustaa eylineriä, pinkkiä huulipunaa , ruskeaa kulmakynää, erittäin vaaleaa meikkivoidetta, kirsikka-kaulakoru nahkanyörissä sekä pienet hopeiset pallokorvikset ja useita erilaisia hopeasormuksia. niin ja violetit silmälasit ! olen vielä työvaatteissa, koska kaveri soitti ja ilmoitti tulevansa uuden miesystävänsä kanssa käymään.. juuri kun olin heittämässä rintsikoita pois ja vaihtamassa päälle kuluneinta t-paitaani :D ikää 36 v [/quote]
Ole kiltti ja kerro, mistä tuollaisia sukkahousuja löytyy! Olen etsinyt juuri sellaisia. Muutenkin asusi kuulostaa upealta :)
Milläköhän logiikalla ihmiset näitä alapeukuttelevat? Jos ihmisellä on puhtaat, siistit ja kooltaan sekä tyyliltään hänelle sopivat vaatteet, niin mitä se muille kuuluu.
Ei meikkiä, kollarit ja t-paita. N20
Tulin just suihkusta eli pinkki-vaaleanpunaiset björn borgin pikkarit ja pinkki everestin huppari, ei meikkiä eikä koruja
N23
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:45"]mustat sukkahousut joissa turkoosi kukonaskel-kuvio, musta polvimittainen kellohame, musta olkapäät paljastava neule, musta vyötärövyö jossa iso rusetti, mustaa eylineriä, pinkkiä huulipunaa , ruskeaa kulmakynää, erittäin vaaleaa meikkivoidetta, kirsikka-kaulakoru nahkanyörissä sekä pienet hopeiset pallokorvikset ja useita erilaisia hopeasormuksia. niin ja violetit silmälasit ! olen vielä työvaatteissa, koska kaveri soitti ja ilmoitti tulevansa uuden miesystävänsä kanssa käymään.. juuri kun olin heittämässä rintsikoita pois ja vaihtamassa päälle kuluneinta t-paitaani :D ikää 36 v [/quote]
Ole kiltti ja kerro, mistä tuollaisia sukkahousuja löytyy! Olen etsinyt juuri sellaisia. Muutenkin asusi kuulostaa upealta :)
[/quote]
löysin Sokoksen alekorista, oli myös pinkki/mustia
[quote author="shattermind" time="24.04.2015 klo 17:26"]
Mustat reisitaskuhousut, bokserit ja laivastonsininen hihaton paita. Ei meikkiä. Ikä kuudentoista ja kahdenkymmenen välillä.
[/quote]
Rekkalesbo?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 19:48"]
[/quote]
löysin Sokoksen alekorista, oli myös pinkki/mustia
[/quote]
Kiitos. Muistatko merkkiä?
Ja 123 oli 35v