Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehenne reagoi jos näkee teidät ohimennen alasti?

Vierailija
24.04.2015 |

Niin, otsikossa kysymys. Itse nautin kun jos vaikka mies kävelee huoneeni ohi kun olen juuri riisuuntumassa saunaa varten tms. niin aina jaksaa innostua, päästää hyväksyvän äänen tai tulee leikillään hiplailemaan. Positiivinen huomiointi tuntuu hyvältä, eikä tuo ärsytä yhtään. Joskus tilanne voi johtaa seksiin.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on naturistipariskunnalle hiukan huvittava. Olemme lämpimänä vuodeanaikana molemmat kotona ja kotipihalla alasti melkein aina.

Vierailija
22/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:01"]10V YHDESSÄ JA KYLLÄ SEKOAA AINA JOKA KERTA KUN OLEN ALASTI .SUIHKUN JÄLKEEN TULEE AINA HIIPIMÄÄN HUONEELLE JA KYSYY ONKO POSLIINI
[/quote]
minä taas hän heti kysyy saisiko olla quicky ja minä leikin ettei kuullut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkään kimppuun, suutelen ja hyväilen, kehun kauniiksi tai seksikkääksi. En käsitä miksi vaimon alastomuus tekee minut aina vain niin villiksi, kun yleensä kyllästyn mielihyvää tuoviin asioihin nopeasti. Harvoin noin käytännössä käy, että minä yllätän vaimon, koska minä riisun yleensä hänet aina kun mahdollista (muutaman kerran päivässä).

Vierailija
24/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:01"]10V YHDESSÄ JA KYLLÄ SEKOAA AINA JOKA KERTA KUN OLEN ALASTI .SUIHKUN JÄLKEEN TULEE AINA HIIPIMÄÄN HUONEELLE JA KYSYY ONKO POSLIINI
[/quote]
miksi te alapeukutatte kateellisia ?

Vierailija
25/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska kirjoituksesi on todella rasittavaa luettavaa.

Vierailija
26/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virne naamalla saattaa tarrata tisseihin kiinni ja puristaa perseestä :D Yleensä hänellä ilmenee samalla myös jonkin asteinen jöpötys :D :D

Vierailija
27/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:10"] [quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:07"]Meillä ei nakuilla paitsi suhkussa tai seksin aikana. Mies haluaa että pidän myös yöllä yöpaitaa ja alushousuja. johtuu hänen kulttuuristaan. Ei myöskään pidä siitä että lapseni näkee minut alasti. Ennen oleilin paljonkin alasti ja ennenkaikkea nukuin alasti, nyt kuristun niihin yöpaitoihin... [/quote] mikä hemmetti kulttuuri. Kyllä mun mies ulkomaalainen ja tykkää nähdä mut vähemmän pukeutunut tai ei ollenkaan jos lapset ei oo kotona ja hänen sukulaisnaisilla on seksikkäitä vaatteita kotoa varten [/quote] Tykkää kun on seksiä, muuten vaatteet pysyy päällä. Jopa tarkistaa että on ne pikkupöksyt yöpaidan alla, joten ei auta että yrittää sallaa hiipiä peiton alle ilman niitä. [/quote] Ja sää alistut? Sairasta.

[/quote]

Niin teen

Vierailija
28/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:27"]Siksi koska kirjoituksesi on todella rasittavaa luettavaa.
[/quote]

Tämä siis 25:lle.

Vierailija
29/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huomaavinaankaan. Kääntää päänsä pois tai laittaa silmät kiinni (*haukotus*, " kylläpä alkoi laiskottamaan")
Vaikka kroppani on tikissä ja rinnuksissa ja takapuolessa kivasti puristeltavaa.
Vaikka näkee minut alasti vain noin kerran viikossa (etäsuhde).
Vaikka käytän aina kauniita alusvaatteita ja pidän posliinia.
Tietää että saan huomiota muilta miehiltä ja yrittää omalla välinpitämättömyydellään heikentää itsetuntoani, jotta takertuisin häneen ja olisin kiitollinen häneltä saadusta huomiosta.
.
Vaikutus on ikävä kyllä päinvastainen. Muilta miehiltä saatu huomio tukee käsitystäni siitä, että ansaitsen parempaa.
Sellaisen joka saa minut tuntemaan itseni kauniiksi ja tulee silloin tällöin puristamaan pepusta kun näkee minut alasti.

Vierailija
30/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua mua ahdistais mies joka aina mut alasti nähtyään sanois jotain "kivaa" tai tulus hiplaan. Hyi! Onneksi me ihmiset olemme erilaisia :)
T. 20 vuotta yhdessä

Vierailija
31/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen usein alasti iltaisin, nukun myös aina alasti. Ei siis siihen juurikaan reagoi :D. Sitten jos on jotain vähän päällä, esim. Pikkarit ja tiukka toppi niin heti on persiissä kiinni.

Vierailija
32/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa korkeintaan. 10 vuotta yhdessä joten enempi ei ole tarpeenkaan. Harvasen päivä nähdään kuitenkin toisemme alasti niin ei kai sitä enää joka kerta jaksa toistemme vartaloa ihmetellä.

Vierailija
33/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuumaa yleensä, että -ai, sä oot alasti.

Vierailija
34/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ikäisiä täällä kirjoittelee?? :D

Vierailija
35/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epistä. :( Ei mulla muuta.

Vierailija
36/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:44"]Siis minkä ikäisiä täällä kirjoittelee?? :D
[/quote]

Kuinka niin?
Minä olen 32v. Ja miehen kanssa oltu yhdessä pian 13v.

T.32

Vierailija
37/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin viihdyn kotona alasti. Mies on jo aika tottunut - tosin keskustellessa on välillä vaikea saada katsekontaktia, kun silmät on jääny kiinni jonnekin aivan muualle.

Vierailija
38/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no luojan kiitos ei kyllä sekoa aina minut alasti nähdessään. Esim. saunomme usein perheellä, koska lapset ovat vielä pieniä. 

Lähinnä silloin harvoin kun olemme kahden kotona hän innostuu (ja innostuu vaikka olisin vaatteet päällä)

Vierailija
39/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:44"]

Siis minkä ikäisiä täällä kirjoittelee?? :D

[/quote]

Minä olen 44- ja mies 46-vuotias :D Terv. nro 27

Vierailija
40/81 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kävin aina (jos lapsia ei ollut näköpiirissä) peppuun tai tisseihin käsiksi. Vaimon ilme muuttui aina sellaiseksi kuin olisi kyse suuremmastakin kärsimyksestä. Aikani sitä jaksoin kunnes kyllästyin uhriutumiseen ja jatkuvaan pihtaamiseen. Nykyisin en reagoi mitenkään, vaikka hilluisi alasti jalat levällään. Pitäköön tunkkinsa!