ASMR-videoista. Mistä tykkäätte, mitä ette voi sietää?
Tykkään pehmeästä puheesta ja kosketuksen tai purnukoiden äänistä. Tietynlaiset käsiliikkeet ja roleplayt, joissa muka kosketetaan katsojan kasvoja ovat mukavia.
Märät suuäänet ja sanojen toistelu taas saavat minut pistämään videon välittömästi pois. Toistelu tuntuu niin teennäiseltä, samoin vaikka jonkun purkin kannen rapistelu minuutin ajan tai muu yliampuvan tarkoituksellinen triggeri.
Kommentit (67)
Litinä hellästi toistuvana äänenä mahtavin.
Itselläni ei äänet laukaise tätä tuntemusta ollenkaan vaan jos katselen esim.piirtämistä,värittämistä tai muuta pikkutarkkaa työskentelyä, vaikea löytää tähän hyviä videoita, sellaisia pitkän kaavan mukaan tehtyjä ettei heti tarvitsisi olla etsimässä uutta..
Häiritsevää kun kaikki kanavat eivät säädä omia mainoksia kohdilleen. Todella vaikeeta katsoa videoita jos kesken ihanan hetken lävähtää mainos. Onneksi suurin osa laittanut kaikki mainoksen videon alkuun.
Mikä tätä palstaa nykyään vaivaa? Jokaisessa ketjussa joku vääntämässä trollauksia koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin suosittuja mielenterveysongelmaisten naisten keskuudessa.
Tämä. Olen huomannut myös työn kautta saman.
Todellakin kankaiden ja vetoketjun ääni:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin suosittuja mielenterveysongelmaisten naisten keskuudessa.
Huomasitko tämän kenties osastolla ollessasi?
Tykkään liukuhihnoista tehtaissa ja esim kakkukoristeluista, on esteettistä ja inspiroivaa.
Kuiskailut ja suuäänet kuvottaa.
Paperiäänet ja ostosvideot, joissa ei puhuta on mun suosikkeja.
En yhtään pidä mistään supattelusta ja suun maiskuttavista äänistä ym.
Mutta rakastan saippuan leikkaamisesta tulevaa ääntä, huh. Youtubesta siis soap cutting, kuulostaa ihanalta kun kuivat saippuanpalat ratisevat leikatessa. Koukuttava ääni.
En tiedä mikä tässäkin ketjussa niin tuota trollia ärsytti, että piti pilata se poistokuntoon. Mitä, oletko trolli kenties kateellinen kun en itse koe ASMR:ää?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tässäkin ketjussa niin tuota trollia ärsytti, että piti pilata se poistokuntoon. Mitä, oletko trolli kenties kateellinen kun en itse koe ASMR:ää?
Joku, jota ärsyttää toisten harmittoman ilot ja itse taas saa iloa trollaamisesta ja siitä että koittaa provosoida muita. Säälittävä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma? Noissa lukee ASMR.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku, jota ärsyttää toisten harmittoman ilot ja itse taas saa iloa trollaamisesta ja siitä että koittaa provosoida muita. Säälittävä tyyppi.
Niinpä. Olen muutenkin ihmetellyt, miksi ASMR on olevinaan niin polarisoiva aihe, vaikka kyse on tosiaan yhdestä harmittomimmasta ilosta mitä äkkiseltään keksin. Vetävätkö ihmiset useinkin herneen nenään siitäkin, että joku muu kuuntelee äänikirjaa tai Mozartia mennessään nukkumaan? Unilääkeriippuvuus ei ainakaan taida niin paljon kuumentaa tunteita kuin ASMR, mikä on aika absurdia.
Mä tykkään pehmeästä puheäänestä, suun pienistä äänistä, hengityksestä, paperin ja kankaan pienestä kahinasta, kirjoitusäänistä, tavaroiden ja esineiden käsittelystä syntyvät äänet ja erityisesti rooli asmr:sta kun esim. henkilön puheääni siirtyy korvasta toiseen vaikkapa korvalääkäri asmr:ssa.
Suosikkejani ovat: Latte, TingTing, asmr mood, asmr couple, moonlight cottage
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma? Noissa lukee ASMR.
Taidat olla tyhmä kuin saapas.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää ollenkaan.
Sama. Laskelmoivaa, manipuloivaa.
Kuuntelen mieluummin musiikkia, monenlaista äänimaisemaa löytyy rentoutumistarkoitukseen, joka ei ole yhtä halpahintaista. Jokin omituisen tirkistelevä ja infantiili elementti tuohon asmr-skeneen liittyy. Ja katsominen monessa keskeinen osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Olen muutenkin ihmetellyt, miksi ASMR on olevinaan niin polarisoiva aihe, vaikka kyse on tosiaan yhdestä harmittomimmasta ilosta mitä äkkiseltään keksin. Vetävätkö ihmiset useinkin herneen nenään siitäkin, että joku muu kuuntelee äänikirjaa tai Mozartia mennessään nukkumaan? Unilääkeriippuvuus ei ainakaan taida niin paljon kuumentaa tunteita kuin ASMR, mikä on aika absurdia.
Kyllä tuolla on ihan silkkaa runkkumatskua paljon. Ehkä ei ole osunut omiin silmiisi.
Moni nuori tyttönen tuolla huohottaa, nuolee ja maiskuttaa.
Tuleeko yllärinä - no kenellepä enää tulis?
Niin ja kaikenlaiset kangasäänet, olen aina niistä tykännyt!