Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehet kiinnostuneita kun ne hakee katsekontaktia?

Vierailija
24.04.2015 |

Mua usein miehet katselee kadulla, mutta harvemmin kukaan tulee lähestymään. Tarkoittaako tämä siis että nämä muehet ovat kiinnostuneita vai mitä? En pukeudu tai meikkaa mitenkään tyrkysti, joten siitä ei varmasti ole kyse. En uskalla ikinä harrastaa silmäpeliä kenenkään kiinnostavan miehen kanssa, koska olen ujo ja mulla on todella huono itsetunto. Siksi en tiedä lähestyisikö mies jos niin tekisin. Miehet, mistä tämä johtuu?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voimme katsella naista, joka on nätti. Tokihan sitä väkisinkin kadulla ihmisiä näkee ja silmä pysähtyy mieluummin sen kohdalle joka silmänruokaa tarjoaa. Mutta ei se tarkoita että olisimme kiinnostuneita sen enempään. Voimme esim. olla varattuja tai muuten vaan emme ole ns. haku päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lisää näkemyksiä?

Vierailija
4/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:45"]

Eikö lisää näkemyksiä?

[/quote]

Toivoisitko sellaista näkemystä, että "kyllä, jokainen katselija on sinusta kiinnostunut, mene vain rohkeasti tekemään tuttavuutta"?  :-)   Se kun vaan ei taida olla ihan noin. Ehkä joku heistä onkin, varmaankaan useimmat eivät kuitenkaan tee muuta kuin katselevat.

Vierailija
5/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on vaan semmoisia kuvottavia tollottajia...

Vierailija
6/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:45"]

Eikö lisää näkemyksiä?

[/quote]

Toivoisitko sellaista näkemystä, että "kyllä, jokainen katselija on sinusta kiinnostunut, mene vain rohkeasti tekemään tuttavuutta"?  :-)   Se kun vaan ei taida olla ihan noin. Ehkä joku heistä onkin, varmaankaan useimmat eivät kuitenkaan tee muuta kuin katselevat.
[/quote]
En toivo kaikkien katselijoiden olevan kiinnostuneita, kyselen vain mikä on syynä. Tuijotellaanko kaikkia naisia? Onko se negatiivista huomiota? Vai sitä kiinnostusta?
Ap

Vierailija
7/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdaltani voin sanoa että kyllä... jos haen katsekontaktia olen kiinnostunut.

Tosin viimeiset 8 vuotta olen katsekontaktia hakenut vain yhteen naiseen... se on se joka asuu meillä.

Vierailija
8/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:45"] Eikö lisää näkemyksiä? [/quote] Toivoisitko sellaista näkemystä, että "kyllä, jokainen katselija on sinusta kiinnostunut, mene vain rohkeasti tekemään tuttavuutta"?  :-)   Se kun vaan ei taida olla ihan noin. Ehkä joku heistä onkin, varmaankaan useimmat eivät kuitenkaan tee muuta kuin katselevat. [/quote] En toivo kaikkien katselijoiden olevan kiinnostuneita, kyselen vain mikä on syynä. Tuijotellaanko kaikkia naisia? Onko se negatiivista huomiota? Vai sitä kiinnostusta? Ap

[/quote]

Miten sinulle nyt ilmiselvää asiaa oikein selittäisi  :-)   Ensinnäkin, avauksessasi sanoit, että miehet katselevat. Se on eri asia kuin tuijoittaminen. Kummasta nyt on kyse?

Jos he tujoittavat sinua, niin ehkä sinussa on jotain omituista. Emme voi näkemättä tietää. Ehkä hameesi on pikkuhousujen alla, ehkä kävelet hassusti. Mistä sen voisi tietää? Emme voi tietää syytä. Ehkä koet normaalin katseen tuijotukseksi. Silloin kokemuksesi syy on sinussa itsessäsi.

Jos katselevat sinua, niin kerroin jo todennäköisimmän syyn. Ihmisiä nyt ylipäätään katsellaan. Kauniimpia ja rumimpia enemmän kuin tavallisia. Tavallista ei niin pane merkille, koska tavallinen on tavallinen. Laitoja lähestyttäessä huomio kasvaa. Äärilaitoja voidaan sitten jo tuijotellakin.

Vierailija
9/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:45"] Eikö lisää näkemyksiä? [/quote] Toivoisitko sellaista näkemystä, että "kyllä, jokainen katselija on sinusta kiinnostunut, mene vain rohkeasti tekemään tuttavuutta"?  :-)   Se kun vaan ei taida olla ihan noin. Ehkä joku heistä onkin, varmaankaan useimmat eivät kuitenkaan tee muuta kuin katselevat. [/quote] En toivo kaikkien katselijoiden olevan kiinnostuneita, kyselen vain mikä on syynä. Tuijotellaanko kaikkia naisia? Onko se negatiivista huomiota? Vai sitä kiinnostusta? Ap

[/quote]

Miten sinulle nyt ilmiselvää asiaa oikein selittäisi  :-)   Ensinnäkin, avauksessasi sanoit, että miehet katselevat. Se on eri asia kuin tuijoittaminen. Kummasta nyt on kyse?

Jos he tujoittavat sinua, niin ehkä sinussa on jotain omituista. Emme voi näkemättä tietää. Ehkä hameesi on pikkuhousujen alla, ehkä kävelet hassusti. Mistä sen voisi tietää? Emme voi tietää syytä. Ehkä koet normaalin katseen tuijotukseksi. Silloin kokemuksesi syy on sinussa itsessäsi.

Jos katselevat sinua, niin kerroin jo todennäköisimmän syyn. Ihmisiä nyt ylipäätään katsellaan. Kauniimpia ja rumimpia enemmän kuin tavallisia. Tavallista ei niin pane merkille, koska tavallinen on tavallinen. Laitoja lähestyttäessä huomio kasvaa. Äärilaitoja voidaan sitten jo tuijotellakin.
[/quote]
No ei ole tuijottamisesta sillä tavalla kyse, vaan katselusta ja sitä tapahtuu oli päälläni mitä vain, olin sitten kaupungilla kävelemässä tai metrossa tai ruokakaupassa. Naiset eivät samalla tavalla katsele ja huomausin koska katselen naisia paljon enemmän (katselen siis pukeutumista ja kynnys on matalampi kun miehiä en uskalla niin katsella). Joskus vaan istun jossain ja tuntuu että joku katselee ja kun käännän katseen siihen suuntaan niin joku mies yrittää luoda katsekontaktia ja vaikka katson muualle niin näen sivusilmällä sen tuijotuksen.
Ap

Vierailija
10/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:51"]

[/quote]

[/quote]
No ei ole tuijottamisesta sillä tavalla kyse, vaan katselusta ja sitä tapahtuu oli päälläni mitä vain, olin sitten kaupungilla kävelemässä tai metrossa tai ruokakaupassa. Naiset eivät samalla tavalla katsele ja huomausin koska katselen naisia paljon enemmän (katselen siis pukeutumista ja kynnys on matalampi kun miehiä en uskalla niin katsella). Joskus vaan istun jossain ja tuntuu että joku katselee ja kun käännän katseen siihen suuntaan niin joku mies yrittää luoda katsekontaktia ja vaikka katson muualle niin näen sivusilmällä sen tuijotuksen.
Ap
[/quote]
Ja tätä tapahtuu jatkuvasti, joka paikassa. Siksi asia häiritsee.

Vierailija
11/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus. Jos olet nainen miehet tuijottaa sua, etkö sä saa kenties miehiltä oikeaa huomiota koskaan kun täytyy tällaista analysoida?

Vierailija
12/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni miehet kyylää kaikkia vastaantulevia naisia. En voi ymmärtää ja mielestäni todella vastenmielinen tapa. Eiväthän naisetkaan, tai ainakaan minä, kyylää vastaantulevia miehiä.

Vierailija
13/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:08"]

Mun käsittääkseni miehet kyylää kaikkia vastaantulevia naisia. En voi ymmärtää ja mielestäni todella vastenmielinen tapa. Eiväthän naisetkaan, tai ainakaan minä, kyylää vastaantulevia miehiä.

[/quote]

Mistä sitten tiedät, että katselevat sinua?

"Konstaapeli,vastapäisestä talosta katsellaan minun asuntooni!"

"Rouva hyvä, sinnehän on 500m matka mistä te tiedätte?"

"Minä näen heidät kaukoputkellani."

Vierailija
14/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:15"]

[/quote]

[/quote]

Taattua av-vajakkikommentointia jälleen kerran. Ihme kun osaat edes lukea tai kirjoittaa.

Vierailija
15/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:15"]

[/quote]

[/quote]

Taattua av-vajakkikommentointia jälleen kerran. Ihme kun osaat edes lukea tai kirjoittaa.

[/quote]

Osui ja upposi kaukoputki-rouvaan.... :-)

Vierailija
16/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:51"]Omalta kohdaltani voin sanoa että kyllä... jos haen katsekontaktia olen kiinnostunut.

Tosin viimeiset 8 vuotta olen katsekontaktia hakenut vain yhteen naiseen... se on se joka asuu meillä.
[/quote] Nämä ovat niin läpinäkyviä... miehen "nimissä" kirjoitetut viestit, joissa tuodaan esille kuinka vain omaa naista katsellaan ja oma nainen ihanin. Vaikea arvata kuka näitä viestejä oikeasti kirjoittelee. Vaimokkeethan ne!

Vierailija
17/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:08"]

[/quote]

[/quote]
:DDD

Vierailija
18/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En minä kyylää kaikkia. Näen kyllä kutakuinkin kaikki ihmiset, jotka kävelevät vastaan, mutta katson tarkemmin heistä vain osaa. Katson naisia enemmän kuin miehiä. Kauniita naisia katson enemmän kuin tavallisen näköisiä. Jos koet katseeni kyyläämisenä, niin ongelma on enemmin sinun päässäsi.

Vierailija
19/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 12:02"]Kauniita naisia katson enemmän kuin tavallisen näköisiä. Jos koet katseeni kyyläämisenä, niin ongelma on enemmin sinun päässäsi.

[/quote]

Näytät vaan ällöttävältä ja idiootilta kyylätessäsi naisia, tällainen tullut mieleesi?

Vierailija
20/25 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Johtuu siitä, että suurin osa miehistä on rumia.

Sen takia naisia kuvataan taiteessakin enemmän, koska naiset on kauniita.

Mäkin katselen aina toisia naisia, koska ne on kauniita, vaikka olenkin heteronainen, katson vain harvoin miehiä, ja harrastan kans piirtämistä, piirrän melkein aina vain naisia, koska miehet on, noh miehiä, ulkonäöltään.