tänähetkiset vaatteesi, meikkisi & korusi? ja ikä?
Emp:n löysä musta/valkoinen tähtipaita jossa olkapäissä aukot, elloksen tummansiniset pillifarkut, mustat lyhytvartiset nilkkasukat ja alusvaatteet tietysti. meikkinä kulmakynä, meikkivoide ja ripsiväri. kaulassa Kalevakorun 4 hopeista lapsihelaa, korvissa pienet hopeiset kirsikat, nenässä musta rengas.
ikää 35v
Kommentit (225)
Mustat pillifarkut, mustavalkoinen toppi ja valkoinen neule. Ja toki alusvaatteet. Korvissa 8mm venytykset (timanttikoru, ei semmonen reikä vaan umpinainen).
Bb-voidetta, kulmakynää, eyelineria, luomiväriä ja ripsaria meikkinä. N23.
Verkkarit, t-paita, huppari ja villasukat (työhuoneessa on aina kylmä).
Normimeikki, hiukset siistillä ponnarilla, silmälasit.
Teen töitä kotoa käsin, voin tarvittaessa vaihtaa vaatteet siisteihin ja olla ulkona alle 5 minuutissa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 14:21"]
Verkkarit, t-paita, huppari ja villasukat (työhuoneessa on aina kylmä).
Normimeikki, hiukset siistillä ponnarilla, silmälasit.
Teen töitä kotoa käsin, voin tarvittaessa vaihtaa vaatteet siisteihin ja olla ulkona alle 5 minuutissa.
[/quote]
Ja ikää 36
Harmaa t-paita ja musta kynähame, molemmat COS, valkoset sukat. Koruna lävistyskorut (s.väli ja korvassa venytys). Meikkinä meikkivoide, puuteri, kulmakynä, eyeliner, ripsari ja pikkuset irtoripset. Hiukset nutturalla. Olen kotona.
Mustat verkkarit, harmaa ohut villapaita ja alkkarit tietty. Ei koruja. Toinen silmä ja kulma meikattu. Ei ehkä ulkonäöllisesti hehkein päiväni.
Pinkki toppi, mustavalkoinen minihame, hiukset auki, ei meikkiä, kaulakoru, sormuksia ja rannekoru. Olen kotona. N32
Jalassa valkoiset sukat ja harmaat koticolleget, vaaleanpunainen perustoppi ja alusvaatteet. Täytyy olla mukavat vaatteet, kun täytyy tuon taaperon kanssa touhuta koko ajan. Koruina kihla- ja vihkisormus, pari ranneketjua. Ei meikkiä, hiukset sutaistu aamulla nutturalle.
Ikää 27v.
Kapealahkeiset tummat farkut, valkoinen t-paita, musta jakku, vihkisormus, lävistyskoru toisen korvan rustossa, sävyttävää päivävoidetta ja huulirasvaa. Hiukset auki, kotona töissä. Ikää 26v.
Musta urheilutoppi-rintaliivi, viininpunainen trikootoppi, mustat urheilupikkarit, mustat sukat
Meikkivoide, puuteri, luomiväri, ripsari
riippuvat pallokorvikset
ikä 42 v.
Tulin tuolta sateesta koiran kanssa, enkä ole jaksanut laittaa sisähousuja jalkaan. Menenkin päikkäreille.
Mustat tiukat housut Promod, toppi Calvin Klein, musta neuletakki Armani Jeans. Jalassa mustat balleriinat, takki Burberryn trenssi. Aurinkolasit Prada (kissamalli). Vihki- ja kihlasormus. 38 v.
Mustat sukkikset, mustat ballerinat, musta Tiger of swedenin mekko, pyöreät korvanapit, kello, kihla- ja vihkisormus, Burberryn trenssi, meikkinä ripsari, eyeliner ja peruspohja (meikkivoide, puuteri, aurinkopuuteri) 33 v
Etäpäivä ja vaatetus sen mukainen: Espritin sinivalkoinen raitapaita, Lindexin perusfarkut, mustat sukat (+ alusvaatteet, toki). Korvissa Etsystä tilatut korvikset, hiukset poninhännällä, kihla- ja vihkisormus. Huomenna toimistolla sitten jotain muuta ja paljon siistimpää.
38 v.
[quote author="shattermind" time="24.04.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:10"]
[quote author="shattermind" time="24.04.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:06"]
[quote author="shattermind" time="24.04.2015 klo 17:26"]
Mustat reisitaskuhousut, bokserit ja laivastonsininen hihaton paita. Ei meikkiä. Ikä kuudentoista ja kahdenkymmenen välillä.
[/quote]
Rekkalesbo?
[/quote]
Olen mies...
[/quote]
Venaas hetki. Joku muukin on käyttänyt ikähaarukkaa 16-20. Taidan tietää, kuka olet.
[/quote]
Sitten tiedät, eipä tuo minua haittaa.
[/quote]
Sanooko nimi Kalrey sinulle mitään?
Tällä hetkellä (klo 20.18) pinkki "paituli" ja pikkarit. Ei koruja, silmälasit on. Meikin rippeet vielä naamalla kun en ole vielä ehtinyt pesemään pois. Niin ja se ikä, 54
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:19"]
[quote author="shattermind" time="24.04.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:10"]
[quote author="shattermind" time="24.04.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:06"]
[quote author="shattermind" time="24.04.2015 klo 17:26"]
Mustat reisitaskuhousut, bokserit ja laivastonsininen hihaton paita. Ei meikkiä. Ikä kuudentoista ja kahdenkymmenen välillä.
[/quote]
Rekkalesbo?
[/quote]
Olen mies...
[/quote]
Venaas hetki. Joku muukin on käyttänyt ikähaarukkaa 16-20. Taidan tietää, kuka olet.
[/quote]
Sitten tiedät, eipä tuo minua haittaa.
[/quote]
Sanooko nimi Kalrey sinulle mitään?
[/quote]
Todella paljon, on lähellä sydäntä. Nyt varmaan tiedät, kuka olen.
Miehen vanha ylisuuri huppari. Hieman reikäinenkin. Mustat pikkuhousut ja vaaleanpunaiset helmikorvakorut.
Mustat leggingsit ja musta pitkä paitamekko, kaulassa Guessin tekstikaulakoru ja meikkiä naamassa vaikka muille jakaa (oli töistä tullessa äärettömän tylsää niin tuli vähän pakkeloitua). Kohta tosin suihkuun ja sen jälkeen alotan viikonlopun ja hengailn vain alasti/miehen boksereissa. Nainen 23-v.
Tummansininen arkimekko, mustat sukkahousut, hiukset auki, ei meikkiä. N23
Mustat u.we.ar. treenitrikoot, niken pitkähihanen mustavalkonen paita +alusvaatteet ja sukat
Pienet siniset starssikorvikset, Gantin kello, kaulassa hopeinen risti ja ankkuri
meikkipuuteria, poskipunaa, aurinkopuuteria, ripsiväri, silmien rajaus (musta+hopea), luomiväriä, kulmäkynää
Alusvaatteet, vihreät collarihousut ja valkoinen kireä t-paita. Hiukset ylhäällä ponnarilla ja ponnari letillä. Puuteri, ripsiväri, kulmakynä. Vihkisormus, ei muita koruja.
Olen kaksin kotona vauvan kanssa.
N28