Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ASMR-videoista. Mistä tykkäätte, mitä ette voi sietää?

Vierailija
04.01.2022 |

Tykkään pehmeästä puheesta ja kosketuksen tai purnukoiden äänistä. Tietynlaiset käsiliikkeet ja roleplayt, joissa muka kosketetaan katsojan kasvoja ovat mukavia.

Märät suuäänet ja sanojen toistelu taas saavat minut pistämään videon välittömästi pois. Toistelu tuntuu niin teennäiseltä, samoin vaikka jonkun purkin kannen rapistelu minuutin ajan tai muu yliampuvan tarkoituksellinen triggeri.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että minulla on maku muuttunut vuosien aikana. Ennen suosikkejani olivat WhispersRed, GentleWhispering, Olivia's Kissper jne. rauhallisen pehmeät kanavat. Välillä olin sitten Karuna Satorin suurkuluttaja, ja nykyään kuuntelen lähes yksinomaan tätä "fast and aggressive" ADHD-ASMR:ää.

Olen tainnut mennä ihan vain muodin ja Youtuben algoritmien mukana, sillä joku päivä sitten katsoin pitkästä aikaa noita vanhoja suosikkeja, ja ihan yhtä hyvältä ne tuntuivat kuin ennenkin. Oikeastaan aika pelottavaa miten paljon Youtuben algoritmin suositukset pystyvät vaikuttamaan katselutapoihini, mutta se on jo ihan eri aihe se. 

Sanojen toistelu ei häiritse minua yhtään, sen sijaan maiskuttelu on ihan kamalaa. En tykkää kuiskailusta enkä varsinkaan sellaisesta supinasta missä ei sanoista saa tarkoituksella selvää. Lähes kaikki videot, joista tykkään, ovat soft spoken. Tosi harvoin kuuntelen myöskään sellaisia, joissa ei puhuta yhtään - minua se tyhjänpäiväinen jutustelu rentouttaa.

Suosikkeja on "hand sounds", rapistelu (mutta EI kynsillä naputtelu, se hermostuttaa), "sticky fingers", ja uusimpana Kelly Belly ASMR:n "wave crash".

Niin ja kaikenlaiset kangasäänet, olen aina niistä tykännyt!

Vierailija
22/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litinä hellästi toistuvana äänenä mahtavin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei äänet laukaise tätä tuntemusta ollenkaan vaan jos katselen esim.piirtämistä,värittämistä tai muuta pikkutarkkaa työskentelyä, vaikea löytää tähän hyviä videoita, sellaisia pitkän kaavan mukaan tehtyjä ettei heti tarvitsisi olla etsimässä uutta..

Vierailija
24/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsevää kun kaikki kanavat eivät säädä omia mainoksia kohdilleen. Todella vaikeeta katsoa videoita jos kesken ihanan hetken lävähtää mainos. Onneksi suurin osa laittanut kaikki mainoksen videon alkuun.

Vierailija
25/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tätä palstaa nykyään vaivaa? Jokaisessa ketjussa joku vääntämässä trollauksia koko ajan.

Vierailija
26/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin suosittuja mielenterveysongelmaisten naisten keskuudessa.

Tämä. Olen huomannut myös työn kautta saman.

Vierailija
27/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kankaiden ja vetoketjun ääni:

Vierailija
28/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin suosittuja mielenterveysongelmaisten naisten keskuudessa.

Huomasitko tämän kenties osastolla ollessasi?

Vierailija
29/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään liukuhihnoista tehtaissa ja esim kakkukoristeluista, on esteettistä ja inspiroivaa.

Kuiskailut ja suuäänet kuvottaa.

Vierailija
30/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperiäänet ja ostosvideot, joissa ei puhuta on mun suosikkeja.

Vierailija
31/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään pidä mistään supattelusta ja suun maiskuttavista äänistä ym.

Mutta rakastan saippuan leikkaamisesta tulevaa ääntä, huh. Youtubesta siis soap cutting, kuulostaa ihanalta kun kuivat saippuanpalat ratisevat leikatessa. Koukuttava ääni.

Vierailija
32/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä tässäkin ketjussa niin tuota trollia ärsytti, että piti pilata se poistokuntoon. Mitä, oletko trolli kenties kateellinen kun en itse koe ASMR:ää?

Vierailija
33/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä tässäkin ketjussa niin tuota trollia ärsytti, että piti pilata se poistokuntoon. Mitä, oletko trolli kenties kateellinen kun en itse koe ASMR:ää?

Joku, jota ärsyttää toisten harmittoman ilot ja itse taas saa iloa trollaamisesta ja siitä että koittaa provosoida muita. Säälittävä tyyppi.

Vierailija
34/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma? Noissa lukee ASMR.

Vierailija
35/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku, jota ärsyttää toisten harmittoman ilot ja itse taas saa iloa trollaamisesta ja siitä että koittaa provosoida muita. Säälittävä tyyppi.

Niinpä. Olen muutenkin ihmetellyt, miksi ASMR on olevinaan niin polarisoiva aihe, vaikka kyse on tosiaan yhdestä harmittomimmasta ilosta mitä äkkiseltään keksin. Vetävätkö ihmiset useinkin herneen nenään siitäkin, että joku muu kuuntelee äänikirjaa tai Mozartia mennessään nukkumaan? Unilääkeriippuvuus ei ainakaan taida niin paljon kuumentaa tunteita kuin ASMR, mikä on aika absurdia.

Vierailija
36/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään pehmeästä puheäänestä, suun pienistä äänistä, hengityksestä, paperin ja kankaan pienestä kahinasta, kirjoitusäänistä, tavaroiden ja esineiden käsittelystä syntyvät äänet ja erityisesti rooli asmr:sta kun esim. henkilön puheääni siirtyy korvasta toiseen vaikkapa korvalääkäri asmr:ssa.

Suosikkejani ovat: Latte, TingTing, asmr mood, asmr couple, moonlight cottage

Vierailija
37/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma? Noissa lukee ASMR.

Taidat olla tyhmä kuin saapas.

Vierailija
38/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää ollenkaan.

Sama. Laskelmoivaa, manipuloivaa.

Kuuntelen mieluummin musiikkia, monenlaista äänimaisemaa löytyy rentoutumistarkoitukseen, joka ei ole yhtä halpahintaista. Jokin omituisen tirkistelevä ja infantiili elementti tuohon asmr-skeneen liittyy. Ja katsominen monessa keskeinen osa.

Vierailija
39/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Olen muutenkin ihmetellyt, miksi ASMR on olevinaan niin polarisoiva aihe, vaikka kyse on tosiaan yhdestä harmittomimmasta ilosta mitä äkkiseltään keksin. Vetävätkö ihmiset useinkin herneen nenään siitäkin, että joku muu kuuntelee äänikirjaa tai Mozartia mennessään nukkumaan? Unilääkeriippuvuus ei ainakaan taida niin paljon kuumentaa tunteita kuin ASMR, mikä on aika absurdia.

Kyllä tuolla on ihan silkkaa runkkumatskua paljon. Ehkä ei ole osunut omiin silmiisi.

Vierailija
40/67 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nuori tyttönen tuolla huohottaa, nuolee ja maiskuttaa.

Tuleeko yllärinä - no kenellepä enää tulis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme