tänähetkiset vaatteesi, meikkisi & korusi? ja ikä?
Emp:n löysä musta/valkoinen tähtipaita jossa olkapäissä aukot, elloksen tummansiniset pillifarkut, mustat lyhytvartiset nilkkasukat ja alusvaatteet tietysti. meikkinä kulmakynä, meikkivoide ja ripsiväri. kaulassa Kalevakorun 4 hopeista lapsihelaa, korvissa pienet hopeiset kirsikat, nenässä musta rengas.
ikää 35v
Kommentit (225)
Jotkut näköjään vähän värittää ja kopioi muilta jotain..
Harmaa toppi, yöhousut, eriparisukat ja ruutupaita. Ei meikkiä, hiukset hujanhajan. 21v.
Mintunvihreä huppari ja värikkäät pyjamahousut
Meikkivoide, kulmakynä ja ripsiväri
Hiukset ponnarilla
Siro timanttisormus, kultainen kaulakoru ja (muovi)helmikorvakorut
Ikä 21
kuka lukee kaikki seitsemän sivua ihmisten seikkaperäisiä kuvailuja asukokonaisuuksista? ketään ei kiinnosta mitä teillä on päällä, anteeksi kun olen ilonpilaaja :D
Valkoinen pitkähkö neule ja harmaa t-paita. Farkut vaihtuneet jo collegehousuihin. Riippuvat helmikorvakorut. Suht siistit alusvaatteet, muttei yhteensopivat. Meikki melko kevyelä linjalla: meikki- ja peitevoide, puuteri, ripsari, poskipuna, kulmageeli, huulipuna jo kulunut pois.
Kylpytakki, alushousut, villasukat, silmälasit, ei meikkiä, ei koruja. Muuttopäivä ja olen ihan raato.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:06"]Kylpytakki, alushousut, villasukat, silmälasit, ei meikkiä, ei koruja. Muuttopäivä ja olen ihan raato.
[/quote]
Niin ja se ikä, 21.
Harmaat collegehousut, punainen löysä "taiteilijapaita", harmaat villasukat. Ei meikkiä, ei alalusvaatteita. Saunan jälkeistä tv:n katselua... 27v.
Perussiniset pillifarkut, musta toppi ja päällä musta löysä h&m pitkähihainen. mustat nilkkasukat ja "timantti"nappikorvikset. Tukka ponnarilla. N22.
Musta pitkä toppi, villasukat ja alusvaatteet.
Ikää 21 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 23:20"]Perussiniset pillifarkut, musta toppi ja päällä musta löysä h&m pitkähihainen. mustat nilkkasukat ja "timantti"nappikorvikset. Tukka ponnarilla. N22.
[/quote]
Nii ja meikkinä meikkivoide, kulmakynä,ripsari,poskipuna
Naku, karvat, ei meikkiä
Yrjö 58v
Hmm, puman musta-pinkit pikkuhousut, mustat pitsiliivit, mustat nilkkasukat, mustat vilan leggingsit, ruskea ja persikan värinen toppi päälletysten, ruskeat ulkoiluhousut (olisko torstai...?), ruskea collegetakki sekä pinkki ulkoilutakki ja ruskeat ulkoilukengät. Olen haravoinut ja ulkoillut noissa vaatteissa tän vapaapäivän. Hiukset oli siistillä poninhännällä ja kevyt meikki (bb-voide, mineraalipuuteri, kulmakynä ja ripsari+poskipuna). Nyt katon telkkaria päälläni mustat puman pikkuhousut, harmaa toppi ja miehen collegetakki. Ei meikkiä ja märät hiukset. Ikä 30 v.
olen alasti. 36 vuotta. ei koruja/meikkiä
Alushousut, villasukat ja t-paita. Ei meikkejä tai koruja. Nainen, 21v.
miehen harmaa villapaita, kaverin vanhat keltaiset tuulihousut, itsetehdyt pinkit villasukat. ei meikkiä tai koruja. hajusteena eau de navetta. ;)
Changen alusvaatteet, Niken lenkkarit, Adidaksen juoksutrikoot, Niken treenitoppi ja H&M:n huppari sekä mustat matalat sukat. Ei koruja. Meikkiä: meikkivoide ja ripsari. Hiukset kiinni ponnarilla. Töissä olen :D Ryönänä kuin mikä.
Lukeeko kukaan muka näitä aiempia, vai tuletteko vain kirjoittamaan omanne joukon jatkoksi?
Puman collarit, valkoinen t-paita ja harmaa neule. Nomination-rannekoru, helmikorvakorut ja hopeasormus. Meikkinä cc-voide, peitevoide, 2 eri luomiväriä, eyeliner, ripsiväriä, kulmakynää, kulmageeliä, aurinkopuuteria. Hiukset sotkunutturalla. Ikää 21v. :)