ASMR-videoista. Mistä tykkäätte, mitä ette voi sietää?
Tykkään pehmeästä puheesta ja kosketuksen tai purnukoiden äänistä. Tietynlaiset käsiliikkeet ja roleplayt, joissa muka kosketetaan katsojan kasvoja ovat mukavia.
Märät suuäänet ja sanojen toistelu taas saavat minut pistämään videon välittömästi pois. Toistelu tuntuu niin teennäiseltä, samoin vaikka jonkun purkin kannen rapistelu minuutin ajan tai muu yliampuvan tarkoituksellinen triggeri.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tässäkin ketjussa niin tuota trollia ärsytti, että piti pilata se poistokuntoon. Mitä, oletko trolli kenties kateellinen kun en itse koe ASMR:ää?
Joku, jota ärsyttää toisten harmittoman ilot ja itse taas saa iloa trollaamisesta ja siitä että koittaa provosoida muita. Säälittävä tyyppi.
Niinpä. Olen muutenkin ihmetellyt, miksi ASMR on olevinaan niin polarisoiva aihe, vaikka kyse on tosiaan yhdestä harmittomimmasta ilosta mitä äkkiseltään keksin. Vetävätkö ihmiset useinkin herneen nenään siitäkin, että joku muu kuuntelee äänikirjaa tai Mozartia mennessään nukkumaan? Unilääkeriippuvuus ei ainakaan taida niin paljon kuumentaa tunteita kuin ASMR, mikä on aika absurdia.
Kyllä tuolla on ihan silkkaa runkkumatskua paljon. Ehkä ei ole osunut omiin silmiisi.
No ehkä en ole hakenut sellaista?
Alkaako tuntua kuin tukka kuhisisi ötököitä:
Vaihtelevasti tykkään erilaisista. Kestosuosikki on kaikenlaiset roleplayt kuten lääkäri, hieronta ja kauneushoitola roleplayt. Tykkään kanssa oikein rapisevista "crunchy plastic wrapper" äänistä, mutta inhoan hönkäilykuiskailua ja mikin raaputtamista/sivelyä ja slime-ääniä suoraan mikrofonin päälle asetettuna ja siihen hangattuna. Mut ne märät suuäänet ja liquid äänet on mun mielestä tosi tinglejä.
Nää ASMR-videot ei ole koskaan uponnut muhun. Tykkään pikemminkin kuunnella sateen ropinaa tai valaan laulua nukkumaan mennessä.
ASMR Kirsi on hyvä, yksi parhaimmista.
Joidenkin mestareiden videolla pärähtää kesken kaiken mainokset päälle. Siinäpä sitten nukahda!
Voe rähmä noita tubettajia, jalkoja ei missään tapauksessa saa nostaa kojetaululle, entä jos airbag sanoo poks, sitten on jalat suussa! Taitaa muutenkin olla tyypillinen huonokuntoinen tyttöauto, ainakin takaoven karmin tiivistelista roikkuu yläreunassa, mikä olisi helppo laittaa takaisin paikalleen, mutta #tytoteiosaa...
Minusta koko genre vaikuttaa mielisairaalan videokerhon tuotoksilta.
En saa mitään muuta reaktiota niistä kuin ärsyyntymistä ja epäuskoista hämmästelyä.
Tykkään scenarioista joissa joku puhuu ja vuorovaikuttaa kanssani ja siinä scenaariossa on myös joku juonikuvio. Mustalla ruudulla tai sitten jollakin nätillä piirretyllä kuvalla varustetut videot.
En pidä sellaisista joissa joku ihminen huitoo kameraa vaikka jollakin sudilla tms tai rapistelee jotakin tai vain tekee jotain ääniä käsillään tavaroiden kanssa, naputtelee kynsiä pöytään jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään pehmeästä puheäänestä, suun pienistä äänistä, hengityksestä, paperin ja kankaan pienestä kahinasta, kirjoitusäänistä, tavaroiden ja esineiden käsittelystä syntyvät äänet ja erityisesti rooli asmr:sta kun esim. henkilön puheääni siirtyy korvasta toiseen vaikkapa korvalääkäri asmr:ssa.
Suosikkejani ovat: Latte, TingTing, asmr mood, asmr couple, moonlight cottage
Latte on minunkin suosikkini.
Minä tykkään sellaisista, joissa kauniit naiset päästelevät vienoja tuhnuja, ja laadullaalla mikrofoonilla se kuulostaa kuin sumuisten laaksojen tuulenhuminalta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta koko genre vaikuttaa mielisairaalan videokerhon tuotoksilta.
En saa mitään muuta reaktiota niistä kuin ärsyyntymistä ja epäuskoista hämmästelyä.
Voi että minua nauratti tämä kommentti.
Lentokoneen humina tuo parhaimmat unet.
Pidän miesten tekemistä Yandere asmr videoista.
Kaikki rauhallinen suhina ja juttelu on ihanaa! Suosikkikanavani on Gentle Whispering, hän osaa tehdä sellaisia videoita joissa on itse läsnä ja paneutunut sen rentouttavan tunnelman luomiseen ajatuksella.
Mutta jos joku vaan aivottomasti naputtelee niin alkaa ottaa päähän. Kaikkein kamalinta on MAISKUTUS ja märät suuäänet! Tulee oikein sellainen hallitsematon vihareaktio että jos tyyppi olisi huoneessa niin ottaisin lutkusta kiinni. Näitä on todella monia jotka tuota tekee tehosteena.
Suhisevat äänet, esim. mikrofonin tuulisuojan "supsuttelu" vaikka meikkiharjalla tai ihan vaan sormin hieronta "brain massage" ilman puhetta, tai korkeintaan hiljaa kuiskailemalla kuulostaa minusta mukavalta ja rentouttavalta, ja auttaa nukahtamaankin :)
Esim. Fast Tingles ASMR on minusta tosi hyvä:
Rakastan erilaisia päähieronta- ja korvienpuhdistusvideoita. Tykkään katsoa ja kuunnella ko. videoita sekä puheen kanssa että ilman. En kuitenkaan siedä mitään sanojen turhaa toistelua tai sitä raivostuttavaa ''kielen naksutusta'', jota aivan liian moni ASMR-tubettaja tuntuu tekevän :D Syömisäänet ja kaikenlainen muu mässytys on myös ehdoton EI.
No ei ole koskaan osunut mun silmiini. Ehkä johtuu siitä, että en ole sellaista materiaalia muutenkaan koskaan etsinyt. Itse kuuntelen, ja nimenomaan yleensä vain kuuntelen laadukkaasti tehtyä asmr:aa.