Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä omituinen asia miehessä kiihottaa?

Vierailija
24.04.2015 |

Elikäs mikä hieman erikoinen/outo asia miehessä kiihottaa? voi olla vaikka jokin fetissi tai muutenvain jokin ei niin yleinen asia :D elikäs vastailkaa kaikki naiset miehet ja muunsukupuoliset! :)

Itseäni kiihottaa hyvin paljon se jos mies on ujo ja hieman arka... tietynlaiset ilmeet kun nolostuu tai menee jotenkin lukkoon. Tietynlainen kävelytyyli myös voi saada kaksmieliset ajatukset valloilleen.

Myös vähän yleisimmät asiat koen kiihottavaksi miehellä, esim parta, rintakarvoitus, raksamiestenhaalarit,

univormut, kengät.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujot ja arat miehet täälläkin ja se tuore hiki myös. Lisäksi kädet ja sormet. Ja sitten en tiedä olenko ehkä vampyyri, mutta sellainen verisuoni kaulan sivulla. Muuten en suonista tykkää esimerkiksi käsissä, mutta tuo kaulassa oleva...

Ujot miehet siis kiihottaa ja kiinnostaa ?

Vierailija
62/68 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienhaju on kyllä kiihottavaa, sellanen ns tuoreen hien haju :D

Itseä ällöttää se kun haisen hielle ja oma hiki haisee ainakin omaan nenään tosi pahalle. Hankala kuvitella että nainen kiihottuisi siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienhaju on kyllä kiihottavaa, sellanen ns tuoreen hien haju :D

Itseä ällöttää se kun haisen hielle ja oma hiki haisee ainakin omaan nenään tosi pahalle. Hankala kuvitella että nainen kiihottuisi siitä

Juu kyllä suihkunraikas on minusta paljon kiihottavampi. Sellainen kunnon likainen hikikerros iholla haisee, näyttää ja maistuu pahalta.

Vierailija
64/68 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot väärässä. Ei kiihota mikään missään kessään kun olen aina vaistomaisesti kuvitellut, tai ilman mitään muutakaan parempaa tietoa asiasta, ajatellut miten aina 'yhden elimen liikuttaminen jonkun toisen elimessä' olisi jotenkin tekemistä seksin kanssa? Olen ollut täysin kokonaan aivan väärässä tässä asiassa: eihän se ole yhtään niin! Tai ikinä edes ollut..hitto! Onko kellään muulla täällä kokemusta mistään samanlaisesta tai jostain lähes vastaavasta? En oikein enää 'osaa edes kuvitella tai ajattella että 'liikuttaisen mitään elintä enää edes jonkun toisen elimessä' niin puistattavaa koko skenaario siitä. En tiedä miten tästä enää voisi edes jatkaa mitään.. mut tiedän vaan:

oot väärässä! kaikessa.

Vierailija
65/68 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä että mies on suht iso miehenköriläs. Ei sytytä yhtään liian timmit, lihaksiaan pullistelevat urheilijamiehet. Mies saa olla vähän mahakas, isivartaloinen. Nallekarhu jonka vieressä tuntuu turvalliselta.

Uusi mieheni on just sellanen ihana, ja ihmettelee kovasti kun rakastan niin hänen vartaloaan. Itse olen nimittäin tosi hoikka ja treenattu. Mutta en halua sellaista miestä!

Vierailija
66/68 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo löytäisi uuden, rakastuisi, eroaisi ja muuttasi pois.

Olisin aivan orgasmeissa.

Vierailija
67/68 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo löytäisi uuden, rakastuisi, eroaisi ja muuttasi pois.

Olisin aivan orgasmeissa.

Puhumattakaan siitä, että tekisit sen itse!

Vierailija
68/68 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tylsä keskustelu.

Aloitus oli suht mielenkiintoinen eli niitä OMITUISIA asioita kysyttiin....

Vastaukset:

Lihakset

Tuoksu

Kroppa

Työvaatteet

Karvoitus

Ääni

Itsevarmuus/kokemus

Ikävä

Jne jne...

Voi haukotus.... Ikään kuin noita ei olisi käsitelty lukemattomia kertoja muissa ketjuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi