Miten miehenne reagoi jos näkee teidät ohimennen alasti?
Niin, otsikossa kysymys. Itse nautin kun jos vaikka mies kävelee huoneeni ohi kun olen juuri riisuuntumassa saunaa varten tms. niin aina jaksaa innostua, päästää hyväksyvän äänen tai tulee leikillään hiplailemaan. Positiivinen huomiointi tuntuu hyvältä, eikä tuo ärsytä yhtään. Joskus tilanne voi johtaa seksiin.
Kommentit (81)
Vastaan vaimoni puolesta. Kyllä vaimoni alaston vatalo saa aina huomioni. Ajatus seksistä hiipii väkisin mieleen. Nykyään yritän olla näyttämättä sitä, koska olen niin usein saanut näpeilleni aiheesta. Vaimoni ei ole sinut vartalonsa kanssa. On hänellä kyllä ylipainoa, mutta seksikäs on silti.
Aiemmin yritin kehua ihan tarkoituksella hänen itsetuntoaan tukeakseni. Enää en jaksa, kun siitäkin seuraa lähes aina kärhämä. Odotellaan sitten että keksii kauneutensa ihan itse. Pelkään vaan että tämä tapahtuu aikanaan jonkun toisen miehen avulla. Ja minä olen sitten se moukka joka ei huomioinut.
Viheltää tai kohottelee kulmia. Riippuu onko lapsia lähettyvillä. Jos ollaan kahdestaan niin varmasti kysyy "ehdittäiskö me?". Aina reagoi kyllä jotenkin. Aamulla kun vaihdan vaatteita asettuu "katselu asentoon" sängylle. Yhdessä 10v.
Minulla on mielestäni ihan hyvä kroppa vaikka ei olekaan timmeimmästä päästä, todella pienet rinnatkin mutta mies silti intoutuu niistäkin aina kun näkee. Olen sinut itseni kanssa enkä häpeä näyttää kroppaani joten tuskin se on miehellekään "inhokkiruokaa". Tuskin miehet ovat heti tuomitsemassa vaan näkevät mielellään paljasta pintaa, turha häpeillä pientä ylipainoa tms. Ymmärrän että ärsyttää iholle käyvä mies mutta kyllä masentuisin enemmän siitä ettei huomioisi ollenkaan..
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:12"]
Hmm.. Onko täällä yhtään naista, joka ei halua näyttäytyä miehen edessä koskaan alasti koska häpeää vartaloaan?
Ollaan oman miehen kanssa oltu 3v yhdessä, enkä ole kertaakaan, edes vähänkään näyttäytynyt alasti hänen edessään :( Oon 24v ja sitähän kuvittelee että tän ikäisellä on kiinteä, hyvä kroppa.. Mulla 10kg ylipainoa ja nuoruusiän aknen jäljiltä iho on etenkin hartiaseudulta ruma kun on jääny aknesta jälkiä. Lisäksi kun paino aina jojoillut, niin mulla on ihossa niitä venymisjälkiä :(
[/quote]
Miehet eivät ole yhtä kriittisiä naisvartalon suhteen kuin naiset ylipäätään, eikä varsinkaan yhtä kriittisiä kuin nainen itse oman vartalonsa suhteen. Harvassa on ne alastomat naisvartalot, joissa ei mitään kaunista tai kiihottavaa katsottavaa näin miehen silmään ole.
M42
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:42"]
Lyö
[/quote]
Huh! Jätä se sika
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:07"]Meillä ei nakuilla paitsi suhkussa tai seksin aikana. Mies haluaa että pidän myös yöllä yöpaitaa ja alushousuja. johtuu hänen kulttuuristaan. Ei myöskään pidä siitä että lapseni näkee minut alasti. Ennen oleilin paljonkin alasti ja ennenkaikkea nukuin alasti, nyt kuristun niihin yöpaitoihin... [/quote] mikä hemmetti kulttuuri. Kyllä mun mies ulkomaalainen ja tykkää nähdä mut vähemmän pukeutunut tai ei ollenkaan jos lapset ei oo kotona ja hänen sukulaisnaisilla on seksikkäitä vaatteita kotoa varten
[/quote]
Tykkää kun on seksiä, muuten vaatteet pysyy päällä. Jopa tarkistaa että on ne pikkupöksyt yöpaidan alla, joten ei auta että yrittää sallaa hiipiä peiton alle ilman niitä.
[/quote]
Joo niin varmaan :D. Huono.
Ainakin hymyilee ja katsoo silmiin. Eilen alastomuus miehelläni saunan jälkeen laukaisi hulluttelukohtauksen, että mies pyysi mua riisuun alastomaksi ja mittailtiin toisisltamme kehon osien sentit, luulin että olisin edes rinnanympäryksen voittanut, kun etumusta on krhm hieman siunautunut, mut mies voitti senkin. Peilin eessä naurettiin että silmämääräisesti ei voisi uskoa. Olen lyhyt ja pullea, mieheni keskikokoinen atleettikotleetti :) seksiin alastomuus johtaa joskus, ei sinälläänsä aöaatomuus johdata siihen.
Teillä on kyllä ihania miehiä! :) Olen niin kateellinen.
Itsellä seurustelua takana 'vasta' neljä vuotta, mutta ei mies välitä, olenko alasti vai en. Ei siis mitään reaktiota saa aikaan.
Paitsi kerran, kun olin ostanut tällaisen mielestäni kauniin 'pitsi-yökkärin', oli mieheni ilme näkemisen arvoinen. Hän nimittäin ei tykännyt siitä yhtään. Ei sanonut mitään ja koitti kyllä peittää ilmeensäkin, mutta kyllähän minä hänet sen verran hyvin tunnen, ettei näky kyllä miellyttänyt. Ei ole sen jälkeen tullut mekkoa pidettyä saatika ostettua muita vastaavia. Tapahtumasta on jo ainakin 2 vuotta aikaa, mutta silti muistan, kuinka kiusallinen tilanne oli.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:49"]
Niin, otsikossa kysymys. Itse nautin kun jos vaikka mies kävelee huoneeni ohi kun olen juuri riisuuntumassa saunaa varten tms. niin aina jaksaa innostua, päästää hyväksyvän äänen tai tulee leikillään hiplailemaan. Positiivinen huomiointi tuntuu hyvältä, eikä tuo ärsytä yhtään. Joskus tilanne voi johtaa seksiin.
[/quote]
Meillä mies alkaa vongata/kopeloida.
Riippuu vähän tilanteesta, mutta vähintään antaa katseensa vaellella pitkin mun vartaloa. Jos lapsia ei ole näkösällä, tulee ainakin pikaisesti halailemaan, pussailemaan ja hiplailemaan. Yhdessä ollaan oltu kymmenisen vuotta.
Kääntää äkkiä katseensa muualle. Hän ei oikein kestä katsella, kun olen niin lihava. Seksiä meillä on kuitenkin kerran kuussa, mutta silloinkin mies vaatii sitä harrastettavan pimeässä.
Mieheni on kohteliaasti pyytänyt, että en kulkisi alasti kotona ja vaatteiden vaihtaminen tapahtuisi wc:ssä suljettujen ovien takana. Suihkuunkin täytyy mennä vaatteet päällä ja riisua ne vasta kylpyhuoneessa. Tarvitseeko edes mainita, että meillä on omat saunavuorotkin, emme koskaan ole saunoneet yhdessä. Viime kesänä käytiin melko pitkä ja harras keskustelu minishortsien käytöstä. Vaadin saada pitää niitä edes lenkillä, sillä helteellä olisi muuten tullut liian tukalat oltavat. Mies suostui siinä tapauksessa, että poistun kotoa pitkät housut jalassa shortsit niiden alle puettuna ja heitän päällyshousut pois sopivan näköetäisyyden saavutettuani. Samoin ennen kotiin saapumistani minun täytyy pukea housut päälleni. Näin meillä. :)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:05"]
Mieheni on kohteliaasti pyytänyt, että en kulkisi alasti kotona ja vaatteiden vaihtaminen tapahtuisi wc:ssä suljettujen ovien takana. Suihkuunkin täytyy mennä vaatteet päällä ja riisua ne vasta kylpyhuoneessa. Tarvitseeko edes mainita, että meillä on omat saunavuorotkin, emme koskaan ole saunoneet yhdessä. Viime kesänä käytiin melko pitkä ja harras keskustelu minishortsien käytöstä. Vaadin saada pitää niitä edes lenkillä, sillä helteellä olisi muuten tullut liian tukalat oltavat. Mies suostui siinä tapauksessa, että poistun kotoa pitkät housut jalassa shortsit niiden alle puettuna ja heitän päällyshousut pois sopivan näköetäisyyden saavutettuani. Samoin ennen kotiin saapumistani minun täytyy pukea housut päälleni. Näin meillä. :)
[/quote]
Ei ole todellista! Oletteko edes harrastaneet seksiä vai tapahtuuko sekin vaatteet päällä?
No ei se tykkää. Seksi tapahtuu pimeässä. Jos on valot alussa päällä ja ehditään jo koskea niin ilme on kuin giljotiinissa. Olen miettinyt että tykkääköhän se enemmän oman sukupuolensa edustajista vai onko vain aseksuaali. Miehet, kertokaa - voiko olla hetero mutta ei silti intoudu hulluna naisen vartalosta. Oma vartaloni on ihan jees ja värkki on niin tiukka yms että pari edellistä kumppania on hullaantunut siitä tyystin ja myös kehunut ääneen. Eli en pidä vikaa itsessäni - enää.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:05"]
[/quote]
Ei ole todellista! Oletteko edes harrastaneet seksiä vai tapahtuuko sekin vaatteet päällä?
[/quote]
Harrastamme toisinaan seksiä, mutta aina ehdottomasti miehen aloitteesta. Hän on niin kova kontrolloimaan kaikkea, ettei halua mitään spontaaniutta tai yllätyksellisyyttä. Siitä juontaa tuo vaatimus, ettemme näkisi toisiamme sattumalta alasti tai vähäpukeisina. Ainoastaan sille sopivalla hetkellä.
Voi kun minkunkin mies katsoisi edes päälle kun olen alasti... :( ilmekään ei värähdä jos alasti kävelen telkkarin ohi.. Kaikkea muuta netistä sitten katseleekin.. Krhm. Mutta ei minua. Enkä ole edes rupsahtanut, vaan aivan sievä ja hyväkuntoinen.
Olkaa onnellisia te joilla mies kehuu ja koskettelee..
N.23, yhdessä nuoren miehen kanssa 3 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 13:12"]
Hmm.. Onko täällä yhtään naista, joka ei halua näyttäytyä miehen edessä koskaan alasti koska häpeää vartaloaan?
Ollaan oman miehen kanssa oltu 3v yhdessä, enkä ole kertaakaan, edes vähänkään näyttäytynyt alasti hänen edessään :( Oon 24v ja sitähän kuvittelee että tän ikäisellä on kiinteä, hyvä kroppa.. Mulla 10kg ylipainoa ja nuoruusiän aknen jäljiltä iho on etenkin hartiaseudulta ruma kun on jääny aknesta jälkiä. Lisäksi kun paino aina jojoillut, niin mulla on ihossa niitä venymisjälkiä :(
[/quote]
Miehet eivät ole yhtä kriittisiä naisvartalon suhteen kuin naiset ylipäätään, eikä varsinkaan yhtä kriittisiä kuin nainen itse oman vartalonsa suhteen. Harvassa on ne alastomat naisvartalot, joissa ei mitään kaunista tai kiihottavaa katsottavaa näin miehen silmään ole.
M42
[/quote]
et olekaan nähnyt minua. yöh..
En näyttäydy alasti sillä en halua että minua esineellisestään. En vaan jaksa ainaista seksin tunkemista joka paikassa, enkä kaipaa millään lailla mieheni tai kenenkään muunkaan seksuaalista huomiota. Kyse ei ole estoista tms haluan vain olla jotain muuta kuin seksikäs nainen. Suhteen alussa asia ei minua haitannut, mutta nyt vuosien jälkeen kaipaan enemmän älyllistä kumppanuutta kuin seksi-sitä, seksi-tätä. Itse asiassa olisin onnellinen jos mieheni löytäisi rakastajattaren, paneskelisisi hänen kanssaan vaikka päivittäin ja jättäisi minut rauhaan.