Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehet kiinnostuneita kun ne hakee katsekontaktia?

Vierailija
24.04.2015 |

Mua usein miehet katselee kadulla, mutta harvemmin kukaan tulee lähestymään. Tarkoittaako tämä siis että nämä muehet ovat kiinnostuneita vai mitä? En pukeudu tai meikkaa mitenkään tyrkysti, joten siitä ei varmasti ole kyse. En uskalla ikinä harrastaa silmäpeliä kenenkään kiinnostavan miehen kanssa, koska olen ujo ja mulla on todella huono itsetunto. Siksi en tiedä lähestyisikö mies jos niin tekisin. Miehet, mistä tämä johtuu?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:02"]Kauniita naisia katson enemmän kuin tavallisen näköisiä. Jos koet katseeni kyyläämisenä, niin ongelma on enemmin sinun päässäsi.

[/quote]

Näytät vaan ällöttävältä ja idiootilta kyylätessäsi naisia, tällainen tullut mieleesi?

[/quote]

Ongelma on sinun päässäsi. Kuten sanoin, huomaan kadulla melkein kaikki vastaantulijat. Katseeni voi pysähtyä joihinkin, jotka katsettani kiinnostavat. Jos se on sinusta kyyläämistä, niin omapa on ongelmasi. En liiemmin itse asiasta välitä, koska en useimpia kadulla näkemiäni naisia koskaan enää näe, joten ei ole niin suureksi väliksi mitä minusta tuntematon ohikulkija ajattelee.

Vierailija
22/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua etta katsekontaktin kuvitellaan olevan jonkinlainen "merkki" tai epanormaalia kyylaamista. Koen katsekontaktin kohteliaana eleena, jolla osoitetaan tiedostavansa ymparilla olevat henkilot ilman sen kummempia taka-ajatuksia. Ylipaataan ihmiset ovat kiinnostavia, miksi tuijotella lattiaan kun voi katsella muita ihmisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:45"]

Eikö lisää näkemyksiä?

[/quote]

Varmempi merkki kiinnostuksesta on se, että tulevat juttelemaan. Vahingossa voi katsoa vaikka toista silmiin, mutta vahingossa ei jutella edes niitä näitä.

Vierailija
24/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan vältellä katsomasta ketään, ettei vaan kuvittele mun haluavan jotain. Vähän kiusallistakin, kun vahingossakin tulee aina joskus pakosti katsottua ihmisiä ja sitten käännän katseeni pois nopeasti ja teennäisesti. Voi kun osaisikin olla ilman mitään stressiä näinkin turhanpäiväisistä asioista ja osaisi olla kaikessa rauhassa kiinnittämättä huomiota mihinkään.

Etenkin näin sinkkuna stressaan paljon ihan turhastakin. Silloin kun olen ollut varattu, niin en ole niin kamalasti välittänyt mistään.

Vierailija
25/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen kauniita naisia, erikoisen näköisiä naisia ja silmiä ei saa irti naisista millä pitkät päällä, kevyiden vaatteiden alla rinnat kivasti keinahtelee ym.
Ja jos tarkemmin tuijottelen , olen jollain tavalla kiinnostunut.
Kiinnostus saattaa myös hävitä samalla kun ainen avaa ekankerran suunsa.
T.mies