Miten miehenne reagoi jos näkee teidät ohimennen alasti?
Niin, otsikossa kysymys. Itse nautin kun jos vaikka mies kävelee huoneeni ohi kun olen juuri riisuuntumassa saunaa varten tms. niin aina jaksaa innostua, päästää hyväksyvän äänen tai tulee leikillään hiplailemaan. Positiivinen huomiointi tuntuu hyvältä, eikä tuo ärsytä yhtään. Joskus tilanne voi johtaa seksiin.
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:18"]Aiemmin kävin aina (jos lapsia ei ollut näköpiirissä) peppuun tai tisseihin käsiksi. Vaimon ilme muuttui aina sellaiseksi kuin olisi kyse suuremmastakin kärsimyksestä. Aikani sitä jaksoin kunnes kyllästyin uhriutumiseen ja jatkuvaan pihtaamiseen. Nykyisin en reagoi mitenkään, vaikka hilluisi alasti jalat levällään. Pitäköön tunkkinsa!
[/quote]
Ja haet seksin muualta. Näin toimii luuseri-mies.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:18"]Aiemmin kävin aina (jos lapsia ei ollut näköpiirissä) peppuun tai tisseihin käsiksi. Vaimon ilme muuttui aina sellaiseksi kuin olisi kyse suuremmastakin kärsimyksestä. Aikani sitä jaksoin kunnes kyllästyin uhriutumiseen ja jatkuvaan pihtaamiseen. Nykyisin en reagoi mitenkään, vaikka hilluisi alasti jalat levällään. Pitäköön tunkkinsa! [/quote] Ja haet seksin muualta. Näin toimii luuseri-mies.
[/quote]
*BEEP* väärin meni. Haluatko yrittää uudelleen?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:40"]Tuijottaa korkeintaan. 10 vuotta yhdessä joten enempi ei ole tarpeenkaan. Harvasen päivä nähdään kuitenkin toisemme alasti niin ei kai sitä enää joka kerta jaksa toistemme vartaloa ihmetellä.[/quote]
Kuulostaa latistuneelta. Minä jaksan innostua vielä 15 vuoden jälkeen vaimon suloista joka kerta.
Vaan ei tuo taida olla valintakysymys. Pitäisi varmaan tajuta paremmin se, että on suuri onni kun on saanut luonteen joka ei kyllästy vaimoon seksuaalisesti. Se tekee uskollisuuden ja pitkän liiton helpoksi.
Miestä ei liikuta minun alastomuuteni. Ymmärtääkseni häntä sytyttää vain lepakkosessiot netissä. Masentaa, kun mies ei reagoi minuun seksuaalisesti.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:01"]10V YHDESSÄ JA KYLLÄ SEKOAA AINA JOKA KERTA KUN OLEN ALASTI .SUIHKUN JÄLKEEN TULEE AINA HIIPIMÄÄN HUONEELLE JA KYSYY ONKO POSLIINI [/quote] miksi te alapeukutatte kateellisia ?
[/quote]
Koska Capslock.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:49"]Niin, otsikossa kysymys. Itse nautin kun jos vaikka mies kävelee huoneeni ohi kun olen juuri riisuuntumassa saunaa varten tms. niin aina jaksaa innostua, päästää hyväksyvän äänen tai tulee leikillään hiplailemaan. Positiivinen huomiointi tuntuu hyvältä, eikä tuo ärsytä yhtään. Joskus tilanne voi johtaa seksiin.
[/quote]
Meillä ei akkaa näe alasti kuin saunassa ja jos yrittää hiplailla tai vastaavaa menee karkuun, survoo kyynärpäällä.
Arvatkaa kiinnostaako enää koko akka.
Ehkä naurahtaa vähän, ei muuta. Tiedän, etten ole mallinmitoissa mutta kateellisena luen näitä muiden vastauksia. Minun miestäni ei voisi vähempää minun alaston vartaloni siinä mielessä kiinnostaa :(
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:18"]Aiemmin kävin aina (jos lapsia ei ollut näköpiirissä) peppuun tai tisseihin käsiksi. Vaimon ilme muuttui aina sellaiseksi kuin olisi kyse suuremmastakin kärsimyksestä. Aikani sitä jaksoin kunnes kyllästyin uhriutumiseen ja jatkuvaan pihtaamiseen. Nykyisin en reagoi mitenkään, vaikka hilluisi alasti jalat levällään. Pitäköön tunkkinsa!
[/quote]
Meillä ihan sama.
T.39v
Yrittää olla katsomatta. Jos jää katsomaan niin pitäisi saada pikaset :D Tämä siis lasten takia. Jos lapset ovat mummulassa niin sitten on toki eri asia.
Ei mitenkään. Mutta annas olla jos päälläni on pienikokoista pitsiä ylä- ja alaosassa niin johan katse vaeltaa, ja kohta kädet.
Yhdessä 27 vuotta.
Olen lihonut jonkin verran enkä tykkää kun mies katsoo :(
Yritän aina mennä nopeesti ohi!
Silti mies kyttää ja virnuilee ja huutelee perään.
Varmaan pitäis yrittää nauttia huomiosta mitä vielä vuosienkin jälkeen saan.
Olen itseäni kohtaan perfektionisti ja kun en itse tykkää niin kuvittelen että mieskin vaan kohteliaisuuttaan kehuu!
On mullakin ongelmat..
Ei reagoi mitenkään mutta toivoisin, että herättäisi jotain tuntemuksia hänessä. Tosin mulla on aika ruma vartalo, etten sinänsä ihmettele. Olkaa tyytyväisiä ja onnellisia, että teitä ihaillaan! :) N26
Inhon ilme leviää hänen kasvoilleen, joskus mutisee: hyi helvetti. Kääntää äkkiä kasvonsa pois ja menee toiseen huoneeseen. Joskus kuulen kun yökkäilee niin kuin meinais oksennus tulla. Että semmosta meillä. :/
Hmm.. Onko täällä yhtään naista, joka ei halua näyttäytyä miehen edessä koskaan alasti koska häpeää vartaloaan?
Ollaan oman miehen kanssa oltu 3v yhdessä, enkä ole kertaakaan, edes vähänkään näyttäytynyt alasti hänen edessään :( Oon 24v ja sitähän kuvittelee että tän ikäisellä on kiinteä, hyvä kroppa.. Mulla 10kg ylipainoa ja nuoruusiän aknen jäljiltä iho on etenkin hartiaseudulta ruma kun on jääny aknesta jälkiä. Lisäksi kun paino aina jojoillut, niin mulla on ihossa niitä venymisjälkiä :(
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:01"]10V YHDESSÄ JA KYLLÄ SEKOAA AINA JOKA KERTA KUN OLEN ALASTI .SUIHKUN JÄLKEEN TULEE AINA HIIPIMÄÄN HUONEELLE JA KYSYY ONKO POSLIINI [/quote] miksi te alapeukutatte kateellisia ?
[/quote]
Koska Capslock.
[/quote]So?
No kyllä se joskus jonkinlaista silmäpeliä pitää, mutta on sen verran älyä että ymmärtää kuinka ahdistavaa olisi jos olisi monta kertaa päivässä käpälöimässä ja vonkaamassa.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:50"]Ei mitenkään, olen kotona melkein aina alasti. En tykkää vaatteista päällä.
[/quote]
Teillä varmaan haisee sitten perse.
Iskee heti kiinni. En viitsi edes vaihtaa yöpaitaa iltaisin mieheni nähden, kun heti pitäisi olla antamassa.