Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä omituinen asia miehessä kiihottaa?

Vierailija
24.04.2015 |

Elikäs mikä hieman erikoinen/outo asia miehessä kiihottaa? voi olla vaikka jokin fetissi tai muutenvain jokin ei niin yleinen asia :D elikäs vastailkaa kaikki naiset miehet ja muunsukupuoliset! :)

Itseäni kiihottaa hyvin paljon se jos mies on ujo ja hieman arka... tietynlaiset ilmeet kun nolostuu tai menee jotenkin lukkoon. Tietynlainen kävelytyyli myös voi saada kaksmieliset ajatukset valloilleen.

Myös vähän yleisimmät asiat koen kiihottavaksi miehellä, esim parta, rintakarvoitus, raksamiestenhaalarit,

univormut, kengät.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään dominoivista miehistä, jotka laittaa mulle käsiraudat ja antaa kunnolla piiskaa peppuun, 

Vierailija
42/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe, että tulj hyvä miel, kuinka työ naeset (ee kaekki ) meestä savolaesukoista tykkeette. Kyllä myö yritettään parraamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksellisen suuret lihakset. Siis sellaiset mitkä on kilpakehonrakentajilla. Kivikovat, pullottavat hauikset suonineen. Majesteettiset rintalihakset. Reidet kuin kivipaadet.

Vierailija
44/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

11cm penis

Vierailija
45/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jos miehenä syntynyt henkilö on käynyt sukupuolen vaihto hoidoissa, niin että hän on muuten melko naisen kaltainen, mutta että hänellä on yhä miehen sukuelimet. Sellaista miestä olisi kiihottavaa rakastella peppuun tai että hän ottaa minulta suihin. Olisi myös kiihottavaa hyväillä hänen rintojaan, jos hänelle olisi siis tehty rinnat, jotka ovat saman kaltaiset kuin naisella.

Vierailija
46/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen vaimonsa.

Olen nähnyt hänet, todella kaunis nainen. Koulutettu, varakas, menestyvä, urheilullinen.

En tajua mitä tämä mies näkee minussa, jos hänellä on tuollainen nainen.

Itse olen enemmän elämästä nautiskelija, tupakkaa ja olutta kuluu, työttömänä tällä hetkellä kun ei jaksa enää perushoitajan hommaa. Ylipainoa vähäsen. Mutta kai ihan kiva silti.

Silti tai juuri siksi käyn kuumana kuin hellankoukku joka kerta kun mies ehdottaa pikaisia jossain jännässä paikassa.

Vierailija
47/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisien haalarit, sotilaiden univormut.  Ummmm...

Sellainen vähän hikipaskainen maanviljelijä, joka hyppää traktorin kopista alas.  Työllä hankitut lihakset!

Vierailija
48/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisien haalarit, sotilaiden univormut.  Ummmm...

Sellainen vähän hikipaskainen maanviljelijä, joka hyppää traktorin kopista alas.  Työllä hankitut lihakset!

Jos mies on lihaksikas, mä en kyllä osaa sanoa että onko ne tulleet työstä, työttömyydestä vai eläkkeestä...

Vierailija
49/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin rintakarvojen ja karvojen suurena fanina, jolla pyörähtää pöksyt nilkkoihin hyvästä ryijystä, itkettää aina se OneBlade-mainos :'D

Vierailija
50/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies läimäyttää minua nyrkillään aina kun minä ansaitsen sen.

Vierailija
51/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies pukeutuu naiseksi ja meikkaa. Paksut, pitkät hiukset miehellä. Hoikahkolla miehellä hieman manboobseja (lihavilla ne on turn-off). Haluaisin transun miehekseni, muttei sellaisia kohtaa missään koskaan.

Vierailija
52/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että mies pukeutuu naiseksi ja meikkaa. Paksut, pitkät hiukset miehellä. Hoikahkolla miehellä hieman manboobseja (lihavilla ne on turn-off). Haluaisin transun miehekseni, muttei sellaisia kohtaa missään koskaan.

Isokaluinen, itseäni paljon feminiinisemmin (julkisestikin) pukeutuva sirokasvoinen, meikkaava, harteikas, vahvahiuksinen mies olisi unelmani.

Vierailija
53/68 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin oudolla tavalla kiihottaa itkevä mies. Sellainen itku siis joka tulee jostain liikuttavasta asiasta, esimerkiksi elokuvasta. Itsekin olen herkkä, niin ehkä se on myös samaistuttaa tunnetasolla.

Ehkä se tunteiden näyttäminen ja haavoittuvuus saa siinä hereille sellaisen halun halia, suudella ja rakastella.

Vierailija
54/68 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihakset

Nyt alkaa minuakin jo ärsyttää ihmisten lukutaidottomuus. Vastataan mitä sattuu.

Kysymys :Pidätkö jäätelöstä

Vastaus : Ne housuvaipat on hankalat retkillä.

Vierailija
55/68 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta. Kun laittaa tiukan mp takin päälle niin neitoja pyörii kyllä ympärillä.

Vierailija
56/68 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 vuotias nainen ja mieheni on pari vuotta vanhempi. Mies on vähitellen laiskistunut harrastamaan seksiä. Itse haluan usein ja rajusti munaa. Mieheni kiihottuu parhaiten, kun hieron hänen peräaukkoaan aunustapilla ja työnnän sen sisään. Hieronnan jälkeen saan kyllä rajusti munaa. Yön aikana hän saattaa panna jopa neljä kertaa.

Vierailija
57/68 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40 vuotias nainen ja mieheni on pari vuotta vanhempi. Mies on vähitellen laiskistunut harrastamaan seksiä. Itse haluan usein ja rajusti munaa. Mieheni kiihottuu parhaiten, kun hieron hänen peräaukkoaan aunustapilla ja työnnän sen sisään. Hieronnan jälkeen saan kyllä rajusti munaa. Yön aikana hän saattaa panna jopa neljä kertaa.

Hyvä vinkki ja ihana nainen!!

Vierailija
58/68 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavuus, sitä ei tosin kukaan mies ole. SAATANAN EPÄLUOTETTAVAT *******!

Vierailija
59/68 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotettavuus, sitä ei tosin kukaan mies ole. SAATANAN EPÄLUOTETTAVAT *******!

Älähän sano. Olen kolmekymppinen mies ja autismikirjolla, mikä ei stereotyyppisesti lupaa hyvää. Mutta, tosiasiassa, mikäli vastapuoli osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen, niin tunnistan itsestäni sen, että minusta saa äärimmäisen luotettavan ja vastuuntuntoisen "halinallen". Vastaavasti, minusta löytyy kyllä se toinenkin ääripää, mitä en haluaisi olla, mutta joka aktivoituu jos vastapuoli on mitä on.

"Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa."

Vierailija
60/68 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino tohvelit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä