Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ASMR-videoista. Mistä tykkäätte, mitä ette voi sietää?

Vierailija
04.01.2022 |

Tykkään pehmeästä puheesta ja kosketuksen tai purnukoiden äänistä. Tietynlaiset käsiliikkeet ja roleplayt, joissa muka kosketetaan katsojan kasvoja ovat mukavia.

Märät suuäänet ja sanojen toistelu taas saavat minut pistämään videon välittömästi pois. Toistelu tuntuu niin teennäiseltä, samoin vaikka jonkun purkin kannen rapistelu minuutin ajan tai muu yliampuvan tarkoituksellinen triggeri.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemmpareita on semmonen rauhallinen taputtelu kynsillä,kuiskiminen ja hiusten harjauksen äänet heh

Vierailija
62/67 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hienot tanssiliikkeet, näkyy kamelinvarpaat ja kaikki, housunpersauksissa paskatahrakin...

https://www.youtube.com/shorts/DGUcrGHNjCw

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin aikuisten sivulla joku todella hyvännäköinen neito antoi asmr-blowjobin. Sitä lurpsutusta oli kiva kuunnella.

Vierailija
64/67 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjänpäiväistä soopaa, kaikki.

Vierailija
65/67 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irti maasta napsahtavat rikkaruohot ja isompien rikkaruohonippujen repiminen, niistä tulee varsin miellyttävä äänimaisema <3 <3 <3 

https://www.youtube.com/watch?v=wqjFjTYKGDs&nbsp;

Vierailija
66/67 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on semmoinen juttu että jakaa todellakin kansaa..itse oon ihan koukussa näihin..rauhallinen hiljainen ääni hiusten harjaus ihan parasta..nyppiminen jne.rauhallinen hiljainen ääni..ennenkuin törmäsin näihin huomasin jo aiemmin että kun menin esim.työkaveria moikkaamaan ja se kirjoitti tietokoneella jotain niin meinasin aina nukahtaa..nyt ymmärrän miksi jäin koukkuun näihin ja myös hierominen ja hively höyhenellä ..voin niin samaistua siihen fiilikseen..aina nukahdan💤💤😴

Vierailija
67/67 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi